Sizce ne yapmaya çalışıyor Bana karşı ilgisi var mı kaybetmek istemiyor mu?

Arkadaşlar bir çocukla konuşuyorum çocuk şu an askerde uzakta bir kişi vesilesiyle tanıştık ve önemli biri aradaki kişi de iyiydik güzeldik bayramda geldi askerden tatile görüştük bir iki gün sonra ama her şey yavaşladı böyle bir mesajlar geç bakılmaya vs ne bilim yavaşladı işte anlarsınız ya ve mesela duygusal bir şey konuşmuyoruz sadece ne yaptıklarımızı ne ettiklerimizi vs konuşuyoruz flörtleşme yok gibi aramızda en başta vardı ama şu an böyleyiz adım adım haber veriyor ama duygusal bir durum yok. neyse sonra döndü biliyorsunuz askerde normal telelfon yok diğer telefondan olduğu kadar yazıyor müsait oldukça akşam arıyor ama bi on dk en fazla konuşuyoruz bir iki mesaj oluyor gün içinde okdr bu durumu değilde bişeylerin değişip değişmediğini bir şeyin daha adını konmadığını her şeyin karışık olduğunu söyledim ve bana bilerek benimle ilgili ciddi düşündüğü için ciddi olduğu için bu konu da her önüne gelenle konuşuyormuş gibi bir muhabbet içine o yüzden girmediğini bunun daha iyi olduğunu ve dikkatli davranmamız gerektiğini falan söyledi bir şeylerin asla değişmediğini bunu aklımdan çıkarmamı falan söyledi. Sizce ne düşünüyor ne yapmak istiyor

Sizce ne yapmaya çalışıyor Bana karşı ilgisi var mı kaybetmek istemiyor mu?
Cevapla