Lezbiyen ilişkinin faydaları ve zararları nedir?

ergenlik dönemimde 1 yıl süren bir ilişkim olmuştu. okul değişikliği yüzünden ayrıldık, farklı şehirlere. uzun yıllar geçti böyle bir şey yaşamadım. artık olsun istiyorum ama çekiniyorum çok.
Lezbiyen ilişkinin faydaları ve zararları nedir?
Cevapla