Jilet 1 gün dayanıyor sadece 3-4 saat sonra kıl kökleri höp baş veriyor. Zaten aldığım anda bile en fazla nokta nokta gözüküyor ama elime gelmiyor. 3-4 saat sonra tırtıklar başlıyor. Lazer acil mi gerek? bacağımın üstünü jiletle alınca nokta kalmıyor ama dizden aşağısını jiletle alınca noktalar gözüküyor. Göbeğimi de her yerinde olmuyor ama sadece göbek çevresinde siyah noktalar kalıyor diğer yerler pürüzsüz oluyor işte jiletle. Hiç ağda yapmadım ağda yapsam kalır mı kıl kökü ve kasıklar felan ne tarafa doğru sürülür çekilir? Tahriş oluyor bir de kırmızı kırmızı ya 😞
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç kötü yorum yapan yok herkes anlayışlı teşekkür ederim samimi yorumlarınız için özellikle böyle bir sitede 😉
Genital bölgemi ve göbeğimi jiletle alıyorum ve sakal gibi çıkıyor tırtıklı tırtıklı. ?
Lazer ben de yaptırmadım henüz ağda ve epilatör kullanıyorum. Ama batıklar geçmiyor. Göbeğimi ondan sonra bir daha ellemedim. Biraz araştır güvenilir bir yere sor maddi durumun yeterliyse. Nasıl yapıldığını da anlatırlar 😄😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kıl köklerin çok sertleşmiş lazer tam sana göre batık gözenek falan hiçbir şey kalmaz ilk seansta etkisini görürsün
Valla mı ilk seans mı süpermiş 😂işte bu yüzden sorun etmiyorum. Ufak ufak tüy olsaydı gitmezdim büyük ihtimalle.
Yani ilk seans sonra incelmeler olur çünkü lazerin en sevdiği kıl şekli böyle sert köklü olan
Bunu keşke sadece kızlara sorsaydın. Sitenin abazaları gelmezse iyi. Ağda kullanabilirsin. Genital bölgeyi bilmem ama diğerleri ağda ile olabilir.
Ben durum kötü diyorum vahim diyorum ona bile gelceklermi allaaşkına 😂
Ay naptın sen göbek jiletle alınır mı tatlım? Ben ergenlikte öyle bir hata yaptım tüy dökücü sürdüm 😄 lazer şart o batıkların geçmesi için
Bu samimi yorumun için teşekkür ederim ☺😊alıp da gitmem lazım dimi tüyleri bir de özel yerlerin farkı var mıdır yoksa her yer aynı mı yapıyor?
Lazer ben de yaptırmadım henüz ağda ve epilatör kullanıyorum. Ama batıklar geçmiyor. Göbeğimi ondan sonra bir daha ellemedim. Biraz araştır güvenilir bir yere sor maddi durumun yeterliyse. Nasıl yapıldığını da anlatırlar 😄😊
Kıl olması önemsiz ama her gün almak sıkıcı olur senin için. Ağda ile neden almıyorsun
Ağda acısını sevmiyorum ya hem bacak tam başka yere yapmadım hiç ağda
Bacaktan
Çok acımaz sık dişini bikini bölgenide ağda ile al
Tamam denicem teşekkürler
Sakal gibi sert kıl çıkar ve kadın olarak seni istemezdim.
Kıl tüyü sorun etmiyorum ben istediğim anda lazere giderim çok basit iş 😏
Vucudunu tahriş ediyorsun. Kadınımsı, yumuşak ve pamuk gibi ol
Kötü görüntü mu oluyor kılların ucu görünüyor diye
E heralde
Lazer yaptırma sansn varsa kurtulursun onlardn
Bir kadının kendine yapabileceği en büyük kötülük
Lazer en iyisi
O zaman güzel olur dimi
Benim eski sevgilim yapmıştı çok güzel pürüzsüz
lazer yaparız kuzum sen yeterkı ıste
Yahu ağdayla alsana
Bilmiyorum ki almayı ağdayla
Vala erkek başıma ben bile ağdayı tercih ediyom kanka 😂