''Seni içimde hissetmek istiyorum.'' diyen bir sevgili !!

Böyle söyleyen bir kız arkadaşım var ve yaklaşık iki yıldır birlikteyiz. Ben ona gerçekten değer veriyor ve seviyorum ve cinsel anlamda tam birleşmenin evlendikten sonra olmasını istiyorum. Bu durumda kendinizi tutuyorsanız iyi mi yapmış olursunuz, yoksa kötü mü? Ve bu durum ilişkinin gidişatını kötü anlamda etkiler mi?
''Seni içimde hissetmek istiyorum.'' diyen bir sevgili !!
Cevapla