Komedonlarım için eritretin jel kullanıyorum, kullanan var mı?

Kızlar uzun zamandır yüzümün her yerinde komedonlarım var salisilşk acitte kullandım gliycolic acidte kullandım Kore ürünü toniklerdende kullandım ama bir türlü geçmedi en son doktora gittim bana benxocsin ve eczanenin hazırladığı salisilik asit verdi benxocsin işe yaramayınca eritretin diye bir jel kullanmaya başladim kurutmaya var cildimi parlatmaya başladı kullanan ve etkisini gören var mı nasıl uyguluyotsunuz veya komedonlarimiz için ne kullanıyorsunuz
Komedonlarım için eritretin jel kullanıyorum, kullanan var mı?
Cevapla