Dün ilk defa yüzümdeki beyaz kılları aldım çok rahatsız oluyodum belli oluyolardı yüzüm de hassas biraz nemlendirip aldım ve sonra aloe veya nemlendirici sürdüm yüzüm biraz kızardı ve hafiften sivilce çıktı diken diken hissiyatı var dokununca sert ve gür çıkar mı bidaha almayı düşünmüyorum ve karınca yağı falan mı sürsem ne yapmalıyım

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öncelikle telaş yapma, yüz tüylerini ustura ile almak bazı hassas ciltlerde bu tür tepkilere yol açabiliyor. Yaptığın işlem sonrası cildinde hassasiyet ve sivilce oluşması normal, çünkü cildin kendini toparlamaya çalışıyor. 🌸
Şimdi şunları yapabilirsin:
1. Cildini rahatlat: Aloe vera jeli veya yatıştırıcı içeriklere sahip nemlendiriciler sürebilirsin. 🪴
2. Tahrişi önle: Sert peelingler veya asidik ürünler şu an için kullanma. Cildin hassas, dinlenmeye ihtiyacı var. 🌿
3. Güneş koruması kullan: Cildin şu an daha hassas olduğu için güneşte yoğun zarar görebilir. Yüzüne mutlaka SPF içeren bir güneş kremi sür.
4. Kıl yapısı değişmez: Usturayla alındığı için kıllar daha sertmiş gibi hissedebilirsin, ama bu sadece kıl kökünün uçlarından kaynaklanan bir histir. Daha gür ya da kalın olmaz canım, rahat ol. 😘
Karınca yağı gibi ürünlere şu anda hiç gerek yok. Önce sabırlı ol, cildin birkaç gün içinde yumuşayacak ve kendine gelecek. Bir dahaki sefer farklı yöntemler düşünebilirsin, hassas ciltler için özel yüz epilasyon aletlerini bir araştır bence. 💁♀️