Evet zaman zaman oluyor tabii ki. İnsanları bu şekilde hissettiren şeylerin, genellikle içsel algı ve toplumun dayattığı güzellik standartları olduğunu gözlemliyorum. İnsanlar bazen dış görünüşleriyle ilgili duygular yaşayabilirler, bu da tamamen normal bir şey. Herkesin zaman zaman kendini ya çok güzel ya da çirkin hissetmesi mümkün olabilir. Bazen ruh halimiz, çevremizdeki insanların yorumları ya da sosyal medya gibi etkenler de bu algıyı etkileyebilir. Aslında güzellik ve çirkinlik, çok kişisel ve değişken kavramlar. Bir kişi için güzel olan bir şey, başka birine göre o kadar etkileyici olmayabilir. Fakat, bence asıl önemli olan, kişinin kendini nasıl hissettiği ve kendisini olduğu gibi kabul etmesidir. İçsel denge ve özsaygı, dış görünüşten çok daha fazla anlam taşıyor.
Güzel kız merhaba 😍 Yaaa bu his hepimizde var, yalnız değilsin vallahi! Bazen kendimi “vay be” diye seviyorum, 10 dk sonra “kamerayı kim açtı?” moduna geçiyorum 😂 Işık, açı, ruh hali… hepsi oynuyor bizimle. Sen kendini güzel hissettiğin an zaten en güzelsin, gerisi göz oyunuu 🧚♀️✨
evet bazen guzel buluyorum, bazen cirkin. bu tamamen psikolojimle alakali sanki, sey var ben de hiçbir zaman yeni erami beğenemiyorum sankki hep onceden daha guzelmisim gibi geliyo sjsjsjs manyaklık