AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
ne bok yersen ye kızım bizene, biz senin ne yaptığınla ilgileniyormuyuz ki sen bizimkiyle ilgileneceksin, s.g
Sen ye boku domuz
siyeeee, ayrıca daha erkek arkadaşını bile elinde tutamayacak kadar beceriksizsin, şahsen ben normalde de bakmam ama sevgilim varsa değil poposuna o tarafa bile bakmam, kaldı ki erkek arkadaşın senin yüzüne karşı baktığını söylemiş, bunun altında kalacağıma intihar ederdim beeeeeeeeee ne yüzsüz bişeysin sen öyle
Kimseyi elimde tutmaya falan ugrasmam. Kopekmisiniz siz? Kendini köpek yerine koyuyorsan bilemem tabi.
köpeğin bile bir değeri vardır, senin yüzüne karşı bunları söyleyen birinin sana ne derece değer verdiği ortadadır, bir köpek bile olamamak nasıl bir duygu sence
Tasma takip gezdirmelikskn.
dost acı söyler, bir köpek kadar değerin yok, bu sevgiliyken de öyleydi, tek başınayken de öyle, belli ki ortaya attığın tezden de anlaşılacağı gibi pek de dost canlısı birine benzemiyorsun, sen ne kadar inkar etsen de bir erkek ancak ve ancak senin poponu becermek için seninle birlikte olur, bu gerçeği bilerek yaşamaya devam edeceksin, çünkü böyle rezil bir genellemeyi yapabilecek kadar aşşağılık ve kudurmuş olman senin karaktersizliğine işarettir, yani alıcın varsa o minik popon için olur, o da fazla uzun sürmez, hayatında başarılar sevimsiz şey :)
herkese bakmam he malı sergiliyene de mal güzel se kaçamak falan değil direk bakarım
Aferin
sagol
kızlarda her baktığımız g*t bizim olacak zannederler.sevgili manyaklıkları işte.
Olsa ne sevinirdin dimi
abazadır ya? benim gibi. başka bir şey yok abla. o yüzden g.öt takip eder aslında bilemz ki o an ordan kaka çıkar boş ver abaza işte.
yanlıs birsey tabiki , yalnız cok acık giyiniyorlar,
nefs denen seyle savasmak zor yani
Off banane ee bakmasin
bananeyse ayrıl bu ne dert tasa
onlarda açmasınlar orasını burasını erkeklerde bakmasın.
Hadi len
Lezbiyen ol sen boşver.
Evet olcam
Çok iyi olur. Hiç yoktansa Bu dünyada rahat yaşarsın diğer tarafta ne olursun orası meçhul girl.
ya şimdi popo güzelse bakılır yani bazı kızların poposu çok tatlııııı :D
Savunmaya bak. Y valla sabun yapmak lazim sizi
ruh hastasına bak :D
Hadi len
kızlarda erkeklerin totosuna bakıyor şimdi senin gibi düşünelim
Bikti hepinizden nefret ediyorum ya. Haytimin içine ediyosunuz resmen.
ne va r. g.te bakınca orayamı sokacak sanki. hem ne malum seni başka bir erkeğin yüzüne omzuna kaslarına bakmadığın.
Benim giyimimede karismasim o zaman
:) my sweety :)
Valla şu ben herkese bakmam.lakin tayt giyerse insanın ister istemez gözü kayıyo bakmak istemiyorum ama insan nefsi işte tutamıyor kendini
Açan kıza neden bakmayalım sonuçta bu bir sanat :)
Acan falan yok
Açanlar da var :)
Senin lezbiyen olasın var sanırım bahanemi yoksa bu :D
He evet.
oldu o zaman.
beyaz tayt giydikten sonra neden bakıyorsun diyen kız neyin kafasını yaşıyor acaba...
Armi sus sinirliyim he.
İyi yapıyorlar... Ben bakmıyorum da ne oluyor? Değerimi bilen yok... Bakın lan, devam...
Vardı r
İnan yok... Hayatıma girenleri anlatsam gülersin ;) Kız ilk buluşmamızda eve geliyor... Yatağa uzanıyor... Ben öpmüyorum diye suçlu oluyorum :D Yemin ediyorum gerçek bu :D
Gülmekten altıma işiceeeem
Gazanız mübarek olsun bakın devamm gardaşlar... dndndk
size kalsa vitrindek cansız mankenlere bile baktırmayacaksınız.
Ya üzülüyorum
güzele bakmak sevaptır.. ne yani günah mı işleyelim?
Genelleme yapman yanlış olmuş valla ben bile görsem güzel bakıyorum :D
güzel olan herşeye bakılır...sanata saygı lütfen...)
sağ sol, sağ sol
gelde bakma yayık ayranı gibi çalkalıyor
ol kanka sende bakarsın çok seksi oluyor hele bazıları öyle bir sallıyorkiş offfff anlatamam deliş ediyorlar :::::DDDD
Hadi be
yaaaaa aynen öyle peki ben soruyum erkeklerin sizin kalçalarınıza bakmasından zevkmi alıyorsunuz göstere göstere salııyorsunuz
Ben almıyorum zevk falan
ozmn sen öyle göstere göstere sallayanlardan değilsin ama cidden bazıları öyle bir sallıyorki ya resmen gel diyor nasıl bakmayalım onlara imkansz
Irade lazim. Oda sizde yok
peki burada suçlu erkekmi yoksa o sallaya sallaya giden bayanmı?
Erkek
neden erkek bence o çıldırtack şekilde kalçasını sallıyarak erkeğin gözünün içine sokan kız da en az erkek kadar suçlu hatta daha fazla suçlu
senin kalçaların görsel anlamda tatmin etmediğindendir büyük ihtimalle
Yoo surekli begendigini söylüyor konu bu değil. Bana dar giyinme vs vs der kendiside sokakta ona buna bakr
Yani o haldeki birisiyle hala birlikteysen işin biraz zor çünkü sen ona yetmiyorsun haberin olsun aldatılmamışsan bile seni aldatacaktır
evlilere kapalılara düzgün giyinmişe bakmamda hani şu açık saçık giyinipte millete baktıranlara bakarım yani
Açar Gezerse kızlar erkekler'de bakar geçer tabi Benim kız arkdaşlarım bile bakıyor açık gezenlere sen neyin kafasını yaşıon :)
her kızınkine bakıyorsa zevksizdir lan o ne öyle. popo var popo var anasını satim
ney yani şimdi senin sevgilin her kızın poposuna bakınca birşey yok ben hoşlandıklarımınkine bakınca auwwww ney...
Hadi iyi gecele r
kaslı erkek görünce dibiniz düşüyor gelmiş burada kızların götüne niye bakıyorsunuz diyorsun malmısın kızım s. g yat ya
Kaslarini düşünüp mastürbasyon yapmiyorum.
neyse al sazan atladi biliyor kendini
erkeklerin kızların götüne bakıp masturbasyon yaptıklarını bilecek kadar ne yaşattılar kızım sana? :D sazan kimmiş belli anam öptüm muaah
Hadi len p.c
ya cocuk nasıl bir malsın sen. erkekler cinsel anlamda bakmazlar zaten kızların götüne ilgilerini çeker kızlar zarif ve narin olduklarından bilmem anlatabildim mi?
bizde sizin gibi dar giyinip sokağa çıksak sizin bakacağınız yerde ön tarafımız olur.
Nickimden anlaşıldığı gibi bakarsa bile yanında daha iyisi var, benim sevgilim kıymetimi değerimi bilir.
He canim he hahha. Sen bunlara uyu daha. Uzuldum yeminle sana.
Nazar etme nolur çalış seninde olur cicim. Squat, bikini squat, jump squat diye şeyler var bilirmisin?
Yahu popo yaristirma. Popoma cok guvenirim. 2 sene fitness yaptim. Beyinsize bak ya.
Dip not. Senlede kiaslanamayacak kadar guzelim.
Sen bu saflikla cok yasamzsin...
Seviye yerlerde... Ben 4 senedir yapıyorum tatlım eğer o kadar güveniyorsan bunu sorun etmezdin.
hahay bunu gizliden soran birisimi söylüyor gece gece güldürdün :))
Ne alaka ya of çok ucuzsun gerçekten. Erkekleri taniyamamişsin. Neyse takıl bu sitede anlayacaksin.
yas kac 30 falan mi? Yuzun kırışık
Hep lafsın cicim ya :) bir tanesini var zaten gerisi umrumda bile değil sen tepe tepe kullan.
Tmam hadi git
her yakışıklı erkeği kesen sen laf atan yine sen. tabi ki bakacağız başka napcaz. hormonal bir durum
Geberin tez vakitte
sen geber kezban
Edepsiz olmasalardı bakmazlardı. Neyse.
Aynen
Kicinzi acmasaniz kimse bakmaz
katılıyorum.
Ne alaka
Miniyle dolaşırsan herşey meydandaysa bakılır bundan kaçamazsın ve burada hata senin bakışları göze alıp giyeceksin yoksa burada laf edip bakıyorsunuz ahirette cezasını alırsın diyorsan teşvik eden sen bin kat daha fazla günahkarsın
Popoyadamı bakmıyag :DDDasdasdda
Bakmayin ya yeter. Erkekler kör olsun.
Tamam...beyler buna bakmayın poposu eksilir falan :Dasd
Evet. Banada bakiyolar. Rahstsiz oluyorum.
Kimse bakmasa sonrada dicenki niye kimse bana bakmıyo :D tabi bakan dan bakana da fark vardır :D bunun bakmasıyla www.itusozluk.com/.../...den-kiro-olmasi_58558.jpg
bunun bakması bir değil www.dr.com.tr/.../artist_83379.jpg?ver=30072013 sende haklısın
Yaniii
tercih değiştirmek için bahane arama
Nefret ediyorum lan biktim ömrümü yediniz
kaç sefer yedik?
Hep heppp
yalan ben hiçbir şey yapmadım sana
Sevgilim olsan yapardin. Veya sevgililerine yaptin.
ne yapmışım? iftira atma bana
Bilmem
bilmeden niye iftira atıyorsun o zaman
açık gezme sende alla alla
Okuma ozurlusu soru ne?
kes lan sesini
Özürlü
Alayını yakcan :D
Valla sinirim tepeme çıktı bu saatte.
ne alaka?
Senin gibi eşi olmuyor herkesin, ve herkeste bakmıyor niye hepimizi yaktın :)
güzele bakmak sevaptır. :D
Ölün emi
Amin canısııı amin. :D
Sizin gibiler sevgilime bakıyor.
ol sesni tuatn yok, olmazsan namertsin :)
Tamam by
Demek ki senin kalçalarını beğenmiyor :)
Yoo. Gayet güzel kalcam.
O zaman erkek arkadaşına sor benim kalçamı beğenmiyor musun de.
Begeniyo allah allah. Istedigi kadar güzel olsun bakiyoiste bakan
ON KIZ OLSA YANLARINDA 11.YE BAKARLAR
ben sanatsal açıdan bakıyorum.
aynen çok sanatsal duruyor :D
popo var dediler geldikkk
Fotograf yok.
bide olsaydı:))) biraz sosyolojik araştırma yaparsan farketceksinki kızların erkeklerin poposuna bakma hastalığı erkeklerin kızların poposuna bakma tiryakiliğinden biraz fazla ilerde:)))
Ben hic bakmadım bakanida duymadim
bisor çevrene:))) benim bile popomu beğeniyolar.hiç anlamadım bunu:))
Kör daha kötü.. Eller o;)
Allah belabizi versin emi
Bele okuma ya;)) sen eğitime devam et öyle yüz göz olma kıskandır onu.. Cahil daha o sen yontucaksın artık... ;) hele sana bakanlar olsun bak neler yapar o zaman :)
Bakiyolar zaten
erkeğin poposuna baksa daha mı iyiydi?
Evet.
her kızın poposuna bakmak doğru değil elbette ama sende bir kız olarak s.git gibi bir kelime ediyosan ve sadece benim verdiğim tasmayı taksın gibisinden kelimeler ediyosan ayıp oluyo bilesin:)
Niye? S.g dedim nasil bir kiz oldun eski hallerini özlüyorum dedi
kıskanmak iyidir fakat bir insanı kontrol edemezsin o adam yine bakacak tayt giyen hatunların poposuna..
Boyle olunca sevgi flan kalmiyo bende soguyorum
sende hiç bir erkeğe yan gözle bakmamalısın o halde.. sadece ona odaklanmalısın
Oyleyim ben zaten
vay vay o zaman sevgilin seni kaybetmemeli içtenlikle öyleysen.. nerde bu zamanda öylesi beaa yakışıklı gördümmü salyalar fora..
Manyak derecede kıskançsın
Hayır benden başkasını begenmesine katlanamam. Beni begenmeli
Sen de poponu aç onun önünde yürü hep :)
Popoma bayiliyor zaten surekli soyluyo oyle olduğu halde bakip duruyor
Manyaksın. Net! :)
Ne alaka kardeşim
oldum bittim bayılırım lezlere :D
Evet bende olcam
hade bakam :)
Kendini cezalandırmanın kime ne faydası olacak?
Bana icim rahat 3decek
Belki de yanlış hamle yapıp mat olacaksındır, iyi düşün karar verirken
Sizde kocaman götle dar kot gitmeyin
Bubsenin bakmanimi gerektiriyor? Dar kotun bacak kısmı dardir.
Ispanyolda giysen popo oturur sunu bir anlayamadiniz
ben popoya bakan taraf degılım :D
Neye bakiyosim meme mi
ılk ben yuzune bakarım sonra bı vucut u suzerım
Bu durum hoşuna gitmiyor yani?
Nefret ediyorum gozlerinize şiş
kapa kıçını madem sende.Demekki yüzünde iş yok kıçına bakıyorlar bu durumuda düşünmelisin bence :)
Erkeklere arkam donukkrn yüzüm gozukuyo dimi. Hay olmayan beynini.l
Genelden bahsettim ben.Et çuvalı ^^
peki biz bakıyoruz.sizler niye bakıyonuz.kızlara
Ben bakmiyorum
bende bakana soruyom.
Tamam biz seni tutmayalım o halde.
Tnx
Sanki siz bakmıyorsunuz güzelse bakıyoruz işte
erkeklerin en çok orası hoşuna gider :)
Yok yok bizdeki ne kadr iyi olursa olsun. Yaninizda isterse adriana lima gezsin yinr bakarsiniz
Yapcak bişey bızım göz kayıyor
Allah hepinizin..
Sizinde sizinde bizi baştan çıkarırken sorun yok biz bakınca var
Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı
Konu bu değil dayi. Toplu katliam yapcam be yeter.
popodan sonrasını okumuyoruz anlamadın mı?
Tamam hadi isine
bakan ayıp ediyomuş :)
eğer erkek bakmazsa kendini sorgular ben nasıl erkeğim die bu düşünceye gerek yok bakıcan kalçaya garantiye alcan kendini kimse kızlara çelik tanga giydirmiyor yani o zaman çelik tanga giycen sorun çözülcek.)
Firildaklar
göz var nizamö var yani dobro olmak lazım sen rahatsız oluyosan sokağa çıkma
Allah allah sen bakma diye ben sokga cikmicam ibreklik tespit ekran görüntüsü aldim.
dışardaki olcak sonra i*ne siz bissiz biz sissiz yapamayız siz bize biz size :)
Sen erkeklersiz yaparim gayette
hehe nemde pamuk prenses. ondan sonra başlarsın yanıyorum fuat abi demeye :)
Bırak çocuğu baksın demekki sende bulamamış :D
He ondan.
sende olsa sana bakardı demekki yok sınıflenme minik kız
Sendede yüz güzelliği yok. Ve yaninda zeka..
Elinden sevgilini aldırma D:
yüz güzelliği yok demişsin de? bikere kız güzel neyin çekememezliği bu
Hajah lütfen alsana :D k.ciyla güler sana
Gizli neden sorudunki galiba ben nedenini biliyorum tipten dolayı
"bu tipe güneş bile doğmaz - çoçuk haklı tipe baksana" demesin diye
Beni görsen baştan anlayacaksin kaybettiğini. Neyse kezbanlarla isim olmaz.
başım ağrıyor. Haydi gölge etme
ben de kız olsam kesin lezbiyen olurdum :D
Dimi sizin gibi irencler sevilmez
kadın muhteşem yani bir kere vücutları çok estetik güzel narin kız olsam öyle olurdu muhtemelen :D
vejeterjan ol sen
Ne alaka
anlayan anladı onu boşver.
ya gidip mahmutun götüne baksalar daha mı hoş
Evet
bence götünü kestir kurtul
Soruyu cok yanlis anlamissin
olabilir
ben bakmıyorum :)
Hadi len
desem yalan olur :)
Biliyoruz biliyoruz
ben abaza biri değilim bakmışsamda yanlışlıkla olmuştur eğer evli olsaydım yüzüne dahi bakmazdım ciddiyim
huyumuz kurusun :D