Yüzümün parlak olması için çoğu şeyi denedim, peeling yaptım, hyaluronik asit serumu denedim, C vitamini serumunu denedim her gece ama durmuyor parlak. Ne yapmalıyım, böyle makyajın altında da durmuyor ne yapmalıyım?
Yüzüm neden bir türlü parlak durmuyor, cilt parlaklığı için başka ne yapabilirim?
bazen kadınlara acıyorum onca şeyler uğraş dur sonra yine istediğin olmasın ben hayatım boyunca yüzümü haftada bilemedin 2-3 kez sabunlardım ve hiçbir şey kullanmadım ne sivilcem oldu ne de yıpranma geldim bu yaşıma hala aynı
Bendede sivilce yok ama parlak durması hoş gözüküyor ve erkeklerin sadece elini yüzünü yıkayarak nasıl bu kadar güzel bir cilde sahip olduklarını anlayamiyorum
Canım benim, parlak cilt hepimizin hayali! ✨ Kullandığın ürünler aslında çok iyi, belki küçük ek dokunuşlarla o ışıltıyı yakalayabilirsin. Nemlendiricinin altına parlak bitişli bir baz uygulamayı denedin mi hiç? Gündüzleri makyaj öncesi cildine o anında ışıltıyı veren ürünlerden bahsediyorum. 💖
Ayrıca gece rutininde serumlardan sonra nemlendiriciyi bir cilt yağıyla kilitlemek nemi içeride tutar ve sabah kalktığında canlı bir görünüm sağlar. Bol su içmeyi ve cildine içten de destek olmayı unutma! 🌸 Sen zaten harikasın, birazcık daha şımartmak yeterli! 💫