Paços aknelerimi ve kıllanma durumumu azaltmak için ne yapabilirim. Cilt bakımım nasıl olmalı ve nasıl beslenmeliyim?

Doktorum bugün adamın odası yol geçen hanı gibi. Çok benimle ilgilenemedi. Trisequens diye bir hap yazdı ama bu sanırım adet düzenleyici bir hap, ben de utangacım biraz konuşamadım. Benim adetim düzenli aslında ama biraz erken geliyor gerçi bu sürekli ama 21 gün -35 gün arası normal diye biliyorum. Adet düzensizliğim yok. Ama çok koyu ve baya kötü kokuyor maalesef alakası var mı bilmiyorum. Kıllanma problemim aşırı derece olan hastalardaki gibi yok ama vücudumda kalın ve kumral olmama rağmen kapkara inatçı erkek gibi tüylenmelerim var. 9 yaşında başlayan. Akne zaten en büyük sorunum.. Kistik sivilcem var kapsülü ve sürekli çene bölgesinde minnak minnak ve dudak üstünde. Zoretanin kullanıyorum ona rağmen geçmiyor.. Birkaç şey daha var saç dökülmesi vb. Ama en çok rahatsız olduğum kıllanma ve akne maalesef. Ancak doktorun verdiği ilaç bunlara zannedersem direkt işe yaramıyor. 3 ay sonra gel dedi. Endokrinolojiye gitmeli miyim? Yoksa düzenine mi devam etmeliyim.. Beslenme elimden geldiğince bayadır Zoretanin yüzünden düzgün besleniyorum zaten ama maddi durumum düşük ve bazen tatlı krizi geliyor aşırı şekilde, insülin direnci çıkmadı aşırı kaçamak yaptıklarım oluyor bunu durdurmak istiyorum. Ve öğlen dışarıda olduğum için hep her şeyi yiyemiyorum. Cilt bakım rutini önerisinde de tavsiyeye ihtiyacım var. Tavsiyesi olan olursa çok mutlu olurum çünkü psikolojim sıfır sıfır sıfır..

Paços aknelerimi ve kıllanma durumumu azaltmak için ne yapabilirim. Cilt bakımım nasıl olmalı ve nasıl beslenmeliyim?
Cevapla