Romantizmin doruklarında yaşayarak sevişmek mi, çılgınca sevişmek mi, anın tadını estetik hareketlerle çıkartarak sevişmek mi?

romantizmin doruklarında yaşayarak sevişmek mi, çılgınca sevişmek mi, anın tadını estetik hareketlerle çıkartarak sevişmek mi?
Romantizmin doruklarında yaşayarak sevişmek mi, çılgınca sevişmek mi, anın tadını estetik hareketlerle çıkartarak sevişmek mi?
Cevapla