Benimle zorundalıktan mı beraber sizce çok korkuyorum ayrılmasından?

3 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz son 3 aydır işler ciddiye bindi aileler öğrendi ve biz akrabayız. 3 aydır altın konuları falan gündeme gelince sevgilimin çok üstüne gittim çok yıprattım onu ağır laflar edip kücümsedim pişmanım şu an bana karşı eskisi kadar anlayışlı değil ve ölmekten bile beter bile hale soktuğumu söylüyor. Sevgimden bağlılığımdan bir eksilme yok sadece artık tahammülüm azaldı diyor. Aramızda cinsellik geçti. Bu hafta cuma sözümüz var nasipse ama ya benden ayrılırsa diye korkuyorum ayrılmak isteyen şimdiye kadar derdi ama ya zorundalıktan benimle birlikteyse diyorum. Yine de bir erkek sevmediği kızdan her türlü ayrılmaz mıydı?

Benimle zorundalıktan mı beraber sizce çok korkuyorum ayrılmasından?
Cevapla