Kocama yarım saat oral yapıyorum. Bu kötü , saygısız bir şey mi?

Eşime ön sevişme de tam yarım saat oral yapıyorum. Aşırı zevk alıyorum. Eşimle yaşadığım şeyleri kimseye anlatmam aramızda özeldir bu. Bugün kız arkadaşlarımla otururken konu sekse geldi. Biri yeni evlendi ve eşime oral Asla yapmam ağzımı şaapmış oluyo , kendime saygım var iğrenç dedi ben yorum yapmadan çayımı içtim sadece. Kafam karıştı gerçekten kendime saygım olmuyo ve kocam bana değer vermiyor anlamına mı geliyo?
Kocama yarım saat oral yapıyorum. Bu kötü , saygısız bir şey mi?
Cevapla