AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Yazdığınız maddeler bakir olmak hiç sevgilisi olmamak la alakalı değil tamamen insanların kişisel ve karakteristik özelliklerinden kaynaklanıyor sosyal ortamı olmayan agresif eşcinsel ve sevgilisi olan birçok tanıdığım var mesela
Agresif değilim, bakirlik ile övünmem, eşcinsel değilim.
Ağır saçmalamışsın. Bencede emek göremedim açıkçası. Görüş tarafsız belirtilir veya seviyeli şekilde aktarılır. Kim bilir kaç insana bu tür ithamlarda bulunmuş oldun. Dostum, erkeklik orada değil, karakterdedir. Dikkat et kesiverirler :/
En önemlisi namusludurlar. Bunun fakir olmakla bir alakası yok eşcinsel olmakla da alakası yok sadece namuslu ve titiz olmalarıyla ilgili bu konu.
Benim ortamım-kızlı erkekli :D- para da var. Dini olarak yasak olduğundan çekiniyorum az da olsa. Ama asıl nedenini bilmiyorum. Belki çocuklukta geçirdiğim bir travma.
Bence sacma olmus :) oyle erkekler taniyorum inan ki o kadar sessiz cekingen insanlar ama simdi geldi aklima (gelmez olaydi) dediğin gibi de var 😁 yani her şekilde olabilir belli kaliplarla yargılamamak lazim
Kızlar siz bizleri koruyun. Sınıfın kaşarı yatağımdayken dokunmadım boşverin siz bizi koruyun biz az kaldık.
Yani bir kısım gerçekten inancı için korunmayı başarmış kardeşimin haricinde böyle tipler de yok değil. Öyle ki sol eli kopsa erkekliği bitecek tipler..
Sondan 2. Gife cok guldum😄 ama bazisida gercekten bakirligi korumak icin cok sabrediyor
Neden agresif oluyorlar anlamadim. Emegine sağlık :)
Teşekkürler :)
Fikrin ne olursa olsun önce saygılı olacksın kimseyi eziklemeye ötekilestirmeye aciz eksik gormeye gerek yok her seyi dilinize yansitmayin biraz mütevazi olmak gerekir efendi olmak gerekir.
Nickin gibi mi?
Nickten karakter analizi yapiyosun ilginç
Analiz gerektirecek bir şey yok :)
Kapasitem bu kadar diyosun o da iyi insanin kendini bilmesi guzel
Kapasite ile ilgili olan kısmı anlaymadım
Yorma nöronlarini bosver
Nöron nedir? Yeniliyor mu?
Mükemmel tespitler, tebrik ederim. Çok güzel açıklamışsın.
Teşekkür ederim :)
Para ile hiç bir alakası yok bunu yapmak için paran olmasına gerek yok
Bakir olabilir bu güzel birsey ama bakirlikle abazalık arasında ince bir cizgi vardır ve erkeklerin çoğu bunu aşıyor.
Gifler çok güzeldi. İçerik de harikaydı. Yazdıklarınıza katılıyorum.
Asosyal çoğu. adjsh emegine sağlık.
Teşekkürler :D
tamam iyi hoşta peki neden kız gibmeyeni suç işlemiş gibi yargılıyosun ki?
Benceye hic katilmiyorum, hic alakasi yok ekstra olarak cok yanlis bakis acilari bunlar. Bu da benim fikrim 😜
Ufak kıyamet alametlerinden biride şudur; zina yapmamak yadırganacaktır.. Ben bakirim evet.. önüme çok fırsat geldi Hepsini geri ittim. İnsanın bu konudaki ameli neyse eşide öyle olurmuş. Tercih insanların tercihi. He bakirliğini kullanarak ego yapmaya çalışan varsa bilemem..
Amcası, dayısı veya abisi götürmüştür.
Bunu nereden çıkardın öyle ailede ahlak değer yokdur
milletin aklını çelip yozlaştırmak kültürsüz hale getirmek için yazmışsın bravo böyle devam et 👍 👍
O kadar etkili olabileceğimi sanmıyorum
beklemezdim @GerminalC den böyle bir bence 😖
Yapma be sadece gerçek anlamda dindar olani yok mudur 😂
Buda senin "bencen" ben katilmiyorum
Bir söz vardır üzerine yorum yapmaya hiç mi hiç erek yoktur.
"Kişi, kendinden bilir işi..." :)
Evlenmeden kim olursa olsun yapan acik acik namussuzdur gozumde sonucta erkek yapiyosa onla yapan bir kız da var ulkemizde cok namuslusuda var bilmem neside ben evlenirken başkasinin altina girmis kizi napiyim
Bazıları ilk vajina gördüğü zaman ameliyat izi sanıp yara bandı yapıştırabilir 😂😂 emeğine sağlık
Ahahah :D :D
Kahkaha attım
Yemişim öyle ahlağı.
Sevişeceksin, vuracaksın imkan bulunca.
Kahkaha attım, bu kadar ahlaklı görüş bildiren üyelerin görüşlerinden sonra bu görüş iyi geldi :D
Aşkta sevgide bakir, bakire diye bir şart aranırmı ya saçma.
ks da okuduğum en saçma benceydi
Neden saçma olduğunu söyleyemezsin ama. Laf olsun torba dolsun
ya saçma işte sen ne demek istediğini yazsana kısaca bakirliğe karşıyım diye özetle bence bu kadar uğraşmana gerek yok yani bakir erkek parası olmadığı için bakirmiş yok sosyal cevreleri yokmuş yok bilmem ne sizi bilemem ama benim cevremdeki insanlar sadece allah inançları olduğu için evlenmeden önce ilişkiye girmezler bildiğin normal insanlar yani
Çok güzel açıkladın tebrikler. Okuduğunu anlamadan birisine ne anlatsan boş.
Şu yorumdan sonra benceyi yazan arkadaşa gelsin ;
https://www.youtube.com/watch?v=rzLAVGVGLiE
NE bilimsellikle alakasi var ne istatistiklerle... adi ustunde, sence oyle..
Eşcinsellik dışınds hepsi beni anlatıyor öleyim mi mk nerden bulacaz kız ya :(
ya da tamamen Allah korkusu ve dini degerlerinden oturu boyledirler.. dimi?
Aynı şey kızlar içinde geçerli mi acaba? :)
Bilemem 😂
Nişanlım çok dindar ilişkiye girmemiş bakanlıkta üst düzey mühendis ;-) parası olmayan sensin sadece
Nişanlının ilişkiye girmediğinden o kadar emin olma :)
Ayrıca benim param da seni ilgilendirmez.
😀😀😀😀
bu benceyi çok beğendim ve hepsine katılıyorum..
Teşekkür ederim :)
görüşlere aldırma hepsi kendini kandırıyor diyeceğim ama zaten biliyorsundur :)
Tabii, farkındayım :)
Gerçekci bir BENCE olmuş elinize sağlık 😃
Teşekkürler :)
Tertemizim, hatunumu da tertemiz isterim.
(nokta)
Eee.. o zaman ben yaptim mi lan farkinda olmadan? Yapmisim demekki...
bir dakka ben anlamadım eğe ilişki yaşamadıysa o kişi eşcinseldir mi diyebiliriz yoksa eğer yaşamazsa heterosexel iken eşcinsel mi olabilir?
Bakir bir erkek istiyorum sadece benim olucak
hmmm yanı ben
@koral3 buldum ben inşallah olur
Ve senin yaşın çok büyüj dayım yaşındasın
Böyle değilde önceki bencelerin daha güzeldi.
Arada çıkıyor böyle de :)
Teşekkür ederim
Sen komik bencelere devam et güzel yazıyorsun rica ederim :)
Son bencemi yazdım bugün. Biraz ara vereceğim :)
www.kizlarsoruyor.com/.../a70732-kizlarsoruyor-da-cok-fazla-vakit-gecirince-ben
Yani ülkemizde ne erkek temizidr nede kız. ya bedenlerı kirlidir ya da düşünceleri, istekleri..
erkeklerin yorumları ağır olmuş biraz
Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar :D
Dikkat çekmek için yapılmış bir bence
Neye dikkat çekmek için?
İzmirde yaşıyorum ve bakir olan zengin olan ahlaklıda olmayan agresifte olmayan bir sürü erkek tanıyorum. İzmirde bakirelikleriylede övünmezler
ya da bakir olmamalarıyla
Evet
Reis hic biri tutmuyo be yanlis bence olmus
Aşırı derecede bencillik içeriyor.
Eşcinsel olabilir maddesindeki gifteki Steve-O <3 o değil de ne saçma maddeler la bunlar.
Bulamayıp bakireliği ile övünen erkeklere acıyorum
Napalım ya hemrn karı mı skelim?
İmansız edepsizler bilmez
Adam haklı beyler dagilin
ozaman bakir - bakire istiyenlere ne demeli
Feci saçmalamışsın.
Bir görüşün olsaydı keşke
Aşağılayıcı, kötü gösteren, genelleme konulara görüş üretmiyorum, k. bma.
Kusurluk bir şey yok. Herkes bildiği kadarını söylüyor
Haha. Çok isabetli bir bence
Benim için erkekte bekaret çok önemli değil
neden
Bakireyim ama anlattıkların ile alakam yok 😂😂
Biraz da kafadan kontaklıkları vardır.
alakası yok yapmamam için bir sebep yok
Yani bakirlik psikoloji deki ket vurma
@GerminalC Edepsizlik yapmayana yine hakaret!