Nasıl anlatayım böyle rezidansın üst katlarında cama dayansam gerisini anladınız...
Sizce anormal biri miyim?
Niye böyle fantezilerim var ki :(
Sizce anormal biri miyim?
Niye böyle fantezilerim var ki :(
ben residancede oturuyorum. sevişecek deli çılgın birini arıyorum sen ise çılgınca sevişecek residance arıyorsun
neden insanlar arzularına kavuşmaz anlamadım gitti. hep istekler içimizde mi kalacak
Bİr kadın beni vücuduyla değil zekası ve merhameti ile etkilemeli. Dediğin gibi bir ilişkiyi anlık yaşayacaksam hiçbir anlamı yok
Vovvvv harıkasin aynen
Cevap
38Cevap
Eee gel o zaman 20. katta cama dayayım seni , sen deniz manzarasını izlerken bende arkada... anladın sen
Doğal bir şey, sevgilin olursa eğer fantezilerini anlat. Gerçekleştirmek için de fırsat bulun bence güzel bir hayal gibi yani fantezi
Hahaha çok orijinal fantezi. Bir dahaki sefere alıcı gözle bakayım nasıl olduğuna.
Biraz yüksekte sevismek istiyorsun kolay istanbuldaysan ayarlarim
bence dene
ben ataşehirdeyim tam istediğin gibi bir yer
bide olgun seviyorsan
Yoo gayet normal.. biraz lüks ve fazlasıyla teşhircilik fantezisi ;)
Yoo niye anormal olsun ki steyebilirsin tabi ki. Yaparsın umarım 😊
bence paralı ve maddiyata yönelik teknik bir sevişme fantezisine benziyor :D
normalde hiç yapamadın mı gayet normal cama dayayıp dışarı izlerken sarsılarak içine girlmesi güzel olur
Bende ne zamandır birini bulsamda rezidansta cama dayasam diye düşünüyordum bak 😀😀 ayrıca merak etme anormal değilsin
cama dayansan
cam da kırılsa
aşağı düşseniz daha da güzel olur :D :D
Güzel bişey onu bende denemek istiyorum beraber yapabiliriz
Arkadaşım rezidansta oturuyor ona yönlendirirdim seni ama kendisi gay hdhfhf
Seni dayayım hemen en üst kat değil ama baya yüksek yinede
Para sevdası. :D Kötü değil, fantezi işte.
ben residance de yaşıyorum. beklerim
konum atayım mı. :)
yok aman atmam. aynı fantazide bir sürü insan vardır. residance yıkılmasın :)
senin istediğin gibi. tam köşe iki tarafı da cam cephe :)
Acilen dizi izlemeyi bırakmalısın.
Hayaller ve hayatlar gerçeğiyle yüzleşmen gerek.
Yoo. Bizde rezidansta hatun mikmeyi istiyirduk zaten
Bakire kızın seks günlüğü vol 1538393
Gayet normal bir şey.
Niye kötü olsun buda bir meslek 😂😂 soruya bak
Film etkisinde kalmış
Kötü değil zevk meselesi
Beyni Yok Fikri var mk
20-30. kat filan seviyorsun sanırım :)
Rezidansta yasiyorum ⭐️
Olabilir niye olmasin gayet normal
Bende o yoktu , terasta yapıyorduk :D
İstanbul'da isen yaparız
Bul orda yaşayan birini hergün yaparsın :)
Ne fantaziler var arkdş 😂
Enteresan...
🤔🤔🤔
ahahaha :D
Evet güzel
Yooo gayet. guzel
22. kat olur mu
yo normal gel
Rezidansım var 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar