
Ülkemizde en küçük penis yarışması düzenlense ilk 5’e girer misiniz?

Ya zaten bir övündükleri pipileri var o yarismaya katilirlarmi hiç :D
Girerim kanka sjnfkfkf
Kesin diyemem ama zorlarım 😀
Senin penisin küçük değil sen sonuncu olursun dhsjsn
Ya o benim bebeğim dhdhd
En küçüğü benim
Teşekkürler
Cevap
38Cevap
Herkes üstüne 5-10 katıp söylüyor cesaret edemez kimse sanmam
Bunların beyinleri mi boş desem, yoksa ne desem bilemedim. Penis yarışması nedir. Bir insan neden çükçükünü yarışmaya sokar. Akıl akıl gel bilmem neye takıl.
Top liste giremem, girebilecek olanlarda girmeye cesaret edemez
Bı ülkede herkes üstüne 5-10 koyuyor malum kısa seçenek değil 😄
Valla yolda gördüğüm insanları çevirip pipişlerine bakmadığım için emin olamıyorum :D Ama sanmıyorum... Ama şöyle bir şey var ki "Besin zincirinin" neresinde olduğunu anlamak adına katılabilirdim sanki :D
Amaç büyük ve küçük değil bu yarışma bile başka ülkelerde bu tabunun yıkılmış olması.. Kucuk neye göre küçük ben acıdan kivrananida gördüm içine girerken sudan hissetmeyip seni seviyorum diyeni de.
Kimse ayranım ekşi demeyeceği için Türkiye'de katılan olmaz.
Bizim erkekler o yarışmaya gider mi bilmem ama bağyanlar merak edip seyirci tribününe gözlüklü şapkalı dahil olur
desenıze mal sadece turkıyede degıl amerıkadada var...
En minnoşu en ponçiği bende herhalde ilk 5e girerdik yawfff
Katılıp birinci olurdum kendim için küçük türkiye için büyük bir adım atardım 😆
Maratondaki gibi nijeryalılar da katılacaksa ben katılmam
Ne ya*rak varmış millette insanın gölgesinde rakı icesi geliyor
Yarışmaya tepki olarak katıldım sanarlar. Ve diskalifiye olurum
Ovunmem buyuk küçükler sert geç bosalan olsun benimki gibi
İlk 10 da olurum herhalde çünkü bizim ülkemizde 20 cm aşağı peniz yok herkez 20 - 25-30 diyor
Ilk bes mi guldurme beni birinciligi kimseye birakmam 😂😂😂
Bu penis muhabetti Türkiye de sadece var sanırım :D
Bizim erkekler katılmaz ona
Katılmaz değil, "kimse ayranım ekşi demez" desek daha doğru olur :D :D
Bilerek gizli yorum yapıyorum
Bu yarışmada sonuncu olurum 😊
Kazanmam inik dahi olsa zor
İlk 5 e gideceğime keser atarım daha iyi 😄 rezillik
Tamı tamına 20cm sanırım girmem 😎
Çok büyük ödülde olsa bizimkiler yarışmazlar.
Girmem herhalde kesinlikle
ben katılmam öyle saçma yarışmalara
Deneyelim görelim bence ne kaybedicez ki.
Giremem küçük değil 😂😂
haha kendin ölcsene bunu
Büyük, kara, kalın benim ki
Hiç sanmıyorum kesin son beşe girerim
Girmem.😄
Katılmam
Belli olmaz 😂
Tamda bunu düşünüyorduk şimdi
16 cm ufak sayılanaz
Sondan 1? 😝
Biraz zor 😂
girmem
20 cm küçükse olur
sanmam :D
Giremem 😔😔
giremem
girmem sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar