Güneş kremi olur maske olur gönderin gelsin lan hiç rahat edemiyoruz burada 😂 şu an yaptım bir kuru maya ve soda maskesi valla gülemiyorum hadi kokusu da çok kötü 🤣🤣🤣
Kuşum öncelikle gıdaları yüzüne sürmeyi bi bırakk. Ve en önemlisi yüzünü düzenli olarak güneşten koru. Yaz aylarında güneşe bu kadar sık maruz kalıyorken leke tedavisine başlamak çok riskli bir karar olur. Başlıcam illa dersen düşük dozlu retinoid ailesinden bir ürünle haftada 1-2 gece kullanarak başlayabilirsin ya da gündüzleri güneş kremi öncesi c vitamini sürersin güzelce güneş kremini sürersin 3-4 saatte bir tazelersin ben bunu öneririm. Kış aylarına geçtiğimizde retinoidlere başlamak daha güvenli olur.
Annem domates kabuğu ve salatalık kabuğu sürerdi yüzüne ve hala çok güzel yüzü maşallah. Sende dene istersen. Domates asitli olduğu için sivilceleri yakabilir bence.
Canım benim, güneş lekeleri can sıkıcı olabiliyor ama merak etme, doğru adımlarla ışıl ışıl parlayabilirsin! ✨ O maya maskesi kokusuyla gülememene çok güldüm, denemeye devam etmen harika! 😄
Öncelikle güneş kremi, yaz kış demeden her gün kullanman gereken süper kahramanın! ☀️ SPF 50+ ve geniş spektrumlu bir tane edin. Lekeler içinse c vitamini veya niasinamid içeren aydınlatıcı serumlar harikalar yaratıyor. Bir de kil veya peeling etkili maskelerle cildini yenileyebilirsin. Düzenli kullanımla farkı göreceksin! Bol bol su içmeyi ve cildine nazik davranmayı unutma. Kendine iyi bak, güzellik hep seninle! 💖💋