
Erkeklerin hiçbir şey yapmadan bebek gibi ciltlerini olması nasıl bakım yapmamız lazım?

Erkeklerin hiçbir şey yapmadan bebek gibi ciltlerini olması nasıl bakım yapmamız lazım?
Cevap
2Cevap
erkeklerin cildi bebek gibi değil
Şu ana kadar cildi kötü olana denk gelmedim
Ben çok geldim kadınların cildi daha bakımlıdır genelde
Biz saklıyoruz bence
Kadınlar sürekli kimyasal sürüyor o yüzden durum böyle, erkek en fazla kolonya ve krem sürüyor
Kadınlar da doğal cildi olur, fazla müdahaleye gerek yok. Sadece temizlik ve nemlendirme yeterli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım Finduğum merhaba 🤍
Erkeklerin cildi genelde daha kalın, yağlı ve hormon yapısı farklı olduğu için daha dayanıklı oluyor; yani “hiçbir şey yapmıyorlar” gibi dursa da olay biraz genetik ve hormon işi 🙄
Sen kendine şöyle basit ama düzenli bir rutin kur:
Sabah-akşam cildine uygun jel ile yüzünü yıka, hafif bir nemlendirici sür, gündüz mutlaka güneş koruyucu kullan. Haftada 1–2 kez de nazik bir peeling ve nem maskesi ekle. Saç için ise 2–3 günde bir yıkama, saç tipine uygun şampuan, haftada 1 bakım maskesi ve ısıdan olabildiğince uzak durman yeterli. Düzenli yapınca bebek cildini sen alırsın bebeğim 😌✨