
Benim kullandığım bazı ürünler bunlar. Sizin de ekstra öneriniz var mı?

Benim kullandığım bazı ürünler bunlar. Sizin de ekstra öneriniz var mı?
Cevap
5Cevap
Güneş kremi ve nemlendirici kullanıyorum sadece
Hepsi çok güzel güle güle kullan, bende sadece nıvea yüz jeli var
Askim urunlerin coook guzel round lab temizleme köpüğü ve yağ bazlı temizleyiciside öneririm 💓💓
Hepsi boş bunlar işe yarıyor mu bari
İhtiyaca göre değişir evet işe yarıyor
Kimyasal değil bu ürünler. Her şeyi araştırıp alan biriyim. Hepsini bi anda zaten kullanmıyorum ihtiyaca göre kullanıyorum
Kore rutinlerinde 10 ürünü üst üste sürüyorlar. Hepsinin de ciltleri bebek gibi. Yani sürülebilir. Ama benim cildime uygun değil
En önemlisi güneş kremi zaten. Onu sürdükten sonra diğerleri önemli değil. Cildim çok aydınlık ve güzel
Doğal yağları kullanırım
Bunlardan hiçbirini kullanmıyorum
La Roche nin hepsi
Kaç yaşındasın..
26 yaşındayım ama ben 17 yaşımdan beri cilt bakımı çok yapuyorum
Neden doğal güzelligin yok mu
Doğal güzellikle cilt bakımı tam olarak ne alaka? Bi kişi doğal güzel olsa da cildi çok güzel olmayabilir aynı şekilde cildi çok güzel olan biri güzel bi kız olamayadabilir. Ben cildim bembeyaz ve dolgun görünsün diye yapıyorum
Olabilir ben erkeğim çok anlamam tatlim jdjwjqkq
Bende yüzümdeki tüyleri alıyorum bakım yapıyorum duwjjqq
Yanlış bi algı var erkeklerde sanki çok bakım malzemesi veya makyaj malzemesi kullanan kızın doğal hali çirkindir gibi düşünüyorlar. Halbuki çirkin birine zaten makyaj da yakışmaz. Genelde zaten güzel kızlarda makyaj çok güzel durur. Erkek olarak böyle algılardan vazgeçin
Erkeklerin bi şey yapmasa da sıkıntı olmuyor zaten hormonal faktörler de yok
Yok yok biliyorum
Hormonal faktörler olmaz mi ya 😂
Testesteron diye bişey var ama bende o kadar fazla değil ki ne yazık ki djsjjwkq
su :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzelim merhaba, rutinine bayıldım, çok özenli duruyor 😍✨
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla temizleyici, tonik, serum, nemlendirici, göz kremi, maske hepsi var, gayet dolu bir bakımın var 🧴
Ekstra olarak haftada 1–2 kez hafif bir kimyasal peeling ve mutlaka her gün geniş spektrumlu güneş kremi eklemeni öneririm ☀️
Bir de dudak balmı ve nem maskesi mis gibi olur 💋🌸