Hamile kaldım sizce ne yapmalıyım?

ben birine aşıktım ama o bana ben istemeden sahip olunca artık soğudum ondan onun yüzünü bile grmek istemiyorm ama hamile kalmışım sizce ona haber versemmi yoksa çocuğumu doğurup ona hiç haber vermsemmi :( ?
Güncellemeler:
Soruyu dinlemeden a lamadan yorum yapanlar var bunun icin soruyu guncelleme geregi duydum ben bebegin babasiyla coktan konustum 2 hafta sonrada evlenicez artik bebegim icinde mutluyum iyi yorum yapan herkese cokk cokk tesekkurler :)

0|1
90237

En İyi Kız Görüşü

  • kaç yaşındasın?

    10|6
    2|6
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • 19 neden ki

    • Hepsini Göster
    • hahah tamam gelişmeleri buraya yaz mutlaka :)

    • tamam yazarim bu arada bebegi en gec 1 haftaya tam olarak hissedebilirmisim cok mutluyum :) foto atmayi bilmiyotum ki yoksa karnimi ceker atardim :D cok buyumus

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 237

  • o seni kirleten şahsiyete mutlaka haber ver... ama ezilerek büzülerek değil, aksine parçalayacak gibi ol, haklı olduğunu bil ve hissettir.

    sakın zannetmeki duyunca sevinecek, mutlu olacak filan... evlenmeden baba olacağını duyan bir erkek en fazla ben böyle işin anasını... der geçer.. ama o şahsiyet vicdan sahibi bir insansa bu durumda ne kadar mutlu olmasada sana yardımcı olmak için yanında olmak ister..

    1|0
    0|0
    • Ben ona soyledim valla grdugum kadariyla sevndi bebegi grmek istedi evlenmek istedi artik bilemiyorm ben sadece bebegime bakarm onun gelecegi icin ugrasirim artik :'(

    • hadi bakalım yolunuz açık olsun.. birbirinize karşı ön yargılı olmayın ve alttan almayı bilin.. başarılar

    • Evet ben onunla fazla konusmam bile sagol tesekkurler bu arada.

  • Ruyadan kalk bacım sabah oldu gun akşama dönecek... Çocuğu babasız nasıl büyütçeksin onu baba sevgisinden uzak bır halde ya gdip tukürdüğünü yalayacan o herifle mutlu olmayı deneyecen ya da aldırcan tek başına o bebeğe nasıl bakıcan ailen ne diyecek

    1|0
    0|0
    • onunla nasl mutlu olaym evlenmemimi sölüosun hayr yaa :(

    • Ailen cocugu kabul edicek mi? kımlıgınde baba adı ne yazacak o cocuk babam nerde dedgınde ne dıyebılceksın bunları dusundun mu

  • tecavüz etti diyorsun yani ve sen de şikayet etmedin.. o. O farkında mısın bilmiyorum ama ensesine vurup ekmeği ağzından alınacak insan kategorisindesin.. üzgünüm pembiş ama şu bir kesinki sen her daim zikilmeye mahkum bir zatsın..

    1|0
    0|0
    • lütfen düzgn konuş ben böle bişeye cesaret etmedm tamammı

    • peki hangi akla mantığa sığar tecavüze uğrayacaksın ve şikayette bulunmayacaksın yediğin çük yanına kar kalacak.. seninki biraz istemem yan cebime koy olayı olmuş sanki.. çocuğuda seviyormuşun zaten.. yapma şevket yapma şevket deyip şevketinkini kavrayıp kendin sokmuşun gibi.. neyse işte canım alan memnun veren memnun muhabbeti.. dasvidanya *_*

    • Ahahah yapma şevket

  • Saçma sapan bir insanın saçma sapan bir sorusu 19 yaşındasın ne kadar geniş olursa olsun bence kabul edilemez

    0|0
    1|0
    • Eee ne yapaym peki olmus bitmis artik eski halime geri donebilirmiyim hayir pekk karnimda bir bebek varoldugunun gercegini degistirebilirmiyim hayir ee

    • Bunu buraya taşıman dahada saçmalık olmuş

    • Fikir aliyorum bunalmdaym artik kimseler beni anlamiyor belki burdan bir iki anlaysli cikar dedm allaha sukur eig teki insanlar cok iyiler beni ikna ettiler babasiyla knustum hersey duzeliyor artik bu gbibyrum yapan insanlar olmasa daha mutlu olurum ya neden oyle yapiyorsunuz yeter be kmse hicbiseybbilmiooo

  • Adına çok üzüldümolan olmuş artık ama madem artık hamilesin bunu erkek arkadaşından kesinlikle saklamamalısın. Sonuçta bu sizin bebeğiniz... 3 aylık olmuş zaten ama onu sakın aldırma. Bundan sonra hayatına yepyeni bir temiz sayfa aç bebeğinle beraber mutlu mesut yaşa. Emin ol ki o bebek senin tmruhunu tazeleyecktir :)

    0|0
    0|0
    • Hayor aldirmak söz konusu bile değil asla dusunmedim bebegin babasi ilede grusmeye basladk anlttm onada herseyi galiba evlilik olacak gibi

    • en doğru seçim olur sizin için :) mutluluklar :)

    • Teşekküler..

  • lafa bak aşıktım istemeden madem öyle evine gitmeseydin

    3|1
    3|0
    • E ben ne bileydm tecavuz edecegini film izlemeye gtmistik ondada kotu niyet yoktu birden bole oldu yahic aklimdan gecmezdi ona karsi sonsuz guvenim vardi

    • Hepsini Göster
    • bir eve yalniz gidilmicegini bunlarin olabilcegini bile bile gittin herkes guveniyo ama ihtamli dusunmeliydin

    • Iste ben dusunmuyordum bile o benim hayallerimdeki gibi kusursuz biri degilmis ben ona herkesten cok guveniyordum ama sanirim bukadar cok guvenirken onun bir erkek oldugunu unutmusum :(

  • Niye yanlış anlıyorsun ki kardeşim Yeğenim bir taneyse annesi sayesinde o değeri Görüyor :)

    1|0
    0|0
    • Buraya yazmana sevundim gorus sahibinin yorumu iyice uzamisti eminim kizmistir :/ hmm e tamam kardesim iyi kivirttin :P :P

    • Hepsini Göster
    • Tamam:) Allah kolaylık versin;)

    • eyw. sagol :) :)

  • Bakin size bir önerim var çok günah Allah yaşatmasin imkan vermesin bana bu konuda ama şu an sizin yapmaniz gereken o cocugu yani şu an yeniyse eğer daha bir kan pıhtısıdır cocuklaşmadan lütfen aldirin neden derseniz 1 adam size zorla sahip oluyor bu adamdan baba falan olmaz 2 adam muhtemel kabul etmiyecek cocuk zor iş büyük sorumluluk fedakarlik ister.3 kimlikte sıkıntı olcak mahkemeler vs.4 o cocuk büyüdügünde babam nerde diyecek.5 ona iyi ve kaliteli ve geleceğini garanti edebileceği bir yaşam suna bilecekmisiniz maddi manevi. böyle şeyler için o çocuklara cehennemi yaşatmayalim lütfen en karşi geldigim şey aldirma konusu ama bağzen gerçekten doğrusu bu diyebiliyoruz :( karar size kalmis Allah affetsin

    0|1
    0|0
    • Bakn sizin yeni gelismelerden haberiniz yok galiba ama yinede duzgun bir sekilde yorum yaptiginiz icin saolun ben babasina durumu bildirdim ve bebegi kabul etti evlilik konusuyoruz şu an tamam ben bu urumdan cok memenun deilim onunla evlenmekten ama bebek icin katlanmaliyim oda aileside bebegi istediler hatta sevndiler bile bu arada bebek 3 ay 2 haftalik

    • gerçekten buna sevindim aileler ve kendisi kabul ettiyse bir engel yok umarim iyi bir yaşam onu bekliyor olur tek sorun sizin mutsuz olmaniz çünki soğumusunuz oda artik zamanla bebeğinin sevgisiyle atlatirsin umarım. mutlu ve güzel bir yaşam dilerim size..

    • Tesekkurler :) evet ben sogudum hemde baya bir sogudum artik ondan agziyla kus tutsa bile zor diyorm ama bebegim dogsa biraz olsun mutlubolurum en azndan :)

  • Mesajları okudum, babası kabul etmiş çocuğu gözün aydın. İnşallah güzel bir yuvan olur ve yıllarca mutlu mesut yaşarsınız.

    1|0
    0|0
    • Allah razi olsun insallah mutlu olabilirim insallah gulumsemeyi yeniden hatrlarim amin sagol tekrarr

  • geçmiş olsun eğer ailen biliyorsa ters tepki vermiyorsa bu iyi bir şey ve söyle bence de bilsin baba olucak o da bir de senden özür dilemek istemiş geri ne olucak ki söyle bilsin kabul eder etmez onun bileceği iş bu halti yerken düşünücekti bir de yaşın çok genç erken sen kendine bakamzken çocuğa nasıl bakıcan ki bir de o var tabi böyle haltlar yemeseniz olmuyor san ki

    0|0
    0|0
    • Ben ona soyledim bile eig te hersey var zaten evlenicez iki haftaya falan bebegide kabul etti hersey yoluna grcek yavas yavas ya umarim

    • Hepsini Göster
    • Insallah amin

    • Aminn Aminn

  • Eğer yalan söylüyorsan kişiliksizsin (Sitede yalan söyleyenleri gördüm güven kalmadı)
    Eğer doğru söylüyorsan:

    Bu tecavüz biliyorsun dimi?
    Hayatını karartırsın onun... Çocuğu aldırmak sana kalmış doğurmakta. Ama artık onun kalbi atmaya başladı.

    Böylelerinin allah bin türlü belasını versin.

    0|0
    0|0
    • hayr doğru söylüyrm tabikide :( ne yapsam bilmiom çocuğu doğurcam o kesn ama ona haber vesemmi

    • Hepsini Göster
    • Unutursun hatırlatırım ben.

      B12 hapı al. Kokusu iğrençtir bol suyla iç. Ben kullanıyorum. Et tüketmem pek. Hoşuna gidecek 1 tatlı kaşığından fazla katma. Zaten çikolatayla çok tatlı olacak.

    • Ben et hicc tuketmiyorum yani vejeteryanngbibbiseyimnonun hapidam var ya? :) ona netten bakacam dun uyuyakalmisim valla icemedm :)) sagol

  • Bence ailen anlayışla karşılarsa haber vermelisin ve çocukla bir şekilde iletişime geçersen iyi etmelisin bir an önce uzamamasını istersen eğer konunun uzarsa da uzasın bırak inceldiği yerden kopsun sakın çocuğu aldırayım deme yapmışsın bir hata ama onun canını da sen vermedin.

    0|0
    0|0
    • ben hata yapmadım asla yanlış bişeyde yapmadm o zorla yaptı diorm

    • Hepsini Göster
    • Belki de evlenmek için yapmıştır öyle. Sanada aşık olabilir bilemezsin insanın içini.

    • bilmiom okadarını hep diodu bana gel evlenelim ben istemiodm o diodu elini tumak istiom ben istemiodm en sonnda bana öyle bir vurdu ki bidaha ayağa kalkamadm :(((

  • :D oh beee :D valla okurken hep yüzüm güldü mutluluklar hayırlısı sızın ıcın :D burdaki daynışma sana gösterilen ilgi alaka ayrı bir hoşuma gitti :D duyarlı insanların olması güzel :D ya bide söylemezsem olmaz cocugun cokda usutune gıtme :D duygulandım valla :D gözumde doldu anladım neyse :D mutlu olun

    0|0
    0|0
    • Ayy gercektenmi bak keske yorum yapan diger bazi erkeklerde bole iyi niyetli olsaydi cok tesekkurler gercekten cok saolun :)) bende çok mutlu oldum şu an :))

  • Herşeyden once sıkma canını,,, allah sağlıklı bir evlat verir inşallah..
    Herseyden onemlisi evladının babasıyla birlikte anılmasıdır. Yoksa ilerleyen donemlerde milletin ona karsı sergiléyeceği deyim PİÇ olacaktır.. Git babasıyla kpnus anlat durumu... Sahip çıkmazsa eywallah der geçersin. Oncelikle aldırma kararı almadığın için tebrikler. Diğer yorumları okuduğum zaman 19 yasundaki bir anne için yeterli kadar bilinçli sayılırsın. Allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
    • Sagolun cok tesekkurler hele sukur onyargili olmayan anlayisli bilgili bir insan... ben bebegin babasina haber verdim anlastik ve yakn zamanda evlenecegz bakalm hayirlisi ya

    • Hepsini Göster
    • ;) kucak dolusu saygılar

    • Aynen kardesim :)

  • 19 yasindasin daha tam olgun bir yasa gelmeden egitim almadan hamile kaliyorsun sonra seni hamile birakan o adama soylesemmi diye sorup duruyorsun madem oyle bir pislige bulastin tabikide soyle o cocuk buyurse nasil buyutuceksin? Mecbur bir babaya ihtiyac duyacak neyse Allah ıslah eylesin kınamak istemiyorum :(

    0|0
    0|0
    • Isuerek yapmadm. Ama madem hamileyim bebegimi sevmek zorndayim babasinada ahber verdim ustelik

    • Hepsini Göster
    • Ne diyelim Allah anali babali buyutsun baska birsey diyemem

    • Sagolun

  • gıt aldır dıcem olmucak gunah a. q doğur dıcem olmucak.. bence bu boku hıc yemeseydın ya da bılınclı bı sekılde korunsaydınız a. q abazamısınz :)

    1|0
    0|0
    • Yawww biri daha gel smdi anlat ama sende buyuk ihtimakle onyargili davranip inanmicaksin bak bu tamaminen BENIM ISTEGIM DISINDA oldu

    • Hepsini Göster
    • Sagolun insallah hayirlisi...

    • Ricaaaa...

  • Ne yaptin sen; soru yazarken ki ruh halin (temsili)
    https://i.hizliresim.com/z2BRGY.jpg

    #V

    0|1
    0|0
  • çocuğu aldırma sakın bir cana kıymaya hakkın yok o kişi artık kimse onunda bilmesi gerekli

    0|1
    0|0
    • O da artik biliyor hayr ben cocugum icin katlaniyorm herseye zaten yoksa ben coktsn gtmistim bu dnyadan

    • Hepsini Göster
    • Ne dmk kardesm sizdende

  • her ne olursa olsun o çocuktan haberi olmalı. bir çocuğu babasından ayırmaya kimsenin hakkı yok

    1|0
    0|0
    • babamı allah böle babanın belasını versn

    • Hepsini Göster
    • kararın ne

    • kararsıozım şu an yer yarılsın ve ben içine gireymde hiç çıkmayaym istiom :(

  • Bu ne ya istemeden sahip oldu hamile kalmışım bu nasıl bir basitlik eğer tecavüze uğradıysan şikayetçi olsaydın bide soğudum diyo insanı deli edersiniz ya bide Korkusuz ca doğurayım mı diyo oyle diyeceğine ben kendi rızamla yattım adam beni Bıraktı desene

    0|0
    0|0
    • Yok keske son durumlaroda okusaydin gercekten tamaminen tecavuzdu ve hamile oldugumu soyledim evleniyoruz en kisa zamanda kendiside cok pismanmis demek sen olsan yarida birakirdin sevdigin kizi herkes sen degil.

    • Ben tecavuz etmem kendimi oyle bir konuma sokmam tecavüze uğradıysan nie şikayetçi olmadın ozaman

    • Ne bileym yapamadm

  • Erkekler Devam
    217

Kızlar Ne Diyor 89

  • Ben bu erkeklerin Şerefsiz olmalarına aldırmıyorumda bu kadarına ne demelı? Söyle kızım tek başına büyütmek kolay değil şerefsizde olsa arkasında baba gölgesi olsun

    0|1
    0|0
    • ama nasl yaparm nasl bir ömür geçiririm onunla :(

    • Önceden seviyordun yine deneyebilirsin, sana aldır dıyemem çünkü o bir can sana tek buyutte dıyemem çünkü o bir çocuk sana geri dönde diyemem ama en mantıklısı bu be güzelim çocugunu düşün

    • nasıl severm ki o benm jayatımı mahvetti ama haklısın :(

  • Merak ettiğimden soruyorum. Bir yorumunda evlenelim evlenelim diyordu ben istemiyordum derken diğer yorumunda hayalim onunla evlenmekti diyorsun. Neden o da isterken ve senin hayalinken kabul etmedin ve madem çocuğuna sahip çıkar, seninle evlenir -yazdıklarından yola çıkarak- neden söyleyip evlenmiyorsun?

    0|0
    0|0
    • ya ne bileym ben henüz hazır hissetmiodm daha birsürü hayalimi gerçkleştirip snra evlencektm :( evet garanti sahip çıkar hatta benm için herşey yapar ama aklıma bir ihtimal daha gelio ya benden bebeğimide alırlarsa

    • Sence de bir terslik yok mu? Senin için her şeyi yapacak adam sana tecavüz ediyor? Cidden inanıyor musun? Eğer gerçekten böyle bir durum varsa psikoloğa gitmeni öneririm.

    • evet var ve ben gayet iyiyim :( o sadece beni istemiş ama dayanabilirdi işte :(

  • 0|1
    0|0
    • arkadaşım ilk önce soruyu doğru dürüst okumayı öğrenin ondan sonra ne olmuş ne bitmiş soru ne zaman sorulmuş sonuç ne öğren ondan sonra yanıt ver.. kız tecavüze uğramış sevdiği çocuk tarafında ve sen gelmiş kıza "ilişkiye gireceğin zaman bize mi sordun , sevgilimle ilişkiye girecez yapayım mı yapmayayım mı gibisinden sordun mu , bari prezervatif kullansaydınız" demişsin ses kaydında ! bu nasıl kafa arkadaş tecavüze uğrarken keşke bu siteye ilişkiye giriyorum millet izniniz var mı tühh prezervatif de almadık filan yazsaydı;yuhh ama yaa... neden empati kurmaktan acizsiniz ki? bu herkesin başına gelebilir. çünkü insan sevdiği insana güvenir ve o çocuk da gaflete düşmüş ve böyle bişey yapmış... sanki kız isteyerek bilerek yapmış gibi böyle saçma sapan şeyler demişşsin.3 dk konusmussun ama 3 dk nın her cümlesi de bomboş, saçma sapan... ve ayrıca soru sorulalı 10 gün kadar oluyor ve çoktan iş halloldu evlenecekler sen gelmiş burada yok aldırma MÜSLÜMANSANIZ evlenin demişsin..

    • Hepsini Göster
    • Tesekkurler canim kardesim benimm :) bende öptümmm :** @üzgünkız215

  • maddi kazancın varsa söylemene gerek yok bence ayrıca maddi kazancın yoksa da bir iş bulaman mümkün gereksiz insanları hayatından çıkar.. sana değer verse istemeden beraber olmazdı sana...

    0|0
    1|0
    • Benim maddi olarak kesinlikle hicbirseye ihtiyacm yok babamin parasi omur boyu yeter bana gercekten. Ben bebegim babasiz kalmasin diye ona hber verdm yaklasik 1 hafta oldu hatta ve o baba olacak doyede cok sevindi hergun geligor bebegi grmeye karnima dokunuyor konusuyor onunla :)

  • ne kadar saçma gereksiz yorum yapanlar olmuş yaa kız zorla sahip oldu diyo kendi düşen ağlamaz diyorlar vicdansızlar belki aynı şey onunda yakınlarına gelebilirdi terbiyesizler..

    neyse canım aradan 9 gün geçmiş inşaAllah bu olay tatlıya bağlanmıştır söylemişsindir , evlilik haberleri duymak istiyorum ne oldu :) ?

    0|0
    0|0
    • Cook tesekkurler aynen onlar benim uzuntumu ikiye katladilar haberleri yok :'( evet soyledm ona evlenicez bebegini cok seviyor belli iyi baba olacak ona hep geliyor bebege dokunuyor durmadan mesajlar atiyor ama ben cok agir davraniyorum yelkenleri suya indirmiyorm anlasilan. :)) sagoll

    • Hepsini Göster
    • Valla duygularmdan hic anlayamadgim icin seviyorum veya sevmiyorum diyemicem ama kizgin oldugum gayet belli :( oyy opucuklerini hissedebiliyorum canimm bende opuyorumm kocaman hemde :* :* :)) @

  • Bence fake bir soru bu. Çünkü cevaplarında çelişkiler var sürekli, okudum bir kısmını. Sana tecavüz eden insan nasıl seninle evlenmek ister, öyle yazmışsın aşağıda? Ayrıca tecavüz suçtur, o zaman gidip savcılığa suç duyurusunda bulunacaksın ve böyle bir durumda da bebeği aldırma hakkı uzuyor diye biliyorum. Kimse tecavüz sonucu olan bebeği doğurmaz, yani bana pek olası gelmedi bu soru.

    0|0
    0|0
    • Herkes fake sanio ablacim ama ben asil icimdekini soyluyeyimmi ben hernekadar nefret ediyorum desemde onu hala sevyrum malesef ve ondan nefret ede ede biokadar da seve seve evlenecm onunla galiba ya da belkide bu hislerm askda deildir suanda psikolojim hic yernde değil inan bana anlayamazsin

    • Valla seçenekleri ailenle değerlendir o zaman.
      Ya suç duyurusunda bulunup bebeği aldıracaksın
      Ya tek başına doğurup büyüteceksin
      Ya da evleneceksin adamla
      Bunun kararı sana kalmış, sonuçta bu olayın etkileri sen yaşayacaksın biz değil

    • Ben kararsizim tek bildigim var oda bebegi doguracam

  • Bunu buraya sormak yerine psikoloğa gitmeye ne dersin? Daha mantıklı değil mi. 19 yaşında bir bebek sahibi olmaya kalkışmak çok mantıklı değil ayrıca. Kürtajı da düşün, bebek katili falan olacağın yok.

    0|0
    0|0
  • O bebeği doğurmalısın onu bir suçu yok yaşama hakkını elinden almamalısın. Cesur ol ve sana sıkı sıkıya tutunan evladını öldürme. O şimdi sana sıkı sıkıya tutunuyor ya onu hissetmeye başladığında sen de ona tutunacaksın. Çocuğunu ne olursa olsun bırakma ve onu doğur. Seni çok yaraladıysa babasına söylemeyebilirsin.

    0|0
    0|0
    • Ben bebegmden asla vazgecmedm zaten dgyrcam onu babasinada haber verdim cok sevndi sagolun

    • Çok sevindim canım mutluluklar allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin

    • Cokk tesekkur ederim umarm mutlu oluruz insallah

  • Yorumlarda ailesinin haberi var diyorsun evlenicegiz muhtemelen diyorsun yukarda da bize soyleyim mi diye soruyorsun? gercekten boyle bir durum varsa, o seninle daha sonra konusmadi ki? sevdigin sonucta olmus bitmis bence yine deneyin derim cocuga yazik ve gercekten cok buyuk ask dedigine gore askinda gitmemistir sadece kizginsindir

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum şu an duygularimi anliyamiyorum yorumlarida okudugun ve bana yazdigin icinde ayrica teşekkür ediyorum ben bebegim icin denerim ama artk onunla duygusal bir bag olrmu bilmiyirm :(

    • Umarim hersey yoluna girer, cocugunda akli yavas yavas yerine gelir de mitlu olursunuz :) kendine iyi bak icinde bir can var :)

    • Evet hersey icimdeki ufaklik icin zaten bebegim icin herseyi onunicin yapiyorum

  • haber ver bence çocuk büyük bir sorumluluk bir gün karşına gelip sana babasını soracak ne diycekesin ama ailenle de paylaşabilirsin önce

    0|0
    0|0
    • ailem durumu biliyor :( ama km oldğunu sölemedm :(

  • Arkadaşım, yorumlarınızı okudum sadece görüş sahibi kızmasın diye kendi görüşümü yazıyorum, yavruna bağlan, seni canım gibi sevdim, beni de ekle kardeş listene.. Her zaman yanındayım. Ben yapacağım bebek şekerini ona göre :))

    0|0
    0|0
    • tamam sende benim biricik kardeşimsin :* ya sizin gibi iyi insanlar olmassa kesin ben bir hata yapacaktm çok sağolun :)

    • Hepsini Göster
    • Konustugum sen degilmisin kizz

    • Benim :))

  • Ailende biliyorsa korkucak bir durumun yok. İpi göğüsleyeceksin o cana kıyma hakkın yok ama insan evladı statüsüne giren bir tipse babasına haber vermen gerekir.

    0|0
    0|0
    • Ben ona kiymadm zaten ve babasinada haber verdm o yorumlari grmemissin heralde galiba hersey yoluna giriro

    • Görmedim evet. Hakkında hayırlısı olsun.

    • Sagol allah razı olsun

  • Sana tecavüz eden adamla tekrar olabilcekmisin çocuk için istemeni anlıyorum ama ona mecbur değilsin anan baban bakar sende çalışır kendine bakarsın yerinde olsam polise şikayet ederdim

    0|0
    0|0
    • Ben kimsenin bakimina muhtac deilim ki zaten babamin parasi bana ve kardesime yeterde artar bile ama yinede bebegi dusunuyorm babasiz kalmasn diyorm ya ben şu an babami nasl seviosam oda babasini sevmek isteyecektr bide ben babamdan hala utaniyorm olay biraz eskisi istiyorum :(

    • Sana tecavüz edene bu sıfatı verebiiyorsan dicek sözüm yoktur

  • 19 yaşındaymışssın. henüz kendine bakabilen bir çocuk olsaydın başına bu gelmezdi kendine bakamazken küçücük bir sabiyi ziyan etmeye niyetleniyorsun bence kesinlikle aldırmalısın

    0|0
    0|0
    • Hayr artik 4 aylik oldu diyelm yani buyudu artik oda bir can neden onu öldüreyim ki onun suçu ne

    • Hepsini Göster
    • Allah yardım etsin tatlım iyi düşün sırf bebek içinde sevmediğin adamla evlenme. çokta lazım değil böylesi hayatını zindan etme daha çok küçüksün

    • Ya ama bebegede bunu yapmaya hakkim yok onun bir babasi var ve ben onlari ayiracakmiyim vicdanim el vermez ki. Hem artik o birakmaz beni aslnda eskiden seviyordum onu ama sogudum artik ondan hemde cok ve kizginim. :'( sagol.

  • Dogru durust bir insansa bebegine baba olacak bir insansa cocuguna baba olur zaten veya ikna etmeye calis ikna edincede ailene hamile oldugunu soyleme ve evlenin

    0|0
    0|0
    • Ailem durumu malesef onceden biliyor :( ama biz hallettik herseyi babasina soledm sevndi oda valla bebegi istedi hatta hersabah ugruyor gelip karnima dokunuyor gercekten beni sasirtiyor yani evlilik knusuyoruz şu an

    • Hepsini Göster
    • Sagol allah razi olsun :)

  • Git ve çocuğu aldır. Hayatını mahfetme. Sana zorla sahip olmuş birinin çocuğunu mu doğurcaksın? Babasız nasıl büyüycek o çocuk. Bence önce çocuğu düşün.

    0|0
    0|0
    • zaten çocuğu dşndüğüm için herşeyi yapıyorm :(

    • Hepsini Göster
    • Ya varoş bir kızsın ya da tüm bunları kurguladın

    • ikiside değil :( ben sadece daha hiç sevgilisi olmamış masum bir kızdım :(

  • Sevmişsin sonuçta haberi olmali ve birlikte karar vermelisiniz. hata yapmış olması bebeğin babası oldugu gercegini degistirmez

    0|0
    0|0
    • evet o da baba oluyosa ben ne diyim malesef onu sevmiştm hemde çok sevmiştm :(

    • O yüzden gidip söylemelisin

    • evet en mantıklı gelen bu

  • Ben olsam intihar ederim. Ama senın konu farklı. Bencede adama şans ver. yoksa kötü bir durum..

    0|0
    0|0
    • Bende intihar dusundum ama snra yapamadm hem bebegide ogrendkten snra iyice vazgectm bebek beni hayata bagladi aslnda o şu an benm icimde benim sayemde yasiyor bende onun sayesinde yasiyorum

    • Ailen.. ? Ben Allah korusun basıma boyle bırsey gelse ne kurtaj yapıp bebegımı öldürdükten sonra yaşayabılırım ne babamın yuzune bakabılırım. Direk atlarım köprüden ama sakın öyle bişey yapma he

    • Yok allaha sukur bebek beni hayata bagladi ve babasi ilede evlencez hersey yoluna girio allah basina boyle biseyi getirmesin amin canim allah korusun

  • bence haber ver sen daha iyi olur sana zorla sahip olmuş ama yine de sen haber ver bana bunları yaptın sana olan sevgimi aşkımı kullanarak bana bunu yaptın şimdi ne olacak falan de mesela

    0|0
    0|0
    • evet haber verecem onada hiç cesaretm yok nasıl söylerm ya sen bana tecavüz ettm ben hamile kaldm die bebeği ister kesnlikle baba olmayı çok istiyordu zatende korkuyorm işte :(

    • Hepsini Göster
    • rica ederim geçmiş olsun

    • saol allah razı olsun

  • Merak ettigim su kziim senin anana baban yok mu onlara sorsana burdan daha olayi tam anlatmadigin bizlere soruyosun ama yinde bu anlattigin dogruysa git konus

    0|0
    0|0
    • annemle babmla knuşurken utanıom:(

  • Kızlar Devam
    69

Benzer Benceler