Dün yüzümü ustura ile aldım pişman oldum ne yapmalıyım?

Dün ilk defa yüzümdeki beyaz kılları aldım çok rahatsız oluyodum belli oluyolardı yüzüm de hassas biraz nemlendirip aldım ve sonra aloe veya nemlendirici sürdüm yüzüm biraz kızardı ve hafiften sivilce çıktı diken diken hissiyatı var dokununca sert ve gür çıkar mı bidaha almayı düşünmüyorum ve karınca yağı falan mı sürsem ne yapmalıyım

Ustura bu şekil gratisten almıstım
Ustura bu şekil gratisten almıstım
Dün yüzümü ustura ile aldım pişman oldum ne yapmalıyım?
Cevapla