+1 yılbiraz daha olgun düşünün.. sevişmek sevmekten geliyorsa baş tacıdır bana göre...
sen sevdiğin adamla birlikte olduysan kirlenmedin.. bakma burada yorum yapan analcılara...
altlarına yatan bir kız olsa nefessiz s*kerler hepsi de.. namus abidesi çok burada...
sevdiğiyle sevişen bir kız ne olursa olsun onurludur bana göre, sevgi varsa sevişmenin içinde tabiki...
her kafadan bir ses çıkar kafan karışır senin daha çok.. kulaklarını tıka ve kendi iç sesini sorgula sadece.30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYahu ben erkeğim senden başka kimseye bakmamaya çalışıyorum ne demk? böyle bir lafı diyor birde üstüne sen ona kızıp bağıracağına bide ödüllendiriyorsun bak bu kadar saf olmayın siz saf olduğnuz için bu erkek milleti sizi kandırıyor... İnsan 5 yıllık sevdiğine öyle kolay kolay kıyamaz nasıl sevmektir bu gerçekten hayret ediyorum
54 Yorumla
Soran+1 yılya simdi yorumlari okuyunca daha bir kotu oldum ne biliyim iyi bisey soyluyor sandim salak gibi :(
- +1 yıl
k. bkma ama aşk seni iyice körleştirmiş.. Demekki başka karılara kızlarada bakıp iç geçiriyormuş ki bunu yapmamaya çalışıyormş... Sanada bunu acıtasyon gibi sunup istediğini almış olay bu.. K. bkma ama çok safça davranmşsın.. Bir kere hata yapmışsın bir daha yaparsan artık o hata olmaz bunuda unutma
Soran+1 yılayni hatayi tekrarlamicam salagim safim kabul ediyorum askin beni korlestirmesine izin verdigim icin de ayrica grizekaliyim
- +1 yıl
Umarım yapmazsın.. Her insan bir hata yapar buda sana büyük ders olmuştr..
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnyargılı olmayın demişsinde senin gibi kızlar bir tükensinler ya. Bakireliğe, zara önem verirler bu sefer gidip arkadan yaparlar. Son zamanlarda çok arttı bu tip kızlar. Ayrıca sen bir sürü erkek bulursun kendine hemde daha iyiisini ama sen kişiliğini, karakterini kaybettin bir daha da geri bulamazsın.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO sevgilim dediğin serefsizden kurtul. Duyanda anasının karnindan seks yaparak çıktı sanır dayanamiyormuş. Sana bunu yapmaya hakkı yoktu. Sen de elde tutmak istediginden ( inan bunu diyen insan çok kişiyle beraberde oluyordur ) yapmışsın.
Tekrar diyorum ayril o serefsizden.410 Yorumla
Soran+1 yılsogudum zaten boyle ayrilmak istiyorum ama hani böyle ona mecburmusum gibi hissediyorum kendime olan saygim bitti resmen normal yol nasıl oluyor bilmiyorum ama anal bir kiz -artik kadin- için çok yikici ciddiyim
Cevap sahibi+1 yılSaçma düşünmeyi bırak. Mecbur falan değilsin. Yapmaman gerekirdi yapmışsın. Tek yapmak gereken onu hayatindan çıkarıp olmamiş gibi davranmak. Yoksa bunun arkası kesilmez. Vajinal olarakta beraber olmak ister iyice kötü olursun.
Soran+1 yılvalla digerleri gibi daha çok kotu hissettirmeye valismadiginiz icin sagolun sizin dediginizi aynen yapicam
Cevap sahibi+1 yıl@timid61 pardon kime dediniz?
@ Kimseyi dinleme boş ver. Insanlar konuşur sürekli. Sana burada niye yaptin ettin diyenler reelde ne bok yiyor belli değil. Kendine olan saygini yitirme sakin.
Soran+1 yıltam okumamissiniz ben bunu yaptiktan sonra onla evlenmeye mecburum dedim arkadasta o cevabi verdi, yanlis anlasilmalari engellemek icin lutfen tum konusmayi okuyun
Soran+1 yılartik kendime zaman ayiricam saygimi tekrar kazanip daha olgun halde yeni bir sayfa acicam
Cevap sahibi+1 yılHeh şöyle ! Guzellikler seninle olsun
Soran+1 yılsaolun sizinde :)
- +1 yıl
zararın nresinden dönülürse kardır ihatanı anlamışsın bir daha yapmazsın , ya doğru değil ama en azından bakireliğini ona teslim etmedin kötünün iyisi zor bir durum bir kzı için biz erkekte maalasef yanlış düşünürz ayırlıp ayrılmamk sana kalmış ama eğer debam edersen yine cinsel ilişki tklifi gelebilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Bikere seni zorlamamasi lazimdi. Hayvanligini ortaya koymuş, 'başkasina bakmamak' iyilik falan degil zaten onun görevdir. Birdaha ayni hatayi yapma, seni bu şekilde korkutmasina isin verme , kendine saygin olsun ezdirme kendini, giderse de cok sey kaybetmis olmazsin zira boyle bisey icin terk eden erkek adam degildir
11 Yorumla
Soran+1 yılya sinirlendim gece gece cocuga bu yasadiklarimizdan sonra bir ayrilsin yapacgimi biliyorum iftira atsin isterse kanit yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl diyen kafalardan kurtul ya. Cinsellik doğal bir ihtiyaçtır ve insanın bunu en sevdiğiyle yaşamak istemesi kadar normal bişey var mı? Bişey olmaz merak etme. Kirli falan diyip de kendini de aşağılama. Cinsellik sevdiğinleyse kötü bişey değildir. Zaten de 5 yıllık bir ilişkiniz varmış. Daha ne olsun. Çocuk 5 günlük bir ilişkin değilki. Kötü düşünüp de kendini de onu da üzme. 5 yılı kendi kendine çöpe atarsın.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGerçekten sen doğru olanı yapıyorsun diye, sana bunları söyledi ve sende sırf seviyorsun diye anal ilişkiye girdin. Sana bir gerçeği söyliyim. Sevgilin büyük ihtimalle zaten her türlü mala vuruyordur. Sana dedikleri hikaye. Sen anal yaptırdıktan sonra da vuracak çünkü karektersiz biri. Ben aşık olduğum kızdan asla bunu isteyemezdim. Öperken dahi kıyamam ona.
21 Yorumla
Soran+1 yılgercekler acidir ama sanirim boyle size cevap vermeyi hep geciktiriyordum ama iste yaptim bir hata zamani geri de alamam
Cinsel Yaşam konusunda 503 cevap paylaştı. boşver olan olmuş ama anal ilişki dinende günahtır hem anal ilişki yapıp hemde allaha dua etmende ne kadar mantıklı anlayamadım.
313 Yorumla
Soran+1 yılher gunah isleyen dua etmekten vazgecseydi orta da musluman olmazdi, ben de olan oldu diyorum ama bilmiyorum ya
- +1 yıl
hayır o anlamda demedimki ben, sen hem dua ediyorsun onu kaybetmeyim diye , hemde peygamber sav in lanet ettiği ilişkiyi yaşıyorsun burasını anlayamadım, yazık gerçekten yazık seviyorum diye ne hallere düşüyosunuz iğrenç bir ilişki yaşadın o egemenliğini gösterdi sana arkadan yaparak sen ezikliğini kabul ettin arkandan vererek.
Soran+1 yılonu kaybetmiyeyim diye degil allah affetsin diye dua ettim kotu bir sey oldugunu biliyorum bu yuzden keske yapmasaydim diyorum zaten
- +1 yıl
bak aşağıda birisi yorum yazmış gizli kullanıcı ve kulağına küpe olsun bir erkek aşık olduğu kızdan kesinlikle ama kesinlikle anal ilişki istemez, çünkü onu ne öpmeye kıyabilir ne dokunmaya, senin sevgilin bunu istediğine göre senle evlencek falan niyetinde değil kadıki arkasından yaptığı bir kızı alacağınıda sanmam bende erkeğim çünkü ordan biliyorum.
Soran+1 yılvakin ben 15imde tanistim onunla cocuktum cok sevdim hala seviyorum yalan soylemicem evlenme hayallerini sadece onla kurdum, ilk sevgilimdi son olsun istedim beni de anlayin yaptıgimi savunmuyorum kesinlikle ama normal iliskim evlenmeden olmasin istedim sacmaydi kabul ediyorum acidim ona boyle dusunmeden hareket ettim eger benle evlenmezse de tanistigim her insana bunu soylicem sahtekarlik yapmicam eğer beni böyle kabul ederse eder etmezse de olene kadar tek basima yasarim. beni sevmedigini duymak koydu biraz acikcasi
Soran+1 yılsacmaliyorum belki dogru ama ben iliskide durustluk arlarım daha iliskinin basinda ona yalan soylersem karsindakinden nasil durustluk isterim ki? turkiyede kadin olmak ciddi ciddi zor yapsan bir turlu yapmasan bir turlu evlenmeyi beklemem lazimdi ama lanet olasi bir turlu teklif etmiyordu ki
- +1 yıl
şu saatten sonra olacakları söyleyim, ona bir kere verdiysen ikinciyi mutlaka istiycektir , bunun için üstüne gelicektir bu hatayı bir sefer yapmışsın ikinci sefer yapma, o şeye gelince dediğim gibi bu yaşadığın ilişkiyi unut olmamış yaşanmamış say ve eşin olacak kişiyede söyleme anal ilişki yaşadığını , çünkü erkek konuya sen gibi sadakat gözüyle bakmaz.
Soran+1 yılikinciyi asla yapmam bu sefer acima felan yok baktim ustume geliyor zorluyor o zaman kapinin onune koyarim, yardiminiz icin tesekkurler cidden bakiyorum yorumlara hakaretler zaten kotu hissediyordum simdi daha kotu oldum :(
Soran+1 yıldaha onceden planlanmis bir sey degildi anlık gelisti zaten dusunmeme firsat olsaydi yapmazdim neyse insanim hata yapmıyorum ama bunu tekrarlamicam bundan da eminim, bir sure konusmicam onunla kendi kafami dinlicem o arada da onu gozlemlicem davranislarini yani
- +1 yıl
onun planladığı bişeymiş ki demekki prezervatif kullanmış, ben sana söyleyim o adam seni sevmiyor az öncede dediğim gibi erkek aşık olduğu kıza onu yapmaz yapamaz , artık bir süremi konuşmazsın bir asırmı konuşmazsın bilmiyorum ama hayatında hiçbir zaman bir erkeğe cinsel bişeyler yaşatmamaya çalış, zararlı sen çıkarsın.
Soran+1 yılzaten artık kimse icin evlenmeden opme bile yok bundan sonra ya evlenir istedigini alir ya da ayrilir gider bundan sonra daha dikkatli olucam başka birisi olsa bile
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşver canım ben de bakireyim ve 3 yıldır anal yapıyorum çok da zevk alıyorum erkekler onla bunla yatarlar ama kendilerine bakire ararlar bunlara müstehak
515 Yorumla- +1 yıl
+1 gizli bu konuda cok tartosma acildi burada gercekten zevk aliyormusun analdan
Cevap sahibi+1 yılEvet alıyorum oral da yapıyor sevgilim en az 2 kere boşalıyorum
Cevap sahibi+1 yılZarımı kaybetmek istemiyorum çünkü çok değerli ya.
Dikkatli yapıyorum 3 senedir bişey olmadı gayet de zevkli
Soran+1 yılya bana igrenc geliyor bunlara mustehak haklisin ama sen seviyorsan devam et ben sevmiyorum
Cevap sahibi+1 yılHaklısın canım hak ediyorlar herkesle yatıp el degmemiş kız arıyorlar..
Sen de alışırsın belki- +1 yıl
Peki gizli 3 senedir herhangi bir problem yasadinmi saglik acisindan istersen bana ozelden yazabilirsin bu konuyla ilgili
Cevap sahibi+1 yılHayır bir sorun yok
- +1 yıl
Peki gercekten zevkmi yoksa zorlanma ve acuyla karisik dolgunluk hiisimi sana guzel geliyor burada ezici bir kadin cogunlugu sevmiyor anali
Cevap sahibi+1 yılİlk başta canım yandı ama artık hiç acımıyor her seferinde de 2-3 kez orgazm oluyorum.
Ezici falan da değil karşılıklı zevk.
Cevap sahibi+1 yılYav he dikkatli yapıyorum bişeycik olmaz siz kafa yormayın.. nerden biliyorsun hem anal yapıp tuvaletini tutamayan tanıdığın mı var ordan burdan okuduklarınızla atıp tutun
- +1 yıl
Peki gizli ne siklia yasiyorsun partnerinle? Her zaman temiz ve hazirlikli olmak zor olsa gerek lavman falan ,, yoksa dogaclanami takiluyorsuniz sevgilinle
Cevap sahibi+1 yılLavman yapıyorum zaten kayganlaştırıcı da kullanıyoruz haftada 1-2 yaparız
- +1 yıl
:)) sansli ozaman o adam
Asla ama asla canını sıkma en iyi cevap verdiğin arkadaşa katılıyorum o yüzden cok bir şey demicem ama lütfen ne olduğunuda yaz inşallah sorunsuz bir şekilde kurtulursun..
00 Yorumla
+1 yıl#Aşk kişiyi sevmektir cinsel organlarını değil öğrenemediniz şunu bir türlü hadi geçmiş olsun dua et baride prezarvatif kullanmadıysanız sevgiline senin kalın bağırsandan mikrop bulaşsın
12 Yorumla
Soran+1 yılpre kullandi.
- +1 yıl
#Zaten kullanası gerek penisinin ucuna dışkı değerse uçardı artık herneyse sana da küpe olsun yinede ucuz yırtmışsınız başka yerlerin telafisi kolay olmuyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence telefonlarına cevap ver zaten götü çokdan deldirmişsin o seni brakırsa bu sefer başka bir sevgilin olacak o senle sevismek istediği zaman 1 sen onada arkadan vereceksin 2 vermeyeceksin ona haksızlık 3 yanlışlıkla ağzından kaçıracaksın oda yapana kadar uğraşacak en iyisi sen bu çocuk da kal ihtimaller pek iyi değil çünkü
10 Yorumla
+1 yılAsk zannettiginiz sey icin ne hallere dusuyorsunuz, erkek istedigini almis, seni terkettiginde sende olusacak psikoloji cok hosuma gidiyor, lanet olsun cok kotuyum :)
16 Yorumla
Soran+1 yılben de o psikoljimi duzeltmek icin hayalarini kendime kupe, penisini de kendime kolye yapar kendisine yediririm. benim kizligimi alacak ve bitti diyip ayrilacak ve ben de oyle izlicem? :))
- +1 yıl
Genellemiyorum ama erkek istedigini elde ettimi sogur. Ayrica soyledigi soz cok sacma ''senden baskasina bakmiyorum ama cok zor'' falan 5 yil olmus dayanmis bence sıkılmis senden.
Soran+1 yılben de ona 5 yil dayandim cinsellik konusunda sikinti çekmedim yani illa olmasi lazim demedim ama bu boyle mi yani 5 yil oldu zaten vermiyor da ayriliyim mi? erkekler böyle mi dusunuyor?
- +1 yıl
erkek kafasında bir hedef belirler ya evlenir ya da istediğini alıp başka limanlara yelken açar olay bu sevgilinin senı sevip sevmediğini bilemem yalnız söylediği söz çok saçma ki bu düşüncemde tek değilim gördüğüm kadarıyla.
Soran+1 yılanladim sagolun keske kafama gore is yapmasaydim ikinci hatayi tekrarlamam zaten ama cocuktan sogudum iyice ama biraz ona kalmiş gibi de oldum
- +1 yıl
rica ederim umarım herşey gönlünüzce olur.
Gizli Üye(30-35)+1 yılben yatmadım die bir erkek bana aldatmamak için zor duruorm dicek ve ben onunla ilşki yaşıcm ölemi. bazı kızlar gerçektn çok salak ve urursuz. tokadı patlatıp ayrılman gerekirken gidip ilşkimi yaşadın !
02 Yorumla
Soran+1 yılya uf hata yaptim dedim ya!
Cevap sahibi+1 yıltmam olan olmş üzülme dsaha yapmzsn olur biter. sakın adama bnden ayrılamzsn gbi şeyler de söleme sakın
+1 yılah canım madem yaptın bir kişiyle artık baska erkekle olma sevgilinle devam et mutlu olmaya bak istersen mesaj at bana ben dinlerim seni sana yardımcı olmaya calısırım :(
02 Yorumla
Soran+1 yılhic konusacak havamda degilim ama cok saolun eğer dertlesmek istersem yazarim size :(
- +1 yıl
peki. :)
Allah kadınları erkeklere emanet edıyor hıc emanetıne sahıp cıkan yok...
10 Yorumla
+1 yılneolursa olsun boyle şeyler için karakterınızden tavız vermeyın. gıtmek ısteyen gıder. burada önemlı olan erkek değil kızdır. olan olmuş nedıyelımkı.
15 Yorumla
Soran+1 yılzaten olay bitti koltuga oturdum ve ben ne yaptim dedim kendimi kirlenmis hissettim eve gittim uydurmuyorum 2 saat dus aldim ama iste o kir bu kir degil :(
- +1 yıl
herzaman demışımdır ınsan kaldıramıycağı şeylerı yapmamalı. pişman olmanda önemlı. kirli falan deme kendıne.
Soran+1 yılya hissettigim bu ama zamanla gecer umarim kendime de hakaret etmeyi birakicam
- +1 yıl
tövbeet. en guzel şeydır tövbeedıp bır daha asla yapmamak.
Soran+1 yılettim zaten evlenince bile tekrarlamam bunu
+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=23t3KDgkLzMbosver tadini cikarmaya bak
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNurcu kızlara danış d, yeceğim onlarda beyin yıkarlar , her neyse zaten yaptığınız işlem haram bir işlem bende öyle yapmak daha zevk verir diyordum fakat deri hastalıklarının baş temeli olduğunu öğrenince tiksindim duyduğum kadarıyla ölene kadar cenabetsiniz birde zinada işin içinde.
01 Yorumla
Soran+1 yılsaol ya cok iyi geldi!
- Cinsel Yaşam konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılcanım bir hata yapıp pişman olmuşsun. yapacağın şey o çocuğa söyle bir daha istemesin isterse de bitir kimseyle olmak zorunda değilsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılya bitiricem gibi olmuyor böyle :(
- +1 yıl
büyük bir pişmanlık yaşadığın belli eğer olmuyorsa zorlama. kimseyle olmak zorunda değilsin unut geç. bir daha da hatanı tekrarlama
yaptığın şeylerden pişmanlık duymamak önemlidir. yaptınsa yaptın arkasında dur yaptığın şeyin.
00 Yorumlaaman be kadeşim keşke yapmasaydın ama olsun pişman olduysan bence üzülme. ben o çocuk seni gerçekten sevseydi yapmazdı böle bişe beklerdi.
10 Yorumla
+1 yılhocam dua etsen bir faydası olacagını düsünmüyorum
zamana bırak , fakat bu süre zarfında fazla düsünmemeye calış00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılya 5 senelik ilişkiniz var , çok abarttınız bence öyle kötü de düşünmeyin bu olay karşılıklı oluyor bundan sebep sizden soğumuşsa o adam değil demek ki açık ve net , 5 seneye yazık tek kelimeyle !
00 Yorumla
+1 yılsana bunu veriyorum;
112: kişinin yorumunu oku..00 Yorumlayahu 5 yol beklemiş seni adam,5 yıl sevmiş sen daha ne bekliyorsun ne istiyorsun?
12 Yorumla
Soran+1 yılben de hala onu seviyorum ki bu soguma gecici bir sey biliyorum ayrilicam demedim
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım benim olan olmus madem pismansın bir daha yapmazsın bunuda sevgilinle konus saglıklı düşün tamam mı?
04 Yorumla
Soran+1 yıltamam gidip soylicem pismanligimi boyle olmuyor
Cevap sahibi+1 yılAynen söyle peki bisey sorcam canın acıdı mı ya da zevk aldın mı?
Soran+1 yılacidi tabi ki hem de cok
Cevap sahibi+1 yılHadi ya :/
+1 yılyapacağını yapmışsın zaten olan olmuş zamanla geçer pişmanlık
00 YorumlaZevk almadınmı acımı hissettin onun içinmi pişmansın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAl işte bir saf salak daha. Senin beyin fonksiyonlarin felc lan suursuz beyinsiz
11 Yorumla
Soran+1 yılonyargılı olacaksan hic cevap verme cümlesinden ne anladin soyler misin? mal mal konusma senin gibilerden cikiyor beter seyler
Yapma birdaha başkasına. Bakmamal için seks istiyorsa yol ver gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllaha dua et tövbe et bol bol bir daha cinsellikle ilgili bişey yapma
22 Yorumla- +1 yıl
hahaha kafayi yemissin sen
Cevap sahibi+1 yılNiyeymiş? tövbe edenler kafayı mı yiyor Sen dinsiz imansızsan o ayrı mesele biz Müslümanız gardaş sen değilsen yazma gereksiz yere tartışma yaratma
Gizli Üye(36-45)+1 yıldur sen söylemeden ben söyleyim onu kaybetmek istemedin deyilmi
02 Yorumla
Soran+1 yılvalla acidim ya oyle ezik biri degilim aslinda
Cevap sahibi+1 yılacıma her erkek ihtiyaçlarını bu tarz görmüyor
+1 yılyargılamayalım da şiir de yazılmaz ki bu duruma:S
22 Yorumla
Soran+1 yılhayir illa bir yargi olacaktir ama hakaret felan etmeyin anlamindaydi yoksa durum pek ic acici degil
- +1 yıl
ben hakaret etmedim zaten ama şiir de yazamam yani bu duruma:D
Gizli Üye(36-45)+1 yılTüüü daglara taslara ulu ulu agaclara basimiza tas yagacak tas
00 Yorumla
+1 yılbir daha yap karşimmm
010 Yorumla
Soran+1 yılcok ciddi cevap verdin saoll ya
- +1 yıl
erkeğin istediğini aldıktan sonra soğuması gerekiyor, sen verdikten sonra soğumuşsun kötü yani
Soran+1 yılaslinda anali igrenc buluyordum ben ama bundan zevk ladim bu yüzden kotu hissediyorum
- +1 yıl
zaten 5 yıllık ilişki çoktan paylaşmış olmanız gerekiyordu, anal eninde sonunda olur zaten karşimmm fantezi meselesi
Soran+1 yıl20 yasindayim 15 yasinda verecek degildim bunu bu kadar problem ettigini bilmiyordum zaten hele beni bir biraksin..
- +1 yıl
18 olur 19 olur şimdikiler 14 yaşında yapıyor, tamam doğru demiyorum ama çocuk iyi bile dayanmış :D
Soran+1 yıldayanicakti tabi isi ne keske acimasaydim da az daha cile cekseydi
- +1 yıl
peki sen çocuk için ilk olduğunu mu düşünüyorsun?
Soran+1 yılolmadigimi biliyorum..
- +1 yıl
inşallah sende geride kalan kızlardan biri olmazsın karşimmm
5 kuruşluk akıl yok sizde
23 Yorumla
Soran+1 yılvalla yok
Soran+1 yılbiliyorum zaten bende kabul ediyorum kizlik zarla olculmuyor
+1 yılvarsa kaderde duzulmek bırak zevk almaya bak herkes yapıyo ılk elin gunahı olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılo nasil bir dusuncedir ya
- +1 yıl
eee olan olmus cocugu sewıyosan napıcan mutlu olmaya bakıcan bu saattsen sonra ha sewmıyosan pişman ol cocugu def et sewıyosan mıllete bakma bunların hepsı yapar ah bı fırsat gecse bunlara senı benı goturur gı bunlar bosver uzulme
Keşke yapmasaydın
11 Yorumla
Soran+1 yılkeske :(
+1 yılkeşke oral yapsaydın.. anal biraz ağır olmuş
00 Yorumlageçer zamanla unutun devamı olur keşke yapmasaydın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbida yapma
00 Yorumlageçmiş olsun..
10 YorumlaAci oldumu
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar