Evlenemiyorum, ne yapayım? Nasıl? :(
Lütfen dalga geçmeyin.
Lütfen dalga geçmeyin.
www.kizlarsoruyor.com/.../q1521178-escortttt-ozellikle-hemcinslerim-bir-girin-iceri
www.kizlarsoruyor.com/.../q1518734-ilk-cinsel-iliskide-yasanacak
bu iki konu yararlı olabilir diye düşündüm konuları ben açmıştım.
Ne güzel işte evnelnince yaparsın illa günaha girip rahatliycak mısın?
Ne zaman evleneceğim
Utanılıcak bişey yok 30 yasında bakire olan kadınlar utanmadığına göre seninde utanmaman lazım en azından günaha girmemişsin
Kız bakire kalınca masum, temiz görünüyor erkek komik, pedofil, güvenilmez, eşcinsel vb.
Hayır kadınla erkek aynıdır benim gözümde.
ne kdr güzel ilk dokunuşları eşle yaşamak ve
zinadan kaçmak gibisi var mı?
sabret
Dinden sormadım
olsun ilkeri eşinle yaşamak çok gzl
Kusura bakma 15 yıldır abazayım din mi kalır ya, hala da umudum yok
Ya hiç evlenemezsem? Zaten de umudum yok,
Param yok, çok çirkinim, ... hiç bir kız bana yaklaşmıyor ya, yaklaşan da arkadaş, dost diyor
:-(
Cevap
2Cevap
en iyisi annene söyle evlendirsin seni günaha girme bence
Offf o kadar sorun var ki... iş yok, yakışıklı değilim, para yok, ev yok...
Ders okuduk olduk bu. Okumayan arkadaşlarımın işi, evi, mağazası, arabası, eşi...
Çalışıyorum tabii kaç neslin borçlarını kapatmam gerek
Kolay gelsin ama sen çok daha gençsin ben bittim artık
Kerane?
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar