Ya ben yanlış mı yaptım, kocamda ters tepti? Beyler toplanın soruma lütfen...

Bağladım kravatıyla kendisini kötü hissetti.
Gülmeye başladı dokunma sakın gıdıklanıyorum diye. Oral yapmak istedim kalkmak istedi.

Ya ben kadın mıyım orama dokunma, ben gay miyim ya, çok pasif kaldım Allah aşkına çöz beni demeye başladı. bende çözmedim. Sürekli kurtulmak istedi.

Normalde hoşuna gider diye düşündüm. Kocamda mı var bende mi terslik çözemedim ne dersiniz?:D
Ya ben yanlış mı yaptım, kocamda ters tepti? Beyler toplanın soruma lütfen...
Cevapla