Erkek arkadaşımın penisi 11-12 cm falan. Tabi artık erkek arkadaşım falan değil. Bununla ilişkiye girmeyi başlarda çok istiyordum. Ama o penisi görünce ilişkiye girdiğime gireceğime pişman oldum. O travmayı nasıl atlatırım bilmiyorum sdfvsdfasa
Bunu ilişkiye girdikten 10-15 gün sonra terk ettim. Tabi yüzüne açık açık söyledim penisinin küçük olduğunu. Penis boyuyla dalga geçtim, aşağıladım :D Birde cevap verirsen penis boyunu okulda ki bütün kızlara yayıp seni rezil ederim diye tehdit ettim bunu :D sfsdf Öyle deyince sustu.
En son gördüğüm de depresyona girmişti şimdi ne haldedir bilmiyorum. İntihar falan ederse çok gülerim.
Küçük penisli bir erkeği hayata küstürdüm iyi yapmış mıyım? Olay komik değilmi?
Bunu ilişkiye girdikten 10-15 gün sonra terk ettim. Tabi yüzüne açık açık söyledim penisinin küçük olduğunu. Penis boyuyla dalga geçtim, aşağıladım :D Birde cevap verirsen penis boyunu okulda ki bütün kızlara yayıp seni rezil ederim diye tehdit ettim bunu :D sfsdf Öyle deyince sustu.
En son gördüğüm de depresyona girmişti şimdi ne haldedir bilmiyorum. İntihar falan ederse çok gülerim.
Küçük penisli bir erkeği hayata küstürdüm iyi yapmış mıyım? Olay komik değilmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar