Bakımlı kadın konusunda erkeklerin haklı olduğu noktalar da var mı?

Sosyal medyada sürekli kirli gözüken ve kılları aşırı uzamış kadınlar görmeye başladım. Şu manada ben de kadınların erkeklere güzellik borcu olmadığını düşünüyorum: insülin direnci olduğu için koltuk altı kararması yaşayan, regl olamadığı için ya da farklı sağlık sorunlarından dolayı kilo veremeyen ya da kilo alamayan , kılları ince oldupu için pürüzsüz bir görünti elde etmeye gerek duymayan... Bunlar hayatın normal kısımları bunlara katılıyorum ama bunlar elimizde olmayan ya da aşırı üstüne düşmememize gerek olmayan hijyenle alakalı şeyler. Bu gördüğüm videolardaki kadınlar basbaya kendini çirkin göstermek için uğraşıyor gibime geliyor. Bir taraftan erkeklerin gözünden bakıyorum ben sevdiğim kadının kendi bakmasını isterdim. Yapabilicepi şeyleri yapmasını. Ben bir kadın olarak bakım yaptığımda mutlu oluyorum ve karşımdaki erkeğin de öyle olmasını isterim elinde olmayan şeyler de umrumda olmaz sevdiğim için
Bakımlı kadın konusunda erkeklerin haklı olduğu noktalar da var mı?
Cevapla