Uzun arkadaşlığımız sonucunda sevgili olduk ve 4 aydır çıkıyoruz. Çok güveniyorum ona neyse 2. ay olmadan öpüştük yakınlarda güvendiğim ve onu sevdiğim için göğüslerime ellettim.(ki çok yanlış yapmışım) Şimdi de beyfendi benden göğüslerimin resimlerini istiyor. Kesin bir dille reddediyorum her defasında ama bir tripler bir tripler. Neyse konu unutuluyor ertesi hafta hani resimler nerde diye mesaj atıyo. Ben bu çocuğu çok seviyorum kaybetmek istemiyorum ama her resim meselesinde aramıza soğukluk giriyor. Ne yapmalıyım beyler bayanlar? Başına gelen varsa döktürüversin gari
Elletmişsin madem niye resim atmıyosun demeyin.
Elletmişsin madem niye resim atmıyosun demeyin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar