Bakımlarımı yaparken çok zaman kaybediyorum, nasıl daha pratik olabilirim öneri yapar mısınız?

Sabah yüzümü saf su yerine yüz yıkama jeliyle yıkayamıyorum, kimisi öyle yapıyor ama ben anca kahvaltı yapıyorum sonra yüzümü jelle yıkayıp iyice duruluyorum. Sabah uyandığım gibi saf su yerine jelle yıkayınca sanki yüzümü arındırırken doğru düzgün olmuyor gibi hissediyorum. Bu da hep vakit kaybı oluyor en az 20-25 dakikam gidiyor aman üstüm ıslanmasın aman yüzüm jelden iyi arınsın diye vakit kaybı oluyor. Mesela banyo yaptıktan sonra saçlarımı fön makinesiyle kurutmak da en az 1 saatimi alıyor. İnce telli orta boy ve hemen bir günde yağlanan saçlara sahibim. Belli başlı bakımlarımı yaparken gerçekten çok vakit kaybediyorum. Bir tek elimi ve yüzümü kremlerken vakit kaybetmiyorum, tek pratik yaptığım şey krem sürmek. Yani bakım yaparken üşenmiyorum ama çok vakit kaybediyorum, mesela sabah 10'da bir yere gidiceksem banyo yapmak için yüzümü jelle yıkamak için kahvaltı yapmak için sabah en az 6 gibi uyanmam gerekir. Kısacası daha pratik olmak için önerileriniz var mı?

Bakımlarımı yaparken çok zaman kaybediyorum, nasıl daha pratik olabilirim öneri yapar mısınız?
Cevapla