Sevgilim adıyamanlı. bakireligim gitti mi belirsiz. bir kan geldi ama. şimdi ayrılmak istesek hep bir belirsizlik napicam ben?

2 yıllık ilişkimizde univeriste zamanından hep ev kiralayarak kaldık 8 kez birlikte olmusuzdur ama her defasında ileri gitmeden bir keresinde sürdürürken kan geldi. ne adet donemimdeydim ne başka bir sey. Bazen adet arası kanamalarim olurda hiç bu kadar kan gelmezdi.. şimdi ona dedim bakirelik gitti mi belli değil o diyor gitmemistir. ya evlenicez isim olsun diyor zaten uzaktayız o İstanbul da ben boluda napicam bilmiyorum. Hiç evlilikten bile konuşmuyor ya
Sevgilim adıyamanlı. bakireligim gitti mi belirsiz. bir kan geldi ama. şimdi ayrılmak istesek hep bir belirsizlik napicam ben?
Cevapla