
Ben bakire yim sevgilim vs hiç olmadı tamam ama bana çok saçma geliyor neden bir kız bakire değilse ve erkekle birşey yaşamışsa onunla evlenmeyi düşünmüyorsunuz ne kadar mantıksız o kızlar bunu hak ediyormu sizce beyler?

Ozel gecede birinin hayatindan gecmis oldugunu bilmek ve onunla beden once ozel seyler yasadigini bilmek kotu bir durum. Her erkek icin demiyorum tabi.
Esimin baska birisinin hayatindan daha once gecmis olmasi ve ilklerin unutulmadigi gercegini bildigimizden buna takiliyoruz.
Muslum baba da demis "sen sigara dumanimin altinda yana yana en sonunda kul oldun, sen kibritin hic yanmayan ucunda birinin hayatindan gecmis oldun"
Yanlis anlamayin ama zevkin adini ask koyup, ona da yatakta doyan bir es icin gozumun arkada kalmamasi lazim. Diyeceksin ki yarin boyle olmayan birinin yapmayacagini nereden bileceksin. Evet bilemezsin. Bile bile lades demekte hos bir durum degil zannimca.
Ha belki guzel olur onuda bilemeyiz. Evlilik risk oldugundan bu da bir risk tabi.
Ben boyle birseye denk geldim. Hala da 2 ara 1 deredeyim. Allah yardimcimiz olsun.
Bende erkekler böyle düşünür diye biliyorum zaten 🙈 ama sonuçta o kadınları da kandırıp (tabi hepsi değil kızlarda kötü olabiliyor) ilişkiye giren sizsiniz yani🙈 dediğiniz gibi katılıyorum ben bekliyorum evleneceğim erkeği birisinin elini bile tutmadım bu yüzden veya etkilendiklerime şans vermeyi bir an bile düşünmedim. Ama aklımdaki soru şu “ ileride evleneceğim adam buna değermi kıymetini bilirmi? Yoksa benim yerime tecrübeli bir kadınmı almayı düşünür ve beni aldatırmı? “ sizce?
Iste bunlar risk. Deger verip vermeyecegini bilemeyiz. Nasip ve kismet. Kaderimiz, cabalarimiza baglidir. Dogruyu secebilmek icin aklimiz fikrimiz var. Muhakkak bunun kiymetini bilen biri cikar.
Hadi diyelim cikmadi, yanlis olan yolu mu sececegiz? Dogru olmaktan vazgecmeyecegiz.
Niyeti salih olanin kaderide guzel olur. Dogru yoldasin, Allah karsina hayirli olan durust ahlakli birini cikarsin.
İnşallah o kadar istiyorum ki 🙈 çalışıyorum daima doğruyu seçmeye etkilenmem önüne geçmiyor zaten yanlış kişilere bir an bile yüz vermeyen birisiyim tek dileğim doğru kişiyi bulabilmek beni görmesi sadece gözünün 🙈 inşallah
Doğru kişi olduğunu nasıl anlarım?
🙈 anladım teşekkür ederim yorumunuz için😊
Mantıklı olan hiç bir erkek bunu söylemez. Etrafında bunu söyeyen biri varsa zaten bu benden uzak dur işaretidir.
Ya hayır erkeklerin böyle düşündüğünü biliyorum zaten burada bile yazdığında hepsi söylüyor sanırım sizde bu düşüncedesiniz? 🙈
Bakire bir kız olacak düşüncesi sanırım 🙈
Anladım 🙈😊
Ya hayır tabi ben ne takılıcam erkekler öyle söylüyor kala almıyorlar genelde kızları öyle olunca ben birşey yaşamadım hiçbir konuda yani ilişki vs öpüşme ama bana erkeklerin bu düşüncesi haksızlık gibi geliyor kabul belkide gözlerinin önüne karısının eskiden girdiği ilişkiler gelebilir erkeğe ağır gelebilir fakat Kızları kandırıp ilişkiye girmeye ikna eden kılıktan kılığa girenlerde erkekler haksızlık bence
Güveniyorlar erkeklere aşık oluyorlar erkekte faydalanıyor işte...
Yani haklısın ama sonuçta erkekler yararlanıyot kızlar erkeklere göre çok salak oluyorlar aşık olunca gerçekten salak oluyor çoğu mantıklı düşünemiyor... bence her ne olursa olsun evlenmeden böyle şeyler yaşanmamalı
Ben insanlar ne yaşayıp yaşmaması konusunda yorum yapamam. İnsanların kendi hayatları var. Lakin kadınlarda ki bu saflık bence kadınların zamanında kendilerini eğitmemesinden geliyor ve bu konuda da erkekler bundan yararlanıyorlar.
Baktığımızda kendini cinsel alanda tanımış kadınlar bunlara kanmıyor mesela. İstemedikleri hiç bir şeye evet demezler.
Ama zaten o kadınlar birçok cinsel şey yaşamış olmuyormu?
Sikerler sikerler sonra bakire olucak kanını görücem mıy mıy boş laflar bakire isteyen adam kimseyle ilişki yaşamamış olsun ki laf söyleyebilsin
Bakire kızlar genelde bakirlerle evlenmiyor diye duymuştum🙈
Bakir bulamadıkları içindir
Doru haklısın valla kanka
İlişkiye girerken karşılarındakinin kadın olduğunu unutuyorlar herhalde
Hiç takmam bu tür erkekleri boşlar
Cevap
11Cevap
Yani kusur bulamayınca onu kullaniyorlar bu arada soru fotoğrafini cok aradin mi kizin totosu iyi cikmis
Yalan nerde verici kız var onun peşinden koşuyorlar
Haklısın valla kankq
Çünkü kendini kocasına saklamayı bile becerememiş birinden hayırlı eş ve hayırlı anne olması çok çok zor
Ama eğlenilecek kız diye kadınlatı katorize eden ve onlarla ilişkiye giren veya girmeye ikna eden de sizsiniz? 🙈 neden böyle
Bunu o şekilde sınıflandıran kişilere söyle. Helalin bekleyen benim gibilere değil
Kimsemi yok peki şuan? Bende senin gibileri bulamıyorum o halde... 🙄 erkekler çok güvenilmez oluyor
Hayatıma girmek isteyen var ama benim kıstaslarımı ve beklentilerimi yeterince karşılamıyorlar. O yüzden sabırla doğru kişiyi bekliyorum
Kriterlerin nedir peki neden onlar uymuyorlar🙈
Hayırlı eş olabilecek kapasiteleri yok. Dünya ve ahirette mutlu olabilme gayeleri yok
🙈🙈anladım hayırlısı kanka ya sen doğrusun elbet doğru kişi çıkacak karşına 😊 şans diliyorum sana kendine çok iyi bak
El değmemiş istiyorlar kendileri çok temizmis gibi bakır olanlar haric
Peki siz?
Siz derken?
Yani sizin için farketmezmi demek istedim 🙈
Sonuç olarak geçmişi beni ilgilendirmez ben geleceğine bakarım tabi ben birşey yasmamışsam karşımdaki benim gibiyse dahada mutlu olurum
en ufak nefsine düşmüş bir kız ile işim olmaz
Sen birileriyle hiç ilişkiye girmedin mi? Kızları ilişkiye girmeye ikna ediyorsunuz hemde aman istemem aman bakire diyorsunuz 🙄
Anladım o zaman alınma söylediklerime bende öyleyim 🎉 doğru kişi karşımıza çıkar umarım kardeş
Bencede öyle bende henğz hiç el ele tutuşma bile yaşamadım hayırlısı umarım düzgün ve beni hakeden değermi bilecek olan şu yaptıklarıma deyecek olan bir erkek çıkar karşıma
Yani bu kişiden kişiye değişir
Siz? Hangisini tercih ederdiniz
Hı haketme mevzusu mu? Eğer öyleyse genelde zaten hiç ilişkisi olmamış kadınlar genelde birçok şey yaşamış adamla evlenip mutlu bir yuva kuruyor 🙈 adam kadının değerini bildiği ve dışarıya yaşadıklarından ötürü gözü tok olduğu için karısına aşırı sadık oluyor sen neden böyle olamyaasın ki?
Anladım şns diliyorum sana kardeş hayırlısı olsun 😊
öyle anlamsız düşüncelere sahip değilim
Karın olacak kişi başkalarıyla ilişkiye girmiş olsa kabul edersin yani ağır gelmez mi sana? Öyle diyor genellikle erkekler
ben yaptıysam o da yapmış olabilir. benden sonra yapmaması önemli beni tanımadan önceki hayatında yaptıkları için bir kadını yargılamak bana iyi gelmiyor
Öyle diyorsun ama haketme mesrlesi olmuyor genellikle hiç ilişki yaşamamış kadınlar birçok ilişki yaşamış ve cinsellik konusunda dışarıya tok birisiyle mutlu bir aile kuruyor 🙈 yani hak ederim etmem diye bakmamalısın bence ☺️
hak etmek ya da etmemek gibi bir şey söylemedim ki ben
Hayır birşeyler yaşamışsam oda yaşamış olabilir dediniz ya
yani bu hak bende varken ona sen yaşayamazsın şeklinde muamele edilmesi yanlış diyorum. yoksa tercih meselesi o yaşamamış olabilir ama yaşayan birini ister istemez kendi bileceği iş. burada hak etmek etmemek diye bir şey yok
Anladım teşekkür ederim yorumunuz için umarım aradığınız kişiyi bulursunuz🙈😊
kimseyi aramıyorum :) yalnızlıktan memnunum :)
Tercih meselesidir kanımca
Peki siz? Hangisini tercih ediyorsunuz? Tabi evlenmek için
Bakire tercihimdir.. Erkekte şöyle bir olay vardır. Bakire olmayanla evlenmez çnkü daha önce kimle seks yaptı onun ki daha büyük müydü daha iyi zevk mi verdi onu düşünüyor mudur gibi şeyler düşünür. Bende dahil ne yazık ki.. Ama erkeklerin hicbiri bunu söyleyemez. Dine vurur bilmem neye vurur
Ama günümüzde bakire kalmayan veya sevgilisi hiç olmayan çok az bulunmakta bulamazsanız? 🙈 mesela ben birşey yaşamadım yazdığım gibi 21 yaşındayım ama bende erkeklerin aşırı çapkın ve değer bilmez olduğunu düşünüyorum
Ben 21 yaşındayım 😂 sevgili bile olmadı kanka yani neymiş öpüşmeyen ve sevgilisi olmayan güzel kızlar varmış demekki
Anladım teşekkürler yorumunuz için😊
Sosyal medya 😂 bunun için pek doğru değil sağolun iyi akşamlar
Kişiden kişiye değişir
Siz?
Bu Soruya burdan cvb vermesem olur mu çünkü cvbta ekleyeceğim farklı şeyler olabilir
Kısa bir cevap buradan yazabilirsiniz diye düşünüyorum🙈😊
Cvb kısa olmaya bilir bence 😊
Bakire olmayan birini istemezdim
Neden peki🙈
Başkasıyla birlikte olmuş kendini başkasına elletmiş değersiz birini hayatıma alamam
Peki bu devirde herkesin birbirinin eski sevgilisi olma durumunu ortaya katarsak? 🤔 kesin olmazmısın yani birisiyle ilişkiye girmiş kızla kanka
Kanka olurum olmuşluğumda vardır çok destek çıktım ama sevgili veya eş olarak hayatıma almam kesinlikle
Anladım haklısın ne diyim ağır geliyordur erkeklere bencede karısının birçok veya bir ilişki yaşaması😊
Aynen öyle sende benim gibiysen neden tanışmıyoruz 😊😌
Imm 22 yaş pek erkeklerin olgunlaşacağı bir yaş değil ve sanal tanışmaları doğru bulmuyprum🤭😊😊 teşekkürler yinede
Emin ol olgun birisiyim çevremdekiler beni ağır abi bilir😂😊
Şans ver hele sen bir bana🙃
Hakideyor çok saçma bir düşünce
Resim cok se*xsj
Tercih meselesi
Sen hangisini tercih ederdin peki?
Benimle evlenecek olan kadın benden başka biriyle zaten ilişkiye girmez. Benden önce başka bir erkekle ilişki kurmuş olan kadın beni terk edip başka birine de gidebilir. Ben evleneceğim kadının ilki ve sonu olmak istiyorum. Onun hayatında benden başka kimse olmamalı. Böyle bir kadınla bütün ömrümü geçiririm.
Ah umarım karşıma çıkacak olan adamda senin gibi düşünür hakkımda 🙈🙈 çünkü bende dediğin gibi bekliyorum birisi 🙄 ama erkekler aşırı kötü ne yapıcam bilmiyorum
Sadece seni isteyecek biri yoksa zaten zevk almazsın. Ben öyleyim.
Bu devirde neredeyse hiçbir erkek tek birisini isteyemiyor ve bende bunu yaşarım diyr o kadar çok korkuyorum ki güvenmekten şans vermekten
Kimseye güvenmemelisin. Erkeklerin yalanlarına iltifatlarına inanma.
Doğru kişiyi nasıl anlatım peki?
Yanından kız geçerken bakan sosyal olan çok espri yapan kaba yalan söyleyen cep telefonu hiç susmayan şımarık erkekler doğru insanlar değil. Doğru insanı yanlışları eleyerek bulabilirsin. Yalanı hiç olmayan biri olacaktır. Belki karşına böyle bir erkek hiç çıkmayacak. Bence bu durumda yalnız kalmak üzülmekten daha iyi.
Ah ne güzel moral ne güzel veriyosun😂😂 😪 şey peki o çocuklar yaş ilerledikçe olgunlaşamazmı? Ve evet belkide her erkek yalan söylüyor...
Olgunlaşabilir ama olgunlaşmayadabilir. Erkeklere güveneceğine yılanlara güven. Kimse senden daha önemli değil. Kendini düşün. Yalnız yaşamak bence acı çekmekten daha iyi. Erkeksiz yaşamak doğru insanı bulamıyorsan doğru yol.
Yaaa ben seni çok sevdim çok objektif sin ❤️😊 çok sağol hiçbir erkek hemcinslerini kötülemez ama sen doğruları söylemekten çekinmiyorsun çok teşekkürler bende güvenmedim güvenmekte zorlanıyorum zorlanacağım😪 bakalım hayırlısı olmadı kedili yaşlı teyze olurum gelirsin örgü öreriz
Teşekkür ederim. Mutlu olmak için önce kendini sevmelisin.
ikinci el istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar