Kız arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiye yaşıyoruz ama onu boşaltamadan ondan önce boşalıyorum ne yapmalıyım?

Gecikmek için prezervatif bile kullandım, hep erken geliyorum, ne yapmalıyım, cevap var mı?


0|0
812

En İyi Kız Görüşü

  • Kızı üstüne almalısın. ve onla buluşmadan önce mastürbasyon yap

    0|1
    0|0
    • üstüme alınca ne değişicek?

    • Hepsini Göster
    • Ya alttaki yorumu oku zaten günah yanarsın cehennemde..

    • şu cevaplarını okudum ve sen de erken boşalma problemi var . Bunu atlatman gerek. Nasıl uzatacıgını araştırmalısın nette. fizyolojık ise de dr a gitmelisin. kege l egzesizleri yap. nette araştır.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

  • onunla ilişkiye gireceğin günler önce sen masterbasyon yap boşal sonra ilişkiye gir :)

    0|0
    0|0
  • Doktora git

    0|0
    0|0
  • bişey olmaz dayan birazcık

    0|0
    0|0
  • ozaman ilk önce onu boşalt

    0|0
    0|0
  • O nasıl oluyor? Öyle boşalır mı?

    0|0
    0|0
  • ya hamile kalırsa?

    0|0
    0|0
  • sürtünme yoluyla ilişki nasıl oluyor?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Sürtünme yolu nedir yahu? yapmayın daha iyi, oral yap bak onun yerine,daha fazla zevk alrsınız.

    0|0
    0|0
  • Evlenmeden geçmez arkadaşım,sürtünerek yaşayabildiğiniz cinselliğin önsözü henüz.Evlenince kitaba giriş yapacaksınız o zaman erken gelirsen bipşeyler yapılıp düzeltilebiliyor.Ama şimdi sen ne zaman gelirsen gel iyi keyifler,arkadaşın içinse dilin ne güne duruyor diyebilirim sana...

    0|0
    0|0
  • dostum önce bir dove sabun al :D banyoya git yavaş yavaş masturbasyon yap boşalmamaya çalış boşalacak gibi olursan yavaşlat. dayanamadığın zaman da bırak 1dk falan bekle sonra devam et. 5. defa dayanamadığın zaman boşal. bu şekilde 3-4 defa pratik yaparsan kendini kontrol etmeyi öğrenirsin takma kafana ;)

    0|0
    0|0
  • 3 4 kere boşalt depoyu bişicik kalmaz.bu erkek boşalma olayı da düzenli x hayatı olmayan erkeklerde mevcut bir durum ...

    bana da böle bi durum olmuşdu . kız 2 dakka da pert ben 40 50 dakka uğraşıodum.

    ama kızın hoşuna gitmio acı çakiodu .en sonunda dayanamadı beni terk etti :)))

    0|0
    0|0
  • Kral kardeşim sen sürtünerek kız arkadaşını en aşağı 30 dakikada orgazm boyutuna getirebilirsin ama takdir edersin ki erkek adam 5 dakkaya işini halleder... Aradaki dakika farkını kapatmak için önce kız arkadaşından başla geciktirici sprey kullan sevişme öncesinde mastırbasyon yap... ;-) :) ama unutma ki bir kadınla erkeğin doruk noktaya ulaştıkları süre arasında uçurum var.. :)

    0|0
    0|0
  • Bu senin elinde olan bir şey her boşalmada 1-2 dakika geç boşalmayı dene zamanla boşalma süren uzar.

    0|0
    0|0
  • iyi yapamıyorsun demekki geciktirici al 50 tl 1 saat sürer prezervatifle işe yaramaz olmadı tümden giyersin :D

    0|0
    0|0
    • geciktiricili prezervatif taktım bikeresinde fena uyuştu 45 dak boşalamadım boşalamadanda indi sonunda zevk mevk almadım yani

    • Hepsini Göster
    • 3 kişiden 1 saatte 300 liramı alıyo?

    • yok 10 kişide olsan 1 saat 300 lira ama tabi en fazla 3 kişi normalde gurup yapmıyo ama idare ediyo bizi saati 300 yarım saati 170 lira günlügü 600 700 civarı

  • fazla sürtünmeyin yanarsınız :))

    1|0
    0|0
  • o zmn ilk önce onu boşalt sonra sen boşal :)

    0|0
    0|0
  • kızı üzerine al.poposunu iyice kavra ve sıkarak kendine çek.dudaklarıyla bütünleş.o zaman boşalır

    0|0
    0|0
    • ne değişicek ki üstüme aldığım zaman :S

    • üzerine almazsan imkansız.kesinlikle üzerinde olması gerekiyo.öbür türlü boşalamaz.tam baskı olmuyor hissetmiyorlar..

  • Oral dene çok faydası olur önce onu boşalt sonra takıl kafana göre 2 3 dkda bi boşalır zaten

    0|0
    0|0
  • ne yapcan kaderınse cekıceksın ...

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;