Kızlar regl döneminde ped mi bez parçası mı kullanıyorsunuz neden?

eskiden kadınlar kumaşlardan kesip kullanırlarmış annemde hala öyle yapıyor ben ped kullanıyorum ama bir keresinde pedim kalmadı mecbur bende bez parcası kullandım zor oluyor öyle arkadanda cok belli oluyor kabarık duruyor :D
Kızlar regl döneminde ped mi bez parçası mı kullanıyorsunuz neden?
Cevapla