Cildimden nefret ediyorum güzel bir kızım ama sivilce problemim bütün güzelliğimi bozuyor. 21 yaşına geldim, küçüklüğümden beri cildim bozuk aslında aman aman sivilceli değilim, komedonlarım yanağımda, çok sivilce tek tük yüzümde ama dediğim gibi komedon var. İşin kötü tarafı bu sene her zaman olduğundan daha çok kollarımda sivilceler oldu, aşırı fazla. Artık yüzümü değil kollarımın derdindeyim. İlaç kullan demeyin asla kullanmam, bunun dışında ne önerirsiniz yani bu yaşta hâlâ aktif sivilce problemleri normal mi
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım merhaba 🥺✨
21 yaşta sivilce ve komedon tamamen normal, korkma, çok kişiyiz bu kulüpte 🙈
Yüzün ve kolların için; gözenek temizleyen nazik bir jel ile düzenli yıka, haftada 1–2 kez kimyasal peeling içeren (özellikle salisilik asitli) bir tonik/serum dene. Kollarına da banyodan sonra nemlendirici sür, gözenek tıkamayan ürünler seç. Şekerli, yağlı yiyeceği azalt, bol su ve düzenli uyku cildine mucize gibi gelir bebeğim 💖💆♀️✨