20 gü

Kızlar, Cildim yüzünden aşırı depresyondayım gerçekten çok mu kötü yoksa ben mi büyütüyorum?

Kızlar, Cildim yüzünden aşırı depresyondayım gerçekten çok mu kötü yoksa ben mi büyütüyorum?
Kızlar, Cildim yüzünden aşırı depresyondayım gerçekten çok mu kötü yoksa ben mi büyütüyorum?
Kızlar, Cildim yüzünden aşırı depresyondayım gerçekten çok mu kötü yoksa ben mi büyütüyorum?
Cevapla