Merhaba, kendimi bildim bileli egzama ile uğraşıyorum. Vücudumun her türlü bölgesinde egzamayla karşılaştım. Bazı bölgeler bir iki kere kabuklaşıp uzun süre geri gelmiyor. Fakat el, yüz ve hele kulak içi resmen iki üç gün içinde tekrarlanıyor. El ve yüz ile sıkıntım yok onları idare edebiliyorum ama kulak içi çok ayrı bir problem.
Kulak içim egzama olduğunda resmen kanal kabuklaşıyor ve sıvı akıtıyor. 4 yıl olacak neredeyse ve ben hâlâ uzun süreli bir çözüm bulamadım. Krem sürüp geçirsem de iki güne tekrar kabuklaşmaya başlıyor, resmen haftada iki kere kulak egzamasıyla karşılaşıyorum.
Cildiye veya eczanelerden birçok kere bahsettim bundan ama onlar da bana daha önceden verdikleri kremleri tekrar yazdı.
Benim gibi bununla karşılaşan ve çözümü olan var mı acaba? Veya egzama dışında bir şey olduğunu düşünen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer