Erkek arkadaşımı penisi küçük diye terk ettim. İyi yapmış mıyım?

Erkek arkadaşımın penisi 11-12 cm falan. Tabi artık erkek arkadaşım falan değil. Bununla ilişkiye girmeyi başlarda çok istiyordum. Ama o penisi görünce ilişkiye girdiğime gireceğime pişman oldum. O travmayı nasıl atlatırım bilmiyorum sdfvsdfasa

Bunu ilişkiye girdikten 10-15 gün sonra terk ettim. Tabi yüzüne açık açık söyledim penisinin küçük olduğunu. Penis boyuyla dalga geçtim, aşağıladım :D Birde cevap verirsen penis boyunu okulda ki bütün kızlara yayıp seni rezil ederim diye tehdit ettim bunu :D sfsdf Öyle deyince sustu.

En son gördüğüm de depresyona girmişti şimdi ne haldedir bilmiyorum. İntihar falan ederse çok gülerim.

Küçük penisli bir erkeği hayata küstürdüm iyi yapmış mıyım? Olay komik değilmi?
Erkek arkadaşımı penisi küçük diye terk ettim. İyi yapmış mıyım?
Cevapla