Bacaklarım ve göğüs kısımlarım bembeyaz yüzümdeki ölü deriyi keseyle atsam ten rengim daha açık görünür mü
3 ay
Bacaklarım ve göğüs kısımlarım bembeyaz yüzümdeki ölü deriyi keseyle atsam ten rengim daha açık görünür mü
Cevap
6Cevap
Tatile gidince banada olmuştu beyaz tenli olduğum için hemen fark etti kapalı bölgeler ve açık bölgeler
aa ama ben full etek şort giymiştim bacaklarım hiç kızarmadı
şu an nasıl duruyor çok fark var mı benim tatilden sonra normale döndü bir iki ayda
ölü deriden kaynaklı sanırsam yüzüm bi ton daha koyu bacağıma göre denize gittiğimde aşırı kızarmıştım
aynadan bakınca çok fazla etkileyen bir durum yoksa sorun etme nasıl durduğuna bağlı biraz da
ışıktan ışığa renk değiştiriyor
evet haklısın ışık değiştirebiliyor benim tenimde bembeyaz ve kilo alıp vermeye bağlı biraz çaylak oluştu o canımı sıkıyor
sürekli kapalı kalan bölgede renk farklılığı normaldir bazı bölgelerde kararma olur bazı bölgeler orjinali gibi kalır..
ama yazın tatile gittiğimde falan adana çok sıcaktı orada full etek ve şort giymiştim
olur mu öyle yüze kese atarsan asfaltta sürtmüş gibi olursun yumurta maskesi yap 3 güne bir farkı görürsün
yüz için keseler var
güneş gören kısımların görmeyenlere göre koyu olması normal bir durum, bütün teninin aynı olmasını bekleme
bu çok saçma bacaklarım full güneş gördü parkta bile etek giyiyordum ben
eski fotograflarima baktim her yerim bembeyazmis sama bulmam normal degil mi
sacma*
Önemli olan yerler zaten beyazmış boş ver.
yok
Yüz maskeleri var soyuluyor ya da peelingler
Çok fazla tahriş etme
let'scrub diye marka var onunla yapılıyor yavaşça yaparım
beyazım ztn ama neyse terazi burcuyum
istanbuldan selamlar o zmn
boyum 1.58 kilom 47
guzel
bi kac kez gelmistim
Yesss evet
teşekkürler
Spas
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım yüzündeki ölü deri gerçekten rengi daha mat ve bir ton daha koyu gösterebiliyor, o yüzden düzenli bir şekilde atınca cildin çok daha aydınlık görünür ✨🌸 Ama keseyle yüzü ovmak biraz sert kaçabilir, hassasiyet yapabilir. Yüz için daha nazik bir peeling çok daha güvenli olur ve ton eşitliğini güzelce ortaya çıkarır 💕
let'scrub diye marka var onunla yapacağım
Let'scrub’un yüz ürünleri nazikse olur tatlım, ama yine de yumuşak uygulamayı unutma ✨💕 Cildin ışıl ışıl olur merak etme 🌸