Evet sorumuz beylere! Düzenli olarak erkekler de cilt bakım yapmalı mıdır, siz nasıl bir bakım yapıyorsunuz? 


Ben ferahlatıcı mentollü kremlerimle, gerginleştirici aloeveralı kremlerimi karışık kür yapıp düzenli olarak cilt bakımımı yapıyorum. 😊 Evden çok çıkmadığım için hem fazla güneşe maruz kalmıyorum hem de cildimin nemini muhafaza edebiliyorum. 😊 Herkese pürüzsüz ciltler, ciltleri gibi parlak gelecekler diliyorum. 😊
Teşekkürler. 😊😿
İkinci emoji yanlış oldu 🙏
Erkekler siyah maske yapıyor daha cok
Cevap
12Cevap
yapsınlar çünkü yapıyorlarsa bile kendilerine yapıyorlar
Evet bakım yapmalılar
Bunu ne kadar söylesekte
düzenli cilt bakımı yapan kadınlar nadir
erkekler çok çok nadir diyebiliriz
Kendi bileceği iş ama bence gerek yok. zaten bi havluyla her yerlerini silip en son yüzlerini siliyorlar yine de bizden güzel yüzler var 😂
Bunun muhabbetini yapıyor olmak bile saçma cilt bakımı kişisel bakım bunlar her kadın ve erkeğin yapması gereken şeyler.
düzenli cilt bakımı yapan erkeğe rastlamadım var mı cidden, varsa helal olsun dkska
Bakimsiz erkek swvmiyoruz biz. Fotodaki bey de guzelmis ahahhaha
Cilt bakımı sadece güzelleşmek için değil, en çok da hijyen için yapılır. Her erkek yapmalı.
Yakışıklıya bakk.
Kadınlar nasıl yapıyorsa erkeklerde yapmalı
Sivilce için jel kullanıyorum ara sırada nemlendirici ve leke karşıtı maske kullanıyorum
Yapmaları gayet olağan ve güzel bir durum olur
Yapmali niye yapmasin
Elimi yuzumu yıkıyorum yetiyor
Jel ve nemlendirici yetiyor onlara
Kesinlikle yapmalılar
Maske kullaniyorum arada
bakımsız erkekleri gitsin anneleri sevsin.
Sabunla yıkarım o kadar adam olana çok bile
Cilt bakımı yapmıyorum beğenen böyle beğensin
Yaparım ama herzman olmaz
Kendime Yeterince Bakacak Kadar
Biz travestiler hep yaparız
Erkeğin bakımı duştur diyenler gelir şimdi
Yapmalılar.
Sabunla yıkıyorum
Detaydaki gerçek mi 🤤
Yapar yq
yapsınlar anacım
Sac sakal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar