Yıllardır tırnak yiyen biri olarak el güzelliğimi nasıl geri kazanabilirim cok uzuluyorum fotolu🥹?

Ya bir de yeni ile başladım ve orada elin ile çok şey yapıyorsun, vida falan kullanıyorsun, çok utanıyorum ama 10 yıldır falan yiyorum, ellerimi, tırnaklarımı. Hiçbir şekilde çözüm bulamadım, hastalık gibi… Lütfen yardım edin, hiç memnun değilim. Güzel bileklikler ve saat takmak istiyorum ama takamıyorum ellerim bu haldeyken.

Yıllardır tırnak yiyen biri olarak el güzelliğimi nasıl geri kazanabilirim cok uzuluyorum fotolu🥹?
Yıllardır tırnak yiyen biri olarak el güzelliğimi nasıl geri kazanabilirim cok uzuluyorum fotolu🥹?
Cevapla