Kızlığıma baktım of çok korkuyorum bakireyim ama işte n'apaçam:/

ya ben 12-13 yaşındayken ergenlik döneminini verdiği zevkle kendimi arastrmaya başladım ve parmağımı soktum oraya bide arkama da...ne aptalım ya çocuk aklı işte zar mar bilmyiordum bile ney olduğunu...ertesi gün bir damla kanadı ama tırnaklarımda uzundu o zaman...neysesu an27yim ve bu mesele çok aklıma takıldı...ayna alıp kontrol ettim ve gördüm görcemi...zar duruyordu ve ortasında bir delik vardı...sanırım parmağımı ordan soktum..off ya ileride evlenince kanasın kanamaz diye korkuyorum allahm yaa
Güncellemeler
+1 yıl
bozulmamis...hadi kurtardik..ztn mümkün deglmis
Kızlığıma baktım of çok korkuyorum bakireyim ama işte n'apaçam:/
Cevapla