Bir gay askerde ne yapar?

merhaba arkadaşlar, arkadaşım gay ama öyle feminen değil, aşırı hareketleri, duruşları, abartı giyimi yok. askerlik zamanı geldi, muaf olmak için neler yapılabilir. Muaf olmazsa onun için askerlik nasıl geçer? Eğer gay olduğunu söylerse ailesine bu bilgi verilir mi?

Lütfen gayliğini veya erkekliğini sorgulayacak yada belden aşağı vuracak şeyler yazmayın. Şimdiden teşekkür ederim.

Güncellemeler:
bir şey rica ettim sanırım dikkate alınmamış. gaylerle ilgili kişisel görüşlerinizi ve nefret söylemlerinizi değil böyle bir durumla karşılaşmış veya bilgisi olan insanların görüşlerini istedim. minik egolarınızı şişirecek başka bir soru bulun lütfen.

0|1
020

En İyi Erkek Görüşü

  • gitsin yapsın askerliğini kimseye belli etmesin

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Öyle eleman biliyorum gitmiş fotoğraf motoğraf vermiş bir de psikiyatrik rapor almış askeri hastahanede sanırım. Psiko seksüel bozukluk mudur nedir onun gibi bir şey demişler. Böyle böyle bir şekilde askerden muaf tutulduğunu anlatmıştı.

    1|1
    0|0
    • teşekkür ederim.

    • Rica ederim. Zor işleri, üzülüyorum cinsel yönelimi bu şekilde olanlara, hayatı çok daha zor yaşıyorlar.

  • gitsin bikaç ay erkek taklidi yapsın bu kadar şehit görüyoruz hergun ! ailesine söylenmez ama ööle pembe tabir edilen teskere yide tutuşturmazlar eline.. şöyle bi detay vereyim tezkereye 3 gün kala 3. taburda bi bomba patlamıştı iki erkek birbiriyle birlikte olurken yakalanmış active olana vatan malına zarardan dava acılmış passive olana ise pembe teskere yi vermişler.. sen yıne bı soyle

    0|3
    1|0
  • kanıtlaması gerekiyormuş diye duydum askerlik yaparken, nasıl kanıtlayacaksa artık.

    ayrıca ailesine askere gitmeyişini nasıl açıklayabilirki. mecbur gidecek sanırım.

    gizlemesi lazım yoksa orada çok alay ederler.

    1|1
    0|0
  • askere gidecek. revire çıkacak. gay olduğunu söylüyecek. muayene edicekler. psikoloğa göndericekler. eğer gerçekten gay olduğu anlaşılırsa. muaf ediceklerdir. eline kağıt vericekler. döndüğünde ailesi neden erken geldin olum derse... buna da kendisi cevap vermeli.

    1|1
    0|0
    • teşekkür ederim.

    • askerden muaf olmak istiyomu ki arkadaşın. gay olması sorun yaratmaz bence. veriyolar şapı. 2-3 ay tık yok zaten =) gay de olsa abaza da olsan fark etmiyo :)

  • Bir gün askerdeyken, yemekhanede yanıma bildiğin Bülent Ersoy oturmuştu benim. hiçbir şey olmuyor, bir sürü dedi kodu çıkartılar anca. Şu çaktı, bu kaydı.. başka bi muhabbet olmaz. Heee ama rahat durmazsa hava değişimine yollarlar hahaha, Örneğini de gördük. :)

    0|2
    0|0
  • Kimseye birşey söylemezse kimse anlamaz

    1|2
    0|0
  • bu bir seçim ama türkiyede zorluk çeker .elbette ailesine bilgi verilir ve raporuna yansır keşke normal bir seçim yapsaydı

    1|1
    0|0
  • Er rayn 'ı kurtarmak :/)

    0|0
    1|0
  • muafiyet şartları arasında böyle bir durumun olması saçma geldi bana gidecek yapacak askerliği büyük ihtimal

    1|0
    0|0
  • gitsin adam olarak döer çünkü askerlik displin gerektitir

    0|0
    1|0
  • PEMBE TESKERE alsın o arkadaşın. neden yapıyor ki askerlik? direk çürüğe ayrılır ve rapor verilir o adam hakkında böylece yırtmış olur.

    0|1
    0|0
  • 30 bin tl si yok mu zavallanın? yoksa durum vahim :D

    0|0
    1|0
  • O kıçın ne işe yaradığını öğrenene kadar, her köşeye sıçtırırlar.. En azından ben öyle yaptırırdım..

    0|0
    1|1
  • bayram eder napcak haha :))

    0|0
    1|0
  • pembe teskereyle eve gönderirler. ohh ne güzel :p

    0|0
    1|0
  • askerlere yazık

    0|0
    1|0
  • diyecek durum bu alacak çürük raporunu... yanında babasıyla gitmezse muayeneye nasıl öğrenecekler... askeriyenin işi gücü yok amca oğlun i...e imiş sen ne diyon diye soracak değilleer heralde... en fazla ispatla lan derler ...:))

    0|0
    0|0
  • birşey olmaz merak etmesin.bizde 2 tane vardı bölükte.

    0|0
    0|0
  • Parası verse bedelli yapsın, yoksa olacaklara katlanacak.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor... ;