Etraftan illa ki iyi veya kötü yorumlar almışızdır ama tüm bunların dışında siz kendinizi nasıl görüyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılKonu dışında sana bir sorum var, Benim şöyle bir fantezim var ama ne dersin bilmem, ama yargılama beni çünkü beni tanımadan sadece yazıyı okuyacaksın. Yani tanıdığın kişinin sana bunu teklif etmesi farklı, tanımadığından duyman farklı..
Ben cuckold bir ilişki türü istiyorum ilerde, bunu sana sağlayan bir koca hayatında olsaydı ne karar verirdin acaba?
Konu şu, kocan sana ikimizin arasına başka bir erkeği daha alarak grup yapma teklifi ediyor (yani sen kocan ve baska erkek) ve kendisi de tamamen size sadık ve asla başka kizlarla olmak istemediğini söylüyor ve buna eminsiniz. Fakat bazı insanlar yanlış anlayabilir, bunu isteme sebebi neden diye, aklına kötü şeyler gelmesin sakın, seni sevdiği ve kıskandığı için istiyor aslında bunu, yani bu kıskançlık onda fetişe dönüşmüş halde, yani mazoşist olduğundan dolayı acı duyuyor ve bu acı ona haz veriyor ve sizi elbette kötü bir gayeyle bunu yapmanızı istemiyor sadece tensel ilişki yaşamanızı ve geride başka hiç bişey yaşamanızı istemiyor, duygusal olarak tamamen size bağlı ve sizin de kendisine bağlı kalmanızı istiyor. Sizi çok ama çok seviyor, emin olabilirsin, sadece kıskanmak için bunu istiyor. (İlerde eşime bunu teklif etmeyi düşünüyorum)
Bunu ister miydin acaba? Bakışın nedir?07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYazar mısın bana acaba?
Cevap sahibi+1 yılKonu hakkında konuşucaz sadece, ne var ki şimdi bunda?
- +1 yıl
Ulaaa
- 1 yıl
O kizi mı kıskanıyorsun
- 10 ay
@GizliÜye Ulan keşke g. vatlık, deyyusluk, i. nelikten vergi alınsa da senin gibi o.. spu çocuklarının hazineye bir katkısı olsa. Bir de gizliye bürünmüş o... spu çocuğu.
En İyi Cevaplar
+1 yılBen kendimi yakışıklı bulmuyorum ama sevgilisi olduğu hâlde bana yazan hatta benimle yatan kızlar oldu 20-30 yaş aralığında.
Yanlış anlaşılmasın ben sevgilisi olan kıza yürümedim. Bir şekilde tanışıyoruz. Kıza diyorum ki sevgilin var mı diyorum. Var ama ayrılmak üzereyiz falan diyor. Belki de ayrılmayacak bilmiyorum.
Benim anladığım şu. Sevgilisi olan erkek kız için çok para harcıyor ama kız erkeğe çok fazla arzu duymuyor. Oğlanın parasını alıyor. Benden de zevkini alıp gidiyor. Aslında ikimizi de aldatmış oluyor. Çünkü kadınlar bir erkekte hem maddi konfor hem de görsel çekiciliği aynı bünyede kolay kolay bulamayacağını biliyor.
03 Yorumla- +1 yıl
Senin profil resmini görünce kadınların seninle birlikte olmak istemesi normal
- +1 yıl
Teşekkür ederim o senin tıpkı yüzün kadar güzel bakış açın.
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🥰🙏
+1 yılŞimdiye kadar beni tek bir kişi eleştirdi oda siyahi obez seviyormuş. Onun harici herkesin fiziğimden tut yüz şeklime kadar beğenip yakışıklı bulduğu birisiyim. Bende ek olarak kendimi yakışıklı bulmaktayım.
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🥰
+1 yılÇevremden hiç yorum almadım iyi veya kötü 🤔 Ortalama bir insan evladıyım diye düşünüyorum 🤔 bana sorarsan benden yakışıklısı yok o ayrı tabi 😂 😂 kendimi severim 😂 😂
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
32Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılÇirkinim ben.
02 Yorumla- +1 yıl
Saçmalama barış gayet yakışıklısın bence biraz hayata fazla olumsuz bakıyorsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılYakışıklı buluyorum ama boyumu kısaltmak isterdim biraz, spor yaptığım için dev değil de, normal insan gibi görünebilirdim en azından.
251 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl1,98 bi tık fazla uzun ama hahaha gelecekteki sevgili adayımı geçtim, çocuklar bile korkuyor, çekiniyor...
Cevap sahibi+1 yılÇok tatlı düşünüyorsun bak, tanımış olsam yanağını severdim şimdi birazcık...
Cevap sahibi+1 yılNe demekk hahaha ayrıca aramızda kalsın, zekan ve düşünce tarzın dudaklarından daha çekici bir özellik bence.
Cevap sahibi+1 yılOnure oldum, yalnız şımardıkça daha fazla şımartabilirim dikkat etmen lazım... :)
Cevap sahibi+1 yılNe güncellemeymiş ya...
Cevap sahibi+1 yılBence dee, çünkü zekandan sonra gelen çekici bir samimiyet sonrası artan seksapalitene karşı koymak ister miyim bilememm. hahah
Cevap sahibi+1 yılHahahah ben senin için diyorum minik tatlı şey, hoşuna gideceğini biliyorum çünkü... 😂
Cevap sahibi+1 yılİddia mı, gerçekler mi... Orasını keşfetmenin zevkini size bırakıyorum hanımefendi... :)
Cevap sahibi+1 yılÖğrenirsinn... Uyumuşum bu arada... 😅
Cevap sahibi+1 yılNaberr, dışarda işlerim vardı da şimdi hallettim hepsini.
Cevap sahibi+1 yılBu adam yine uyuyakaldı, 😅 günaydın güzellik.
Cevap sahibi+1 yılDaha uyanamadık galiba hahaha
Cevap sahibi+1 yılEvett, sen?
Cevap sahibi+1 yılÖncelikle iyi bayramlar bu arada :)
Cevap sahibi+1 yılBayram şekerimiz de gelmiş, kurbandayız ama olsun hahaha
Cevap sahibi+1 yılNapıyorsun bakalımm?
Cevap sahibi+1 yılUzanıyorum biraz, kendime masaj yaptım günün yorgunluğunu atıyorum hahah
Cevap sahibi+1 yılEvet, kendi kendime masaj yapabilme yeteneğim var. Yapan olmayınca öğreniyorsun...
Cevap sahibi+1 yılÜzülme ya, böyle de güzel bee
Cevap sahibi+1 yılRahatladım en azından, peki sen neler izliyorsunn bebeğim?
Cevap sahibi+1 yılBu saatte uyandım, kedim sağ olsun üstüme çıkıp yalayıp, sevgi istediği için...
Cevap sahibi+1 yılHahaha kıskanırım bakk
Cevap sahibi+1 yılYeniliyor ama nasıl kıskanmayayımmm
Cevap sahibi+1 yılKarşılıklı yeniliriz o zamann, şimdi sadece senin beni yemen olmazz
Cevap sahibi+1 yılGerçi seni yersem şimdi doymam, sonra bitersin falan hahaha
Cevap sahibi+1 yılŞu saatler tehlikeli saatler, yanarız falan şimdi...
Cevap sahibi+1 yılYine de bi sarılmak fena olmazdı bak, kedim ayaklarımın orada. Kucağı da sana ayırırdım. :)
Cevap sahibi+1 yılSelam güzelim
Cevap sahibi+1 yılÖzledim seni, yatakta uzanırken seni düşünüyordum da, yani sadece masumca sarılma için tabii :)
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılTekrar günaydınn :)
Cevap sahibi1 yılNaberrr
1 yılGüEl veya yakışıklı bulmuyorum ama vazgeçilmez bi enerjim olduğunu iyi biliyoeum o yüzden öz güvenim yüksektir
01 YorumlaKoca dudaklı olan gizli üye benin işte sence nasılım
05 Yorumla
+1 yılErkek arkadaşlarım hep yakışıklı olduğumu soyler de kızlar ne düşünüyor bilmiyorum 🤣
012 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim o senin düşüncen ve güzel görüşünden kaynaklı olmalı ☺️
- +1 yıl
Banada hep kahve ya da siyah gözler çekici gelmiştirr
- +1 yıl
Evet ama çevremdeki herkesin sevgilisi var o yüzden sans geri tepiyor 🤣🤣
- +1 yıl
Nasip.. bekar çok tercihler değişiyor para karakter vs vs..
- +1 yıl
Kesinlikle ☺️ İyi geceler dilerim
- +1 yıl
🥰😊
Kendimi güzel buluyorum,”kusurlarımı” seviyorum. Etrafımdan kötü yorum almadım ✨.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBana göre iyiyim ama cilt sorunlarım var. daha önce çok iyiydim. sana foto atsam yorumlar mısın beni?
014 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhttps://pasteboard.co/HpY54Fr1Y4ZH.png
yorumla bakim
Cevap sahibi+1 yılnerdesin yorum nerde
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılattım. bi tane daha var başka. bunu beğenmezsen onu da atarım
Cevap sahibi+1 yılgiderim var mı peki
Cevap sahibi+1 yılahaha evet biraz öyleydi :D seni yakalamışken kaçırmıyım dedim :D
Cevap sahibi+1 yılSana düştüm ben : ) ama kutun kapalı olması kötü oldu...
Cevap sahibi+1 yıltamam açıyorum
Cevap sahibi+1 yılçıktım bekliyorum : )
+1 yılAşırı değil ama yakışıklıyım orta ayarda 😅
12 Yorumla- +1 yıl
🥰
- Güzellik & Bakım konusunda 784 cevap paylaştı.
+1 yılDaha çok sempatik bulunuyorum
11 Yorumla
+1 yılBence fazlasıyla çekici biriyim
19 Yorumla- +1 yıl
Sende öylesin 😋😋
- +1 yıl
Nasıl yürüyeceğimi şaşırdım
- +1 yıl
Ooo severizzz veririz şerbet dedin de sende de böyle bi şerbet dudak var he
- +1 yıl
Hımm hadi ya yazsana bana bu konuyu tartışmamız lazım çok acil 😂
- +1 yıl
Eee hala mesaj düşmedi bana
- Güzellik & Bakım konusunda 525 cevap paylaştı.
1 yılŞu kizin instagramını verecektin
014 Yorumla- 1 yıl
Söz verdin kizim
- 1 yıl
Evet bende sana muz verecektim
- 1 yıl
Anlaşmamıza uy 😂
- 1 yıl
Yerli muz bak
- 1 yıl
Sırtına mı karnına mı
- 1 yıl
ifidouabsolutepregnante u know
- 1 yıl
Yakında olsan done
+1 yılBazen yakışıklı bazen tipsiz bazen orta
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Şu hayatta yakışıklı uzun boyluysan kazanırsın
+1 yılHiç kötü yorum almadım keenks
02 Yorumla- +1 yıl
On numarayımm, çıtırım daha misss, dens dens deens keenks sLNALDSKFADFDSAFASDS
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBilmiyorum ruh halime göre değişiyor
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 969 cevap paylaştı. Güzel 🤗🤗
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılpek bulmuyorum gençken iyiydim
010 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıltanıdın mı beni : )
Cevap sahibi+1 yılTanıyamadın sandım başta.
Cevap sahibi+1 yılNerde görsem tanırım seni artık diyosun :D
Cevap sahibi+1 yılahaha neymiş oo
Cevap sahibi+1 yıltkp at istersen : )
Cevap sahibi+1 yılkapalısınn
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen nasıl buluyorsun?
012 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılResmine bittim
Cevap sahibi+1 yılÇıkıyorum
Cevap sahibi+1 yılYa da dur yazayım bir yerden
- +1 yıl
Yaz bakalım
Cevap sahibi+1 yılNight hawk'a yazabilirsin
Cevap sahibi+1 yılMelisaahh
- +1 yıl
Hani yazmadın. @Melisaahh
- +1 yıl
Hani mesaj atmadın ki
- +1 yıl
Takip ettim seni. @Melisaahh
Cevap sahibi+1 yılResmine yandım
Kendime hastayim
10 Yorumla
+1 yılYakısıklı
10 Yorumla
+1 yılGüzel buluyorum
10 Yorumla
+1 yılİkiside
10 Yorumla
+1 yılYani ortalama buluyorum sence nasılım
01 Yorumla
+1 yılYakışıklıyım
04 Yorumla- +1 yıl
Sende çok güzelsin ve akıllı
- +1 yıl
Neden bana yüz vermiyorsun yoksa rahatsız mı oldun benden?
+1 yıl100 bin at o zaman da yaptıralım
00 Yorumla
+1 yılYakışıklı
00 YorumlaKarizmatik ve seksi ya sen
00 Yorumla
+1 yılAsiri Seksi hatunsun sen yaaa yas kac
00 Yorumlaİdare eder
00 Yorumla
+1 yılYakışıklı buluyorum
00 Yorumla
+1 yılnormal buluyorum. iyi yani
00 Yorumla
+1 yılÇok çirkin...
03 Yorumla- +1 yıl
Ama gerçek bu.. gözlükler yakışmış. İyi akşamlar
Yakisikli
00 Yorumla
+1 yılHepsi
00 Yorumla
+1 yılYakışıklı buluyorum
00 Yorumla
+1 yılKendimce iyiyim
00 Yorumla
Devamını Gör(20)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer