Sevgilimin evine gidicem ama korkuyorum birşeyler olur diye sizce ben mi kötü düşünüyorum?

5 aydır sevgiliyiz eve çağırdı yemek yapalım oturup takılırız hava sağuk kafe köşelerinde donmaya gerek yok dedi ama evde ben ürküyorum illa ki bir yakınlaşma olur ve sonunda ya durmazsa veya duramazsak diye korkuyorum Tutku’yla bir şeyler başlasa tam ortada dur desem duramazsa?
Sevgilimin evine gidicem ama korkuyorum birşeyler olur diye sizce ben mi kötü düşünüyorum?
Cevapla