gay ve lezbiyenler hakkında ne düşünüyorsunuz? sizce hastalık mı yaşam tarzı mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBelli bir kesimi kapsadığı için hastalık denilmesine tepki gösteriliyor ama bencede psikolojik bir hastalık.
Bakın ister bir dine inanan bir teist olun, isterseniz inançsız bir ateist. Her iki görüşe görede kadın ve erkek birbirlerini tamamlayıcı unsurlardır. Yani ister yaradılış deyin istersenizde tesadüfen oluşum ne derseniz deyin bu iki farklı cins birbirini tamamlamak için bu gezegendeler.
Bunun dışında bir seçim ancak ve ancak psikolojik sorunlar vesilesi ile gerçekleşir. Bunun lamı cimi yok geçek budur.
Ayrıca sanırım isveç'te psikolojik tedavi görüp eşcinsellikten sıyrılan, pek çok kişi olduğunu okumuştum bir yabancı sitede. Yani eşcinsellik psikolojik tedavi ile aşılabilinebilen birşey ise rahatsızlıktır.
Ama şu da var ki gay veya lezbiyen olan birine karşı şahsen asla bir saygısızlık ve ayrımcılık yapmam. Yapmıyorum da. Lezbiyen biriyle tanışmadım(en azından bildiğim kadarıyla) ama gay olan üniversite arkadaşlarım vardı. Hiç birine karşı bir saygısızlık yapmadım ve yapmam da. Ama bence gerçek bu.20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bir erkegi beceren turk erkegi kendini eşcinsel ya da bisexuel olarak görmüyor, böyle bir savunma gelismiş.. o kadar çok ki çünkü.. aşagıda yorum yapanlardan çogu mutlaka bir gay ile olmuştur.. ama aktif olmuş ise kendini eşcinsel sinifina koymaz.. halbuki kendine denk bir cinsle olmuştur ve o kişi eşcinseldir.. hatta cevresinde onaylanan itibar görenlerde çoktur.. " dün bir top s.. ktim acaip biseydi abi " gibi..
00 Yorumla
+1 yılHoş karşılanacak bi tarafı mi var bu durumun? Eşcinsellik bana göre hastalıktır.Psikolojik rahatsızlıktir.Çocukluktan ya da ilerleyen zamanlarda yaşadığı durumlardan kaynaklanıyordur.Mutlaka olumsuz etkileyen birseyler var ki bu kişiler bu şekilde sapkın davraniyorlar.Eşcinsel kişileri yargılamak bana düşmez bunun farkındayım.Toplumdan dislandikca bu kisilerin daha beter sapittiklari da bi gerçek. Eşcinsel bir arkadaşım olsaydı ondan uzak durmayı tercih ederdim çünkü ona yakın olmak benim psikolojimi de olumsuz etkileyecektir. Allah hepsini ıslah etsin.Birde çok normal birsey gibiymis gibi ötmüyor mu herkes deli oluyorum.Hepiniz çok modernsiniz anladık,yirtinmayin artık.
06 Yorumla- +1 yıl
Evet tıp ve psikoloji karar verir.Her yorumumun başında 'bence' ibaresi bulunduguna dikkatini cekerim.Dediklerimi kanun olarak algılamayacagindan adım gibi de eminim.Bana göre olan bi yorumu sana göre tartışmaya gerek olmadığını düşünüyorum.Eşcinsellik konusundaki görüşlerine katılmıyorum.
- +1 yıl
Hayır cinsel kimligini aşağılamiyorum.Benim düşünceme göre eşcinsellik kabul edilemez bi durum.Sana göre doğrudur ya da yanlıştır.Senin takdirin senin düşüncelerin.Ağzı olan konuşuyor göremiyor musun? Eşcinselligi kabul etmememin sebepleri olabileceği ihtimali gelmiyor mu hic aklına.Ama bunu açıklayacak, aklına yatıracak takate sahip değilim şu anda.
- +1 yıl
Büyük oranda doğuştan gelen, kişinin tercihi dışı bir durum nasıl oluyorda kabul edilemez oluyor? Şimdi eminim ben doğuştan geldiğine inanmıyorum diyceksiniz. Mesela ben size bir tanesini söyleyim. Hipotalamus bölgesi cinsel davranışları kontrol eden bir bölgedir. Kadınların hipotalamusu hetero erkeklerden daha büyüktür. Ama gaylerinki hetero erkeklerden büyük kadınlarınkine yakındır. Bunun gibi onlaraca şey var. Eşcinsellik ve evrim konusunu hiç araştırma gereği duymadığınızdan
cinsel yönelim. yaşam tarzı haline gelmesi ise homofobik toplumdan kaynaklı. insanları cinsellik çok etkiler ancak eşcinsellerin malesef cinsel yönelimleri hayatlarının her alanına etki ediyor.
bunun dışında en yakın arkadaşım lezbiyen. gaylere ise çok ekstra bir ilgim vardır.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
58
Cevap
93Cevap
+1 yılLezbiyenlik değilde gay olayını heç ama heç hoş karşılamıyorum.
Bi erkek olarak ağrıma gidiyor belkide ondandır.
Ama sonuçta kişilerin hak özgürlük düşünce ve tercihlerine saygı göstermek zorundayım.
Gay bir arkadaşım olsa onu kesinlikle dışlamam ve rencide etmem asla.
saygılar13 Yorumla- +1 yıl
değişik bir yaklaşım bilgi için teşekkür ler. Sonuçta saygı duyarım geçerim
+1 yılHer halukarda yaradılışa ters bir durum.
Canlılar çift olmaya 'çoğalabilecekleri' hal itibariyle meyillidirler. Bundan dolayı normal kabul edilemez. İster hastalıktan dolayı ister hemcinsine ilgi duymayan dolayı olsun ikisi de tedavi gerektirecek bir durum.02 Yorumla- +1 yıl
Eşcinsellik tıp ve psikoloi literaüründe bir hastalık değildir. Tedaviside yoktur. Bir bozukluk değil sadece bir farklılıktır. Ayrıca doğanın herkesin heteroseksüel olmasını istediğini nerden biliyorsunuz? Cinsel organları uyumu demeyin çünkü eşcinsel ilişki illa anal seks ya da dildoyla olacak bir şey değil.
- +1 yıl
Bilemiyorum bu da benim görüşüm olmakla birlikte sadece yaşantınıza saygi duyuyorum.
Benim tercihim degil.
+1 yılUmrumda değiller. Gayleri seviyorum. Ben de gay p*rnosu izliyoruym mk
41.media.tumblr.com/.../...5xNC391qkau2co1_500.jpg313 Yorumla- +1 yıl
Sakin Olun :D küfüre gerek yok
- +1 yıl
Ayrıca resim okadar iğrençki Lezbiyenler daha güzel kalır yanında
- +1 yıl
He mk he lezbiyenler b*k gibi.
- +1 yıl
Şimdi gerçekten sen gay p*rnosumu izliyosun şaka yapıyosun demi? Ondan iğrenci daha yok midene helal olsun
- +1 yıl
Sen niye lez izliyosun mk?
- +1 yıl
Ya ne biliyim bana çekici geliyolar Haraketleri yaptıkları falan :D ama gayların çekici oldukları 1 gram tarafı yok birbirlerine sak*o çektirmelerinimi izliyon çok igğrenç
- +1 yıl
Çok seksiler. İzlesenb böyle demezsin.
- +1 yıl
Oha :ASD Bu arada resimdeki senmisin çok güzelsin :P
- +1 yıl
Kezomusun barbara palvin o 😂
- +1 yıl
Ya bence bu erkek ya ! Ben kızım gay p*rnosu iğrenç be @-Angeliciouss-
- +1 yıl
Yav şaka yaptım biliyorum kimin ne olduğunu:)
- +1 yıl
@zanikız aynen yeni fark ettim bende gay pornusunu kim izler l*n :ASD
+1 yılKadın kadına hiç bitmeyen ön sevişme. Lezbiyenlik mevzuu da ayrı bir şekildir hani kendine göre. tamam bir erkek olarak bakınca daha efendice ve estetik görülebilir. ne de olsa kadın dediğin narin. kulamparalarla toplar gibi birbirlerini kanırtmıyolar. ama, yine de hiç bitmeyen bir ön sevişmenin de ne mantığı vardır be arkadaş.
00 Yorumlalzbiyen kızlar hoşuma gider onları izlemek fırsatım olsa izlerim çünki bilmediğim dokunuşları onlardan öğrenebilirim ama gey olayı cok saçma erkek varken kıza sokmak hem nekadar kral geyde olsa bı kız sesi çıkaramaz kız gıbı inleyemez ve iğrenç bı olay erkeğin erkeğe kayması hayvanca bence bu seks
01 Yorumla- +1 yıl
Neden aklın hemen cinselliğe gidiyor? Burda cinsellikten daha çok iki erkek ya da iki kadının birbirine duyduğu aşk var. Yani onlar senin gibi aşık oluyor, aşk acısı çekiyor, kalbi küt küt atıyor, sevgilisinin elini tutmak istiyor. Öyle bir yorum yapıyorsunuzki sanki sadece seks düşünen, her hemcinsine asılan yaratıklar.
+1 yılNe olursa olsun hakkımızı yedikleri bir gerçek -_-
whyareyoustupid.com/.../...yl-Decals-Stickers-.jpg00 YorumlaBir erkek bir erkekten nasıl hoşlanır ki diyorsunuz yada bir kız bir kızdan. Şöyle düşünün siz nasıl kızı seksi buluyorsanız bazı kızlarda buluyor. Yada bir kız erkeği ne adar çekici buluyorsa başka bir erkekte onu buluyor. Belki tercih meselesi belkide hormonal . Ama tanıdıklarımdan duyduklarıma göre değiştirilmesi çok zor birşeymiş.
00 YorumlaBu sitedeki cogu kızın ya lezbiyen ya da eğilimi oldugunu düşünüyorum yoksa bu kadar azgınlıgın başka bir açıklaması yok. ne mastırlarımız lezbiyen burda ama sesleri cıkmıyor konuşturmasınlar simdi beni :D
10 Yorumla
+1 yılbenim bildigim erkeklerin cogu zaten lezbiyenlerin filmlerine bayiliyorlar. cekici buluyorlar herhalde. bence gay ciftlerden bir farklari yok ama herhalde daha iyi karsilaniyor.
23 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru yere ayak bastınız En iyi görüş sizindir :) Dediğiniz gibi biz erkeklerin hoşuna lezbiyen konulu filmler vs daha çok ilgimizi çekiyor Normale göre
- +1 yıl
saol :D
- +1 yıl
Ne demek :) Sapık damgası yemiyelimde :D
Lezbiyenler daha Göze Hitap Geliyor Ne Bilim Bi Güzelligi Var
Ama Gay Yane İki Herifin Bir birine Dayanamasın İgrençlikten Öte Deildir
Yinede Tercihler Ve Zevkler Tartışılmaz Bizden Uzak Olsunda Gayler Ne yaparsa yapsınlar :)04 Yorumla- +1 yıl
Neden aklın hemen cinselliğe gidiyor? Burda cinsellikten daha çok iki erkek ya da iki kadının birbirine duyduğu aşk var. Yani onlar senin gibi aşık oluyor, aşk acısı çekiyor, kalbi küt küt atıyor, sevgilisinin elini tutmak istiyor. Öyle bir yorum yapıyorsunuzki sanki sadece seks düşünen, her hemcinsine asılan yaratıklar.
Lezbiyen kizlara bakinca migdem bulanmiyor ama erkekler de tiksiniyorum duruma...Gorus olarak soruyorsan,insanlarin tercihlerine saygi duyarim...Dusman olmam...
03 Yorumla- +1 yıl
ben de o kanıdayım.ama lezbiyenler asıldığından hep kaçıyorum selam bile veremiyorum
- +1 yıl
sn. soran arkadaş çok yanlış önyargılı bakıyorsun olaya. hiçbir lezbiyen kimseye gidipte hemcinsidir diye asılmaz.. sen nasıl birinden hoşlanmadığın, senin için özel olmadığı sürece cinsel bişeyler düşünmüyorsan onlarda öyledir.. senden hiçbir farkları yok insan olarak.. o yüzden bu ''eşcinsel=sapık'' düşüncesinden vazgeçin çevrede bariz o kadar sapık var birde onları düşünün lezbiyenlerden korkacagınıza onlardan korkunuz bence :)
Beni çekmez, çekici de gelmez sadece saygı duyarım. Su götürmez bir gerçek var genelde epey güzel ve alımlı oluyorlar. Lezbiyen olduklarını öğrendiğimde şaşırıyor ve üzülüyorum haliyle :( :)
10 Yorumlaoda bir cinsel tercih. Tercihlere herzaman saygi duyulmalidir. ama lezbiyen bir arkadasim olsun isterdim daha denk gelmedim herhangi nerak ettigim bazi seyleri sormayi
10 Yorumla
+1 yılİsteyerek olan birşey değil bu o yüzden her zaman için saygı duyarım her türlü cinsiyet degisimine veya görüşüne.
10 YorumlaTercihlerinden dolayı kimseyi yargılayamayız. Ne kadar sevmesemde bu tür tercikleri genede hoş görmeye çalışıyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben gayım ve bu durum beni rahatsız etmiyor kendimi bildim bileli erkeklere ilgi duyarım ve şuandada arkadaşımla seks ilişkisi yaşıyorum.bu hastalık değil doğuştan olan bir durum .
43 Yorumla- +1 yıl
özel bişey sorabilirmiyim
- +1 yıl
tebrik ediyorum size arkadaşlar cesaret valla
Lezbiyenlere kimse birşey demiyor. Ama biz gayleri görünce millet kurt gibi saldırıyor.
Where Is The Adalet? :(01 Yorumla
+1 yılgay ler eğlencelidir ama erkek erkeğe cinsel ilişki beni kusturur. Lezbiyen ilişki seyretmesi çok güzel olur hele birde aralarında sen olursan uwwwww
00 Yorumla
+1 yılHerhangi bir ayıplama veya kin duymuyorum onlarda insan sonuçta yatakta ne yaptıkları ya da cinsel tercihleri beni ilgilendirmiyor.İnsan olsunlar yeter.Kimse kimse için yaşamıyor sonuçta.
00 YorumlaSorunuzun cevabı bu linkte var.
www.ntvmsnbc.com/id/2506787305 Yorumla- +1 yıl
eğilimse müslümanlıkla alakaları yok
- +1 yıl
ne alakası var bu yorumun hastalık değilse eşcinseller müslüman değil diyorum.bir gay arkadaşımı çevirdim ben sanırım.lut kavmini hatırlattım sadece bu yeterli oldu...
- +1 yıl
Yapılan bilimsel araştırmalar eşcinselliğin büyük oranda doğuştan gelen etmenler sonucu oluştuğunu gösteriyor. İslam dini ise eşcinselleri lanetliyor. Eşcinsel olduğunu anlayan birisi ya islam dininie güvenir, ömür boyu bu eğilimini bastırır ya da bilime güvenir dinden çıkar.
- +1 yıl
x-ternal. seninle özel konuşmak istediğim bişey var
bence içgüdüsel ve insanın içinden gelen bişiy veya şöyle; hormonlardan kaynaklanan birşey yaşam tarzı diyebiliriz
10 Yorumla
+1 yılEşcinsellik bir yönelimdir. Heteroseksüel insanlar nasıl karşı cinse yöneliyorsa eşcinsel insanlar da hemcinslerine yönelir. Olay bu.
00 Yorumla
+1 yılDoğuştan gelenleri ayırt edebilirsin zaten.Ama mesela karşı cinsten darbe almış ve özenmiş lezbiyenler oldukça fazla.Zaten her kız biraz meraklıdır kendi cinsiyle bir şeyler yaşamaya.
00 Yorumla
+1 yılgaylarla ılgılenmıyorum emme lez denk gelse ıkınızın de allah belasını versın derım dısarda :D o kadar erkek kardesm manuel takılırken adaletmı bu dıye ısyan ederım :D
00 Yorumla
+1 yılinancıma,yaşantıma aykırı bir durum olmasına rağmen saygı duyuyorum..
10 Yorumlakadınlar yapıları itibariyle çok tatlı sevimli gelebiliyor gözümüze.
ama erkekler ne kadar yakışıklı çekici olursa olsun, iki erkek bir arada iğrenç duruyor.
tabi tercih meselesi ama hiç gerek yok be sayın severimulan01 Yorumla
+1 yılİkisini birbirine karıştırınca düzeleceklerini düşünüyorum;)
00 Yorumla
+1 yılhormonal etkiler de olabilir sonradan da kazanılabilir.
00 Yorumla
+1 yılbir kiz bir erkege lezbiyenim dedigi anda eger kizin gideri varsa erkegin kafasinda iki kizi birden yataga atma fikri canlanir, gerisini sen anla
12 Yorumla
Gizli Soran+1 yıllezbiyense erkeklerden hoslanmiyordur ama :D
- +1 yıl
erkegin kafasi oyle calismiyor iste
+1 yıleğer hastalıksa..cok üzülürüm
zevkten doğan sapıklıksa..lanet olsun böyle zevkin..der geçerim saygıda duymam.10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGereksiz birşey
küçük yaşta aile baskısından vs aşlar belli bir yaştan sonra da erkek biriyle evlenirsin.
kısacsı kücükken anlamazsın
ileride anlarsın00 Yorumla
+1 yılBize gel :D insandir oncelikle escinseller ki bu yeterli.
10 Yorumla
+1 yıl'heterosexuallik hakkında ne düşünüyorsunuz' diye sormak gibi bir şey bu.
50 Yorumla
+1 yılAhlak dışı bir hastalık olarak tanımlıyorum.Her ikiside aynı gözümde ister gay olsun ister lezbiyen
10 Yorumla
+1 yılİşleri daha zor.. Kendi cinsinden birine beğendirmek zordur kendilerini. Oysaki nefes alsın yeter diyen bir kitle varken 😪
00 YorumlaNolcak ki o da insan
tek farki baska cinse ilgi duymamasi
geri kalan herseyi diger insanlarla ayni
ben arkadadin olurum takma kafana04 Yorumla
Gizli Soran+1 yılyobaz beyinlere bunu anlatmak zor işte
Gizli Soran+1 yıliyi olur valla
Cok atesli ve istekli oluyorlar
Ben genelde lez izleyip 31 cekiyorum cok azdirici oluyorlar. En buyuk fantazim lezbiyenlerle yatmak00 YorumlaYapmacik ama bazi gaylar harbi yakışıklı oluyor abi
10 Yorumla
+1 yılGenellikle en güzel kızların lezbiyen oldugunu biliyorum üzülüyorum be
21 Yorumla
Gizli Soran+1 yılüzülücek bişey olcağını düşünmüyorum
Doğuştan gelen bir şey. çevremde hem gay hem lez vardi.
00 Yorumla
+1 yıllez'ler daha sempatik geliyor gay'lara oranla.. ama 2'side uzak dursun lütfen .d özellikle "Gay"
01 Yorumla
+1 yılhomofobik değilim, yakın eşcinsel arkadaşlarım da oldu.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenden uzak Allah a yakın başka bir şey düşünmüyorum valla 😄😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet var canım :/ ama yeni yeni olduğumu fark ediyorum
00 Yorumla
+1 yılLezleri saatlerce izliyorum çok zarif ve estetik geliyorlar
00 Yorumla
+1 yılçok normal bence
hele erkekler böyleyse hep insan aynı cinsine yöneliyor00 Yorumla
+1 yılSiteden bir arkadaş kız arıyo varsa tanıştıralım diyorum :D
03 Yorumla- +1 yıl
Kızı arayanın kendiside kız ^^
Gizli Soran+1 yıl;)))
- +1 yıl
utandım l*n :D
lezbiyenlik belki normal olabilir :) ama erkek nasıl aşık olur bir erkeğe iğrenç geliyo
01 Yorumla- +1 yıl
iğrenç gelmemeli. normal karşılamalısın. buda bir yapı.
hanımları yani lezbiyenliği daha kabul edilebilir buluyorum...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLezbiyenim ailemde biliyor karşı olsalar da hiç bir şey demiyolar :)
Çunku hastalık olmadığını anladılar00 Yorumlaözgür bir ülke özgür bir birey acıklayıcı oldumu :)
00 Yorumla
+1 yılIyi ki varlar, ama bize faydaları yok o can sıkıcı...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılla vide d'adele filminden sonra dahada sevdim diyebilirim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılLez bir arkadaşım olsun isterdim. Nette sorarsan İzlemek hoşuma gidiyor nedense :)
00 Yorumlahastalık degıl yasam tarzı bu ınsanın ıcınden gelır zorla gay olamazsın bence
10 YorumlaKız arkadaşımı bir lezbiyenle paylaşabilirim yatakta çekiciler bence güzel bir 3lü olur
00 YorumlaBizim bulunduğumuz toplumda dışlamak yerine onların rahat edebilceği bir ortam yaratıyoruz
00 Yorumla
+1 yılçok seksiler yelpazeyi biraz daha genişletseler iyi olur :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir tane biseksuel ve bir lez daha bulurdum ona, threesome yapardik.
00 YorumlaNormal karşılıyorum. Saygı duyarım.
20 Yorumla- Devamını Gör (91)
Devamını Gör(136)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar