İlk gün gelinin belini kıran damat hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bunlar yüzünden kızlar evlilikten soğuyor..
Bunlar yüzünden kızlar evlilikten soğuyor..
Haber aynen şöyle
***BlackrosE*** (Albay)
Mesajlar: 5.616
Konular: 895
Görücü usulüyle evlendirilen çoban, ilk gece azgın boğa gibi saldırdı Gözünü hastanede açan gelin, "Beni o adama vermeyin" diye yalvardı
Köylüler acıyıp evlendirdi
ÇOBAN Musa, kendini bildi bileli köyün çobanıydı. Artık 40 ına merdiven dayamıştı. Sabahın ilk ışıklarıyla hayvanları meraya götürüyor, akşam hava kararırken köye dönüyordu. Köyün dışındaki tek göz kulübesinde yalnız başına yaşıyordu. Musa nın durumuna acıyan köyün yaşlıları, onu kocası trafik kazasında ölen ve genç yaşında dul kalan Fadime ile evlendirmeye karar verdiler. Musa nın ve Fadime nin bu karara itirazı olmayınca, hemen düğün kuruldu.
Karyoladan yuvarlandılar
GELİN ile damat, düğünden sonra odalarına kapandılar. Ancak çoban Musa, daha odaya girer girmez Fadime ye saldırdı. İlk başlarda bu Fadime nin de hoşuna gitmişti. Oda adeta savaş alanına dönmüştü. Bir ara nasıl olduysa ikisi birden karyoladan yuvarlandılar ve 90 kiloluk Musa nın altında kalan Fadime acı bir çığlık attı. Belinde müthiş bir ağrı vardı ve kıpırdayamıyordu.
Musa hemen köylülerden yardım istedi. Fadime apar topar kasabaya hastaneye götürüldü. Yılların birikimiyle saldırmış! n TAZE gelinin yapılan muayenesinde belinde kırık tespit edildi. Gözünü hastanede açan ve belki de bir daha yürüyemeyecek olan Fadime, iki gözü iki çeşme ağlayarak, "Beni bir daha o adama vermeyin" diye doktorlara yalvarırken, hastane polisi de Musa nın ifadesini aldı. Şaşkınlığını üzerinden atamayan çoban Musa, "Hep yalnız yaşadım. Elime kadın eli değmedi. Yılların birikimiyle saldırmışım. Gerisini hatırlamıyorum dedi.
15 Temmuz 2007 :D
Öyleymiş :D
Buyrun gazete m.uludagsozluk.com/.../#PhotoSwipe1419965221960 :D
Eski haber zaten :)
Gormustum gazetenin 3 sayfa haberiydi :D bir çoban gerdekte gelinin belini kirmis hastaneye getirmisler kadin kendine geldiginde beni o adama vermeyin diye aglamis. d gercekten korkutuyo bu tür olaylar ya orsntisiz güc ya kadin cok gucsuzdu ya da adam abaza bir ökuzdu baska aciklamasi yok :D
hahah gülmeyelim ya
hemen de bakirlere laf atmışlar fırsattan istifade. biz de bakiriz ama bunun bakirlikle ne ilgisi var. bu cahillik. bu beyninin kafanda olmaması, iradesizlik
kesinlikle
bana sorcak olursan adam 40 yasındaysa hani 40 yılın acısını bir anda cıkarmak istemis olanlar olmus
aynen
Cevap
43Cevap
ülkemizde cinsellik, "gardırobun üzerinden kadının üzerine atlamak suretiyle kadına zevk vermek" olarak algılandığından, pek de yadırgamadığım, olabileceğine ihtimal verdiğim bir hadise.
aynen
Adam yıların patlamasını yaşamış :D
kahretsin gizli kulanıcı olma hakım yok olsa gizlerdim kendimi :)
ne. d
Ya adam ayıdır ya kızın üzerine abanmıştır ya da hem ayı olup hem kızın üzerine abanmıştır.
Başka bir açıklaması yok.
aynen
Olur böyle vakkalar. Geçen yaz damadın penisi kırılmış 112 deki arkadaş anlatıyordu. Tüm düğünden çıkan cemiyet hastahaneye doluşmuş. Rezilliği cabası. Böyle gelinler yüzünden evlilikten soğuyorum.
senin arkadaş bonzai kullanıyor
Yeni aldigimiz arabayla eve giderken kaza yapmak gibi. Daha doya doya binemeden pert.
dfgdgdg
okuz olmayan bir herifle evlenme hakkinizi kullanin derim..
aynen
Acaba nasil becerdiler dusunuyorum dusunuyorum zerre fikrim yok yemin ederim, cok cahil kaldik cok..
kimse anlamıyor
bakir bakire dıye kendınızı kısıtlarsanız
sevısmek ıcın evlenırsenız sonuc bu olur tabıkı de :ASD:FG
Yüz yılın yokluğunu gelinin belini kırarak çıkarmış işte.
galiba
kabahat erkekte kucagına alıpta kapıdan içeri geçirecem deyipte elinden düşerse kırılır tabi. niye alıyon bırak kendi girsin. neymiş romantik olacakmış. hahaha
bu yüzden değil galiba
Azgınlığın kitabını yazmış, yanlış pozisyonda denemiş...
olabilir
Adam resmen kadinsizlik yillarinin acisini almis derim. Insan dimi o
insan galiba
Valla sirf meraktan sordum kac yasinda evleniyo bu hayvan oglu hayvan
Yılların patlamasını yapmış derim :D nasıl tuttuysa artık :D
tiksinç
alın size bakir erkek. yılların birikimini tek seferde atmaya kalkmış adam :)
canilik..
Adam baya bir sağlamcıymış da kardeşim kırık belli kadını ne yapacan☺️☺️
öyle
napmış be gülü koklayacağına üzerinemi basmış ayı oğlu ayı insan biraz kibar olur gül solmamalı :)
değil mi
bütün hayatı boyunca beli kırık bir kadınla uğraşmak zorunda gerizekalı
Aynen
Yıların patlamasını yapmış öküz , hanzo acaba sonra nasıl özür dileyecek?
aynen
Oha. Kaç kere diyorum ısınmadan pilatese baslanmaz diye;)
tabi tabi eminim bundan dolayı evlilikten soğuyordur kızlar.
evet
okudun ve onu da soru mu yaptın. yok artık sende... gerdek gecesinden olayın geldiği noktaya bak.
neden
olay farklılaşmış demek istedim.
Öyle bir olaymı olmuş? Nerde gördün duydun? Ben hiç duymadım da
hahahahaha adam abazalıgın açlıgın dibine vurmuş kadını haşamat etmiş
öyle evet
Kontrolsüz güç, güç değildir
öyle
Sanırım korkan en başta sensin.
değil
Yillarin birikimi oldugunu dusunurum
çok kötü
damat içinde. d
o nasıl bir enerjiymiş öyle
evet ya
Vahşi hayvanlar kış sezonları çıldırırlar
iğrenç
neredeymiş bu yaratık
haberlerde
açlığın böylesi ölüme götürür :D
Aman Allah korusun
aynenn aman Allah töbe bismillah :D
Offf bee bunlarla mı evlencez :(
evet :/
yanlış kulvarda koşmuş boşluğa denk gelmiş :D
çok dalga geçmeyelim
kızlar/kadnlar bir çiçektir narin davranmalı ruhu bedeni hafifçe okşanmalıdır...
Nasil bir hayvanliktir bu bilemedim :/
aynen
adamın sucu yok kadın incecik bişiydir kesin
ne alaka
karının incecik beli vasa adamınsucu ne kilo alcam diye yemek yemıyosunuz :D
abazalıktan kırılmıs derim
aynen
Bel kırma nasıl oluyor? Nasıl bir pozisyon?
bildiğin küt kırılıyor
Bence se. xte öyle olmasi imkansız. Bel kırılması başka birşey.
Bence kadinin kemikleri zayıf adam 100 kg üzeri. Kadın çok kasmistir. Şöyle düşün tatlım bir kadın doğum esnasında ki kasılma erkekte olsa erkeklerin kemikleri kırılırdi.
Şimdi bu efsanedir bence yok öyle birşey dimi @-monlit-
@-moonlit- :-D ergenleri kim korkutuyor
Güzel pozisyon deniyeceğim.
yuh ya
ayi oldugunu dusunuyorum
Yav bu nasıl bir giriştir :)
iğrenç
yüzyıllardır ilişkiye girmeyen adam.
evet
keske hatun uste cıksaymıs
ghfhd
İyi güldüm buna :d
Güzel paylaşım
çokta komik değil hani
yıllardır ilişkiye girmemiş olmalı :)
normal olan bu değil mi zaten
40 yıl, dile kolay
gelinin beli kırılıyo ama erkek ilişkiye girmiştir bence :)
Fikirsiz kaldım 😮😮😮
Yalan haber yahu kaç yıldır aynı laf
Kızın şansına karşısına ayı çıkmış...
Oha nasıl bir pozisyona girmiş ki öyle kırılmış
kimse anlamıyor zaten
O nerde cikti
haberlerde
eminmisin insan olduğundan
değilim
anladım :)
bel kırma nedir böyle bişey yok ya
okuzz oha derim nerde yasiyor bu yaa
nerde okudun bu haberi?
Birikim sonucu kirmis olabilir
öyle
Onlar yalan haber inanan saflar var mı ya :)
yuhh kim kırmış yaa
haberde
oo binde bir ihtimal. bunun yüzünden soğuma evlilikten.
Ne alaka
haberlerde var
Damat gel bakalım hatunnn demiş ve belin n kadar sağlam diye sorunca gelininbbeli küt diye kırılmış oynaşirken olabilir ne var bunda ki:-)
Tövbe tövbe.
Kudurmus:)
evet
öküz
aynen
bende öküzüm ama
ben de öyle olcam D:
yuh ya
Orginal Abazaymışş
aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar