Rezidansta yaşayan bir erkekle sevişme fantezim var bu kötü birşey mi?

Nasıl anlatayım böyle rezidansın üst katlarında cama dayansam gerisini anladınız...

Sizce anormal biri miyim?

Niye böyle fantezilerim var ki :(
Rezidansta yaşayan bir erkekle sevişme fantezim var bu kötü birşey mi?
Cevapla