Anne sütü içmek faydalı diyorlar , sevgilimin sütünü içtim iyimi yaptım?

Anne sütü içmek faydalı diyorlar malum , ileride oda anne olaçak , yatırdım bunu içtim 2-3 yudum süt.

Şaşkın şaşkın bana baktı , bende anlattım süt içmek faydalıymış felan arada yapalım böyle şeyler dedim , o günden beri mesaj atmıyor.
Anne sütü içmek faydalı diyorlar , sevgilimin sütünü içtim iyimi yaptım?
Cevapla