Kızlık zarı kaçıncı sekste yırtılıyor?

Yeni evliyim denioruz acidindan pek izin vermiom ama esim bosalio yani bosaldiktan sonrada niye kanamio die soruo Yari girdiginden dolayi bence

Simdi size soracagim kizligim kalinmi ondanmi yoksa yirtilmio ya da tam girmesimi lazim normalde kizlik ama vajinanin hemen girisindeymis hemen yirtilmasi lazimdi ya ... Kacinci vurusta yirtilio genelde zar?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizde nasil yirtildi?
Kızlık zarı kaçıncı sekste yırtılıyor?
Cevapla