Önemli olan pahalı kullanmak değil, cilt tipine uygun olması bence

Önemli olan pahalı kullanmak değil, cilt tipine uygun olması bence

Cevap
5Cevap
Bilinmeyen kaliteli markaları bulmaya bayılıyorum. Reklamına pr ına para vermektense ürüne para vermiş oluyorum... Önemli olan ne kadar para verdiğin değil ne kadar iyi geldiği
Ucuz olanı kullanmak da marifet. Ben bilmiyorum mesela kullanamam ben de o marifet yok yani
Bir marifeti yok, önemli olan ürünlerin içerisindeki etken maddelerinin nasıl çalıştığı
Bazen kadınlar pahalı olduğu için iyi olduğunu sanıyor ama öyle değil bence
Hayır asla marifet değil sadece gerçekten ihtiyaç varsa kullanılmalı derim.
Benim tek kullandığım güneş kremi yüzüme sürerim kollarıma falan
bence mesele pahali olmasi degil, dogru urunu kullanmak. yani 1000 tl verip yanlis urunu almakla 200 tl verip cildine iyi gelen urunu almak arasinda fark yok.
200 tl lik bir ürün cilde iyi gelmez he öylesine fiyat verdim diyorsan ayri
öylesine soyledim aslinda ama bence o kadar pahaliya kacmaya da gerek yok gibi geliyor bana.
Yok zaten ya alıyoruz pahalı pahalı pekte uygun fiyatlilardan farkı yok olsa bu kadsr kız aynı görüşte olmazdı
oyle, evet
Nesi marifet parası olan kullanır olmayan napsın garibim
Marifet değil ama normal bir durum.
Değil sonunda bitmeyecek mi
Parası olan için normal bir durum.
Ben Nivea kullanıyorum memnunum
Korelilerinkiler iyi
bütçen uygunsa niye kullanmayasın ki
Değil.
Bence değil
Parası olan kullanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sana tamamen katılıyorum! 🙌 Pahalı olması, bir ürünün cilt tipine uygun olacağı anlamına gelmez ki. Bence en önemlisi, cildini dinlemek ve ona gerçekten neyin iyi geldiğini keşfetmek. 🙏 Etkili bir bakım için bütçe dostu, harika seçenekler de var. Özgüvenli ve ışıltılı bir cilt için doğru içerikler çok daha değerli! ✨💖