• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Cinsel Yaşam

Gay ve lezbiyenlik hakkında ne düşünüyorsunuz?

severimulan
severimulan Takip Et
Xper 2 Yaş: 46
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
gay ve lezbiyenler hakkında ne düşünüyorsunuz? sizce hastalık mı yaşam tarzı mı?
Gay ve lezbiyenlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Hasta Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Belli bir kesimi kapsadığı için hastalık denilmesine tepki gösteriliyor ama bencede psikolojik bir hastalık.

    Bakın ister bir dine inanan bir teist olun, isterseniz inançsız bir ateist. Her iki görüşe görede kadın ve erkek birbirlerini tamamlayıcı unsurlardır. Yani ister yaradılış deyin istersenizde tesadüfen oluşum ne derseniz deyin bu iki farklı cins birbirini tamamlamak için bu gezegendeler.

    Bunun dışında bir seçim ancak ve ancak psikolojik sorunlar vesilesi ile gerçekleşir. Bunun lamı cimi yok geçek budur.

    Ayrıca sanırım isveç'te psikolojik tedavi görüp eşcinsellikten sıyrılan, pek çok kişi olduğunu okumuştum bir yabancı sitede. Yani eşcinsellik psikolojik tedavi ile aşılabilinebilen birşey ise rahatsızlıktır.

    Ama şu da var ki gay veya lezbiyen olan birine karşı şahsen asla bir saygısızlık ve ayrımcılık yapmam. Yapmıyorum da. Lezbiyen biriyle tanışmadım(en azından bildiğim kadarıyla) ama gay olan üniversite arkadaşlarım vardı. Hiç birine karşı bir saygısızlık yapmadım ve yapmam da. Ama bence gerçek bu.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • İstnblx
    İstnblx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    +1 yıl

    Bir erkegi beceren turk erkegi kendini eşcinsel ya da bisexuel olarak görmüyor, böyle bir savunma gelismiş.. o kadar çok ki çünkü.. aşagıda yorum yapanlardan çogu mutlaka bir gay ile olmuştur.. ama aktif olmuş ise kendini eşcinsel sinifina koymaz.. halbuki kendine denk bir cinsle olmuştur ve o kişi eşcinseldir.. hatta cevresinde onaylanan itibar görenlerde çoktur.. " dün bir top s.. ktim acaip biseydi abi " gibi..

    0
    0 Yorumla
  • Hassasduygular
    Hassasduygular Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl

    Hoş karşılanacak bi tarafı mi var bu durumun? Eşcinsellik bana göre hastalıktır.Psikolojik rahatsızlıktir.Çocukluktan ya da ilerleyen zamanlarda yaşadığı durumlardan kaynaklanıyordur.Mutlaka olumsuz etkileyen birseyler var ki bu kişiler bu şekilde sapkın davraniyorlar.Eşcinsel kişileri yargılamak bana düşmez bunun farkındayım.Toplumdan dislandikca bu kisilerin daha beter sapittiklari da bi gerçek. Eşcinsel bir arkadaşım olsaydı ondan uzak durmayı tercih ederdim çünkü ona yakın olmak benim psikolojimi de olumsuz etkileyecektir. Allah hepsini ıslah etsin.Birde çok normal birsey gibiymis gibi ötmüyor mu herkes deli oluyorum.Hepiniz çok modernsiniz anladık,yirtinmayin artık.

    0
    6 Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Hastalık olup olmadığını siz değil tıp ve psikoloji bilimi karar verir. Ve tıp ve psikoloji bilimine göre eşcinsellik bir hastalık değildir. Homofobi bir hastalıktır. Eşcinsellik ayrıca bir sapkınlık değil büyük oranda doğuştan gelen bir yönelim.

      Yorumla
    • Hassasduygular
      Hassasduygular
      +1 yıl

      Evet tıp ve psikoloji karar verir.Her yorumumun başında 'bence' ibaresi bulunduguna dikkatini cekerim.Dediklerimi kanun olarak algılamayacagindan adım gibi de eminim.Bana göre olan bi yorumu sana göre tartışmaya gerek olmadığını düşünüyorum.Eşcinsellik konusundaki görüşlerine katılmıyorum.

      Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Eşcinsellere hasta diyerek onların cinsel kimliğini aşağılıyorsunuz(zaten böyle bir soru sorulması bile yanlış) Ben zaten burdaki yorumlara şaşırıyorum, nasıl bu konuda hiç bir tane bile araştırma yapmadan çok biliyorlarmış gibi yorum yapıyorlar.

      Yorumla
    • Hassasduygular
      Hassasduygular
      +1 yıl

      Hayır cinsel kimligini aşağılamiyorum.Benim düşünceme göre eşcinsellik kabul edilemez bi durum.Sana göre doğrudur ya da yanlıştır.Senin takdirin senin düşüncelerin.Ağzı olan konuşuyor göremiyor musun? Eşcinselligi kabul etmememin sebepleri olabileceği ihtimali gelmiyor mu hic aklına.Ama bunu açıklayacak, aklına yatıracak takate sahip değilim şu anda.

      Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Büyük oranda doğuştan gelen, kişinin tercihi dışı bir durum nasıl oluyorda kabul edilemez oluyor? Şimdi eminim ben doğuştan geldiğine inanmıyorum diyceksiniz. Mesela ben size bir tanesini söyleyim. Hipotalamus bölgesi cinsel davranışları kontrol eden bir bölgedir. Kadınların hipotalamusu hetero erkeklerden daha büyüktür. Ama gaylerinki hetero erkeklerden büyük kadınlarınkine yakındır. Bunun gibi onlaraca şey var. Eşcinsellik ve evrim konusunu hiç araştırma gereği duymadığınızdan

      Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      bunun aslında doğanın gerektirdiği bir şey olduğunu idrak edemiyorsunuz.

      Yorumla
  • Jooney
    Jooney Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    cinsel yönelim. yaşam tarzı haline gelmesi ise homofobik toplumdan kaynaklı. insanları cinsellik çok etkiler ancak eşcinsellerin malesef cinsel yönelimleri hayatlarının her alanına etki ediyor.

    bunun dışında en yakın arkadaşım lezbiyen. gaylere ise çok ekstra bir ilgim vardır.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

93

Cevap

  • ruhumaisyan
    ruhumaisyan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 31%
    +1 yıl

    Lezbiyenlik değilde gay olayını heç ama heç hoş karşılamıyorum.

    Bi erkek olarak ağrıma gidiyor belkide ondandır.

    Ama sonuçta kişilerin hak özgürlük düşünce ve tercihlerine saygı göstermek zorundayım.

    Gay bir arkadaşım olsa onu kesinlikle dışlamam ve rencide etmem asla.

    saygılar

    1
    3 Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Gay olmak bir tercih değil büyük oranda doğuştan gelen bir yönelimdir. Sen nasıl kızlara ilgi duymayı bir gün oturup düşünüp tercih etmediysen onlarda hemcinsinlerinden hoşlanmayı tercih etmediler.

      Yorumla
    • ruhumaisyan
      ruhumaisyan
      +1 yıl

      değişik bir yaklaşım bilgi için teşekkür ler. Sonuçta saygı duyarım geçerim

      Yorumla
    • mundi
      mundi
      +1 yıl

      X ternal haklı

      Yorumla
  • rüyasultan
    rüyasultan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40 , eic 32%
    +1 yıl

    Her halukarda yaradılışa ters bir durum.

    Canlılar çift olmaya 'çoğalabilecekleri' hal itibariyle meyillidirler. Bundan dolayı normal kabul edilemez. İster hastalıktan dolayı ister hemcinsine ilgi duymayan dolayı olsun ikisi de tedavi gerektirecek bir durum.

    0
    2 Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Eşcinsellik tıp ve psikoloi literaüründe bir hastalık değildir. Tedaviside yoktur. Bir bozukluk değil sadece bir farklılıktır. Ayrıca doğanın herkesin heteroseksüel olmasını istediğini nerden biliyorsunuz? Cinsel organları uyumu demeyin çünkü eşcinsel ilişki illa anal seks ya da dildoyla olacak bir şey değil.

      Yorumla
    • rüyasultan
      rüyasultan
      +1 yıl

      Bilemiyorum bu da benim görüşüm olmakla birlikte sadece yaşantınıza saygi duyuyorum.

      Benim tercihim degil.

      Yorumla
  • -Angeliciouss-
    -Angeliciouss- Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Umrumda değiller. Gayleri seviyorum. Ben de gay p*rnosu izliyoruym mk
    41.media.tumblr.com/.../...5xNC391qkau2co1_500.jpg

    3
    13 Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Sakin Olun :D küfüre gerek yok

      Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Ayrıca resim okadar iğrençki Lezbiyenler daha güzel kalır yanında

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      He mk he lezbiyenler b*k gibi.

      Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Şimdi gerçekten sen gay p*rnosumu izliyosun şaka yapıyosun demi? Ondan iğrenci daha yok midene helal olsun

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      Sen niye lez izliyosun mk?

      Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Ya ne biliyim bana çekici geliyolar Haraketleri yaptıkları falan :D ama gayların çekici oldukları 1 gram tarafı yok birbirlerine sak*o çektirmelerinimi izliyon çok igğrenç

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      Çok seksiler. İzlesenb böyle demezsin.

      Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Oha :ASD Bu arada resimdeki senmisin çok güzelsin :P

      Yorumla
    • Vampirellla
      Vampirellla
      +1 yıl

      Kezomusun barbara palvin o 😂

      Yorumla
    • Zanikız
      Zanikız
      +1 yıl

      Ya bence bu erkek ya ! Ben kızım gay p*rnosu iğrenç be @-Angeliciouss-

      Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Yav şaka yaptım biliyorum kimin ne olduğunu:)

      Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      @zanikız aynen yeni fark ettim bende gay pornusunu kim izler l*n :ASD

      Yorumla
    • Zanikız
      Zanikız
      +1 yıl

      Yalancı iğrenç ya

      Yorumla
  • MarinaVista
    MarinaVista Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kadın kadına hiç bitmeyen ön sevişme. Lezbiyenlik mevzuu da ayrı bir şekildir hani kendine göre. tamam bir erkek olarak bakınca daha efendice ve estetik görülebilir. ne de olsa kadın dediğin narin. kulamparalarla toplar gibi birbirlerini kanırtmıyolar. ama, yine de hiç bitmeyen bir ön sevişmenin de ne mantığı vardır be arkadaş.

    0
    0 Yorumla
  • garmen
    garmen Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    lzbiyen kızlar hoşuma gider onları izlemek fırsatım olsa izlerim çünki bilmediğim dokunuşları onlardan öğrenebilirim ama gey olayı cok saçma erkek varken kıza sokmak hem nekadar kral geyde olsa bı kız sesi çıkaramaz kız gıbı inleyemez ve iğrenç bı olay erkeğin erkeğe kayması hayvanca bence bu seks

    0
    1 Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Neden aklın hemen cinselliğe gidiyor? Burda cinsellikten daha çok iki erkek ya da iki kadının birbirine duyduğu aşk var. Yani onlar senin gibi aşık oluyor, aşk acısı çekiyor, kalbi küt küt atıyor, sevgilisinin elini tutmak istiyor. Öyle bir yorum yapıyorsunuzki sanki sadece seks düşünen, her hemcinsine asılan yaratıklar.

      Yorumla
  • KeyifAdamı
    KeyifAdamı Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ne olursa olsun hakkımızı yedikleri bir gerçek -_-

    whyareyoustupid.com/.../...yl-Decals-Stickers-.jpg

    0
    0 Yorumla
  • sabo97
    sabo97 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir erkek bir erkekten nasıl hoşlanır ki diyorsunuz yada bir kız bir kızdan. Şöyle düşünün siz nasıl kızı seksi buluyorsanız bazı kızlarda buluyor. Yada bir kız erkeği ne adar çekici buluyorsa başka bir erkekte onu buluyor. Belki tercih meselesi belkide hormonal . Ama tanıdıklarımdan duyduklarıma göre değiştirilmesi çok zor birşeymiş.

    0
    0 Yorumla
  • orknc
    orknc Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Bu sitedeki cogu kızın ya lezbiyen ya da eğilimi oldugunu düşünüyorum yoksa bu kadar azgınlıgın başka bir açıklaması yok. ne mastırlarımız lezbiyen burda ama sesleri cıkmıyor konuşturmasınlar simdi beni :D

    1
    0 Yorumla
  • LyannaStark
    LyannaStark Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    benim bildigim erkeklerin cogu zaten lezbiyenlerin filmlerine bayiliyorlar. cekici buluyorlar herhalde. bence gay ciftlerden bir farklari yok ama herhalde daha iyi karsilaniyor.

    2
    3 Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Çok doğru yere ayak bastınız En iyi görüş sizindir :) Dediğiniz gibi biz erkeklerin hoşuna lezbiyen konulu filmler vs daha çok ilgimizi çekiyor Normale göre

      Yorumla
    • LyannaStark
      LyannaStark
      +1 yıl

      saol :D

      Yorumla
    • Berk10line
      Berk10line
      +1 yıl

      Ne demek :) Sapık damgası yemiyelimde :D

      Yorumla
  • LayCan
    LayCan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 66%
    +1 yıl

    Lezbiyenler daha Göze Hitap Geliyor Ne Bilim Bi Güzelligi Var

    Ama Gay Yane İki Herifin Bir birine Dayanamasın İgrençlikten Öte Deildir

    Yinede Tercihler Ve Zevkler Tartışılmaz Bizden Uzak Olsunda Gayler Ne yaparsa yapsınlar :)

    0
    4 Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Neden aklın hemen cinselliğe gidiyor? Burda cinsellikten daha çok iki erkek ya da iki kadının birbirine duyduğu aşk var. Yani onlar senin gibi aşık oluyor, aşk acısı çekiyor, kalbi küt küt atıyor, sevgilisinin elini tutmak istiyor. Öyle bir yorum yapıyorsunuzki sanki sadece seks düşünen, her hemcinsine asılan yaratıklar.

      Yorumla
    • LayCan
      LayCan
      +1 yıl

      Üsteki Konuyu iyi oku ArKadaşım Ne Arkadaşlıgından Dostlugundan bahsediyon erkek ne die gelip başka bir erkegin elini tutuyor Bunu Aşk Olarak Görüyorsan Sendede Var Bişeyler ne diim mutluluklar :D hey allahım ya

      Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Ben zaten gayim. Sana soruyorum. Aşk nedir?

      Yorumla
    • LayCan
      LayCan
      +1 yıl

      Aşkın Gay Lik Olmadıgı Kesin Ama Tercihlere Saygım Ver Ona Karışmam...

      Yorumla
  • tuanasi
    tuanasi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39 , eic 37%
    +1 yıl

    Lezbiyen kizlara bakinca migdem bulanmiyor ama erkekler de tiksiniyorum duruma...Gorus olarak soruyorsan,insanlarin tercihlerine saygi duyarim...Dusman olmam...

    0
    3 Yorumla
    • severimulan
      severimulan
      +1 yıl

      ben de o kanıdayım.ama lezbiyenler asıldığından hep kaçıyorum selam bile veremiyorum

      Yorumla
    • melissasatta
      melissasatta
      +1 yıl

      sn. soran arkadaş çok yanlış önyargılı bakıyorsun olaya. hiçbir lezbiyen kimseye gidipte hemcinsidir diye asılmaz.. sen nasıl birinden hoşlanmadığın, senin için özel olmadığı sürece cinsel bişeyler düşünmüyorsan onlarda öyledir.. senden hiçbir farkları yok insan olarak.. o yüzden bu ''eşcinsel=sapık'' düşüncesinden vazgeçin çevrede bariz o kadar sapık var birde onları düşünün lezbiyenlerden korkacagınıza onlardan korkunuz bence :)

      Yorumla
    • moen555
      moen555
      +1 yıl

      melissasatta +++

      Yorumla
  • maacur
    maacur Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 79%
    +1 yıl

    Beni çekmez, çekici de gelmez sadece saygı duyarım. Su götürmez bir gerçek var genelde epey güzel ve alımlı oluyorlar. Lezbiyen olduklarını öğrendiğimde şaşırıyor ve üzülüyorum haliyle :( :)

    1
    0 Yorumla
  • cgdssgks
    cgdssgks Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 78%
    +1 yıl

    oda bir cinsel tercih. Tercihlere herzaman saygi duyulmalidir. ama lezbiyen bir arkadasim olsun isterdim daha denk gelmedim herhangi nerak ettigim bazi seyleri sormayi

    1
    0 Yorumla
  • bsnkmustafa
    bsnkmustafa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 65%
    +1 yıl

    İsteyerek olan birşey değil bu o yüzden her zaman için saygı duyarım her türlü cinsiyet degisimine veya görüşüne.

    1
    0 Yorumla
  • adoks34
    adoks34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41 , eic 35%
    +1 yıl

    Tercihlerinden dolayı kimseyi yargılayamayız. Ne kadar sevmesemde bu tür tercikleri genede hoş görmeye çalışıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ben gayım ve bu durum beni rahatsız etmiyor kendimi bildim bileli erkeklere ilgi duyarım ve şuandada arkadaşımla seks ilişkisi yaşıyorum.bu hastalık değil doğuştan olan bir durum .

    4
    3 Yorumla
    • birgariphal
      birgariphal
      +1 yıl

      özel bişey sorabilirmiyim

      Yorumla
    • mundi
      mundi
      +1 yıl

      bende öyle ve bundan utanmıyorum

      Yorumla
    • erdembabadag
      erdembabadag
      +1 yıl

      tebrik ediyorum size arkadaşlar cesaret valla

      Yorumla
  • Dselim430
    Dselim430 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Lezbiyenlere kimse birşey demiyor. Ama biz gayleri görünce millet kurt gibi saldırıyor.
    Where Is The Adalet? :(

    0
    1 Yorumla
    • Dselim430
      Dselim430
      +1 yıl

      ***mına koyduğum Pis homofobik. Güle güle

      Yorumla
  • ruhumaisyan
    ruhumaisyan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 31%
    +1 yıl

    gay ler eğlencelidir ama erkek erkeğe cinsel ilişki beni kusturur. Lezbiyen ilişki seyretmesi çok güzel olur hele birde aralarında sen olursan uwwwww

    0
    0 Yorumla
  • İntiharMavisi
    İntiharMavisi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 48
    +1 yıl

    Herhangi bir ayıplama veya kin duymuyorum onlarda insan sonuçta yatakta ne yaptıkları ya da cinsel tercihleri beni ilgilendirmiyor.İnsan olsunlar yeter.Kimse kimse için yaşamıyor sonuçta.

    0
    0 Yorumla
  • x-ternal
    x-ternal Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 40%
    +1 yıl

    Sorunuzun cevabı bu linkte var.

    www.ntvmsnbc.com/id/25067873

    0
    5 Yorumla
    • severimulan
      severimulan
      +1 yıl

      eğilimse müslümanlıkla alakaları yok

      Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Bilim zaten bir konuyu incelerken dinlerin ne dediğiyle ilgilenmez. Bilim adamlarının "aa islamda eşcinsellik günahmış, öyleyse bu konuda hiç araştırma yapmamıza gerek yok, sapıklık diyelim geçelim" diyecek halleri yok.

      Yorumla
    • severimulan
      severimulan
      +1 yıl

      ne alakası var bu yorumun hastalık değilse eşcinseller müslüman değil diyorum.bir gay arkadaşımı çevirdim ben sanırım.lut kavmini hatırlattım sadece bu yeterli oldu...

      Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Yapılan bilimsel araştırmalar eşcinselliğin büyük oranda doğuştan gelen etmenler sonucu oluştuğunu gösteriyor. İslam dini ise eşcinselleri lanetliyor. Eşcinsel olduğunu anlayan birisi ya islam dininie güvenir, ömür boyu bu eğilimini bastırır ya da bilime güvenir dinden çıkar.

      Yorumla
    • birgariphal
      birgariphal
      +1 yıl

      x-ternal. seninle özel konuşmak istediğim bişey var

      Yorumla
  • ankcrazy
    ankcrazy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    bence içgüdüsel ve insanın içinden gelen bişiy veya şöyle; hormonlardan kaynaklanan birşey yaşam tarzı diyebiliriz

    1
    0 Yorumla
  • allahsızhollandalı2
    allahsızhollandalı2 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Eşcinsellik bir yönelimdir. Heteroseksüel insanlar nasıl karşı cinse yöneliyorsa eşcinsel insanlar da hemcinslerine yönelir. Olay bu.

    0
    0 Yorumla
  • fieryclover
    fieryclover Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    Doğuştan gelenleri ayırt edebilirsin zaten.Ama mesela karşı cinsten darbe almış ve özenmiş lezbiyenler oldukça fazla.Zaten her kız biraz meraklıdır kendi cinsiyle bir şeyler yaşamaya.

    0
    0 Yorumla
  • dreammLifee
    dreammLifee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    gaylarla ılgılenmıyorum emme lez denk gelse ıkınızın de allah belasını versın derım dısarda :D o kadar erkek kardesm manuel takılırken adaletmı bu dıye ısyan ederım :D

    0
    0 Yorumla
  • eylulbasak
    eylulbasak Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43
    +1 yıl

    inancıma,yaşantıma aykırı bir durum olmasına rağmen saygı duyuyorum..

    1
    0 Yorumla
  • cybercix
    cybercix Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    kadınlar yapıları itibariyle çok tatlı sevimli gelebiliyor gözümüze.

    ama erkekler ne kadar yakışıklı çekici olursa olsun, iki erkek bir arada iğrenç duruyor.

    tabi tercih meselesi ama hiç gerek yok be sayın severimulan

    0
    1 Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Gay olmak bir tercih değil büyük oranda doğuştan gelen bir yönelimdir. Sen nasıl kızlara ilgi duymayı bir gün oturup düşünüp tercih etmediysen onlarda hemcinsinlerinden hoşlanmayı tercih etmediler.

      Yorumla
  • maksimusua
    maksimusua Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    İkisini birbirine karıştırınca düzeleceklerini düşünüyorum;)

    0
    0 Yorumla
  • sunshine89
    sunshine89 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    hormonal etkiler de olabilir sonradan da kazanılabilir.

    0
    0 Yorumla
  • uykumukimcaldı
    uykumukimcaldı Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    bir kiz bir erkege lezbiyenim dedigi anda eger kizin gideri varsa erkegin kafasinda iki kizi birden yataga atma fikri canlanir, gerisini sen anla

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      lezbiyense erkeklerden hoslanmiyordur ama :D

      Yorumla
    • uykumukimcaldı
      uykumukimcaldı
      +1 yıl

      erkegin kafasi oyle calismiyor iste

      Yorumla
  • birincitekilşahıs
    birincitekilşahıs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    eğer hastalıksa..cok üzülürüm

    zevkten doğan sapıklıksa..lanet olsun böyle zevkin..der geçerim saygıda duymam.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Gereksiz birşey
    küçük yaşta aile baskısından vs aşlar belli bir yaştan sonra da erkek biriyle evlenirsin.
    kısacsı kücükken anlamazsın
    ileride anlarsın

    0
    0 Yorumla
  • hayirdircanim
    hayirdircanim Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Bize gel :D insandir oncelikle escinseller ki bu yeterli.

    1
    0 Yorumla
  • coveryourass
    coveryourass Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    'heterosexuallik hakkında ne düşünüyorsunuz' diye sormak gibi bir şey bu.

    5
    0 Yorumla
  • anti-trojan
    anti-trojan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ahlak dışı bir hastalık olarak tanımlıyorum.Her ikiside aynı gözümde ister gay olsun ister lezbiyen

    1
    0 Yorumla
  • dumencihaydar
    dumencihaydar Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    İşleri daha zor.. Kendi cinsinden birine beğendirmek zordur kendilerini. Oysaki nefes alsın yeter diyen bir kitle varken 😪

    0
    0 Yorumla
  • mayışık
    mayışık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Nolcak ki o da insan
    tek farki baska cinse ilgi duymamasi
    geri kalan herseyi diger insanlarla ayni
    ben arkadadin olurum takma kafana

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      yobaz beyinlere bunu anlatmak zor işte

      Yorumla
    • mayışık
      mayışık
      +1 yıl

      Kiyamam yaa
      cidden darlanirsan iki sohbete beklerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      iyi olur valla

      Yorumla
    • mayışık
      mayışık
      +1 yıl

      Ozman bekliorum :)

      Yorumla
  • zeynell01
    zeynell01 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Cok atesli ve istekli oluyorlar
    Ben genelde lez izleyip 31 cekiyorum cok azdirici oluyorlar. En buyuk fantazim lezbiyenlerle yatmak

    0
    0 Yorumla
  • Enrikelf
    Enrikelf Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Yapmacik ama bazi gaylar harbi yakışıklı oluyor abi

    1
    0 Yorumla
  • shadowpower
    shadowpower Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Genellikle en güzel kızların lezbiyen oldugunu biliyorum üzülüyorum be

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      üzülücek bişey olcağını düşünmüyorum

      Yorumla
  • kozmik3
    kozmik3 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Doğuştan gelen bir şey. çevremde hem gay hem lez vardi.

    0
    0 Yorumla
  • Rememberme90
    Rememberme90 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    lez'ler daha sempatik geliyor gay'lara oranla.. ama 2'side uzak dursun lütfen .d özellikle "Gay"

    0
    1 Yorumla
    • x-ternal
      x-ternal
      +1 yıl

      Biliyormusun ergenlikte eşcinsellerin intihar oranı heteroseksüellerin oranının 3 katı. Yorumunu bir gözden geçir ve bir nedenini düşün.

      Yorumla
  • bitter_moon
    bitter_moon Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    homofobik değilim, yakın eşcinsel arkadaşlarım da oldu.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Benden uzak Allah a yakın başka bir şey düşünmüyorum valla 😄😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet var canım :/ ama yeni yeni olduğumu fark ediyorum

    0
    0 Yorumla
  • Alemdargeldi
    Alemdargeldi Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Lezleri saatlerce izliyorum çok zarif ve estetik geliyorlar

    0
    0 Yorumla
  • portakallikek78
    portakallikek78 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    çok normal bence
    hele erkekler böyleyse hep insan aynı cinsine yöneliyor

    0
    0 Yorumla
  • cya4rewolan
    cya4rewolan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Siteden bir arkadaş kız arıyo varsa tanıştıralım diyorum :D

    0
    3 Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      Kızı arayanın kendiside kız ^^

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      ;)))

      Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      utandım l*n :D

      Yorumla
  • asuswon1
    asuswon1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    lezbiyenlik belki normal olabilir :) ama erkek nasıl aşık olur bir erkeğe iğrenç geliyo

    0
    1 Yorumla
    • BayanMercury
      BayanMercury
      +1 yıl

      iğrenç gelmemeli. normal karşılamalısın. buda bir yapı.

      Yorumla
  • sevilen2
    sevilen2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 50
    +1 yıl

    hanımları yani lezbiyenliği daha kabul edilebilir buluyorum...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Lezbiyenim ailemde biliyor karşı olsalar da hiç bir şey demiyolar :)
    Çunku hastalık olmadığını anladılar

    0
    0 Yorumla
  • Umutrk
    Umutrk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    özgür bir ülke özgür bir birey acıklayıcı oldumu :)

    0
    0 Yorumla
  • everythingonelira
    everythingonelira Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Iyi ki varlar, ama bize faydaları yok o can sıkıcı...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    la vide d'adele filminden sonra dahada sevdim diyebilirim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Lez bir arkadaşım olsun isterdim. Nette sorarsan İzlemek hoşuma gidiyor nedense :)

    0
    0 Yorumla
  • Pilot_Efe
    Pilot_Efe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    hastalık degıl yasam tarzı bu ınsanın ıcınden gelır zorla gay olamazsın bence

    1
    0 Yorumla
  • Fetaaslan
    Fetaaslan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kız arkadaşımı bir lezbiyenle paylaşabilirim yatakta çekiciler bence güzel bir 3lü olur

    0
    0 Yorumla
  • Berilota
    Berilota Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bizim bulunduğumuz toplumda dışlamak yerine onların rahat edebilceği bir ortam yaratıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • crodriguez
    crodriguez Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    çok seksiler yelpazeyi biraz daha genişletseler iyi olur :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir tane biseksuel ve bir lez daha bulurdum ona, threesome yapardik.

    0
    0 Yorumla
  • blabla2
    blabla2 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Normal karşılıyorum. Saygı duyarım.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (91)
Devamını Gör(136)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Gay ve lezbiyenlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Homoseksüellik hakkında ne düşünüyorsunuz? 10 cevap verildi
Eşcinsellik hakkında ne düşünüyorsunuz? 57 cevap verildi
Eşcinseller hakkında ne düşünüyorsunuz? 19 cevap verildi
Eşcinsellik biseksüellik hakkında görüşleriniz nedir? 27 cevap verildi
Eşcinseller hakkında görüşünüz nedir? 35 cevap verildi
Biseksüellik lezbiyenlik hakkında düşünceniz nedir? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨