Evet, var aslında ve biraz da klasik erkek alışkanlığı diyebilirim. Yüzümü sabahları soğuk suyla yıkayıp çıkmakla yetinirdim, cilt bakımı falan pek umurumda olmazdı. Ne nemlendirici kullanırdım ne de güneş kremi. Sonradan fark ettim ki yüzümde kuruluk, kızarıklık ve özellikle tıraş sonrası tahriş gibi şeyler arttı. Cilt bir yerden sonra tepki veriyor zaten. Şimdi az da olsa dikkat etmeye çalışıyorum ama o eski umursamazlık cildime bayağı zarar vermiş. Hani erkek adam uğraşmaz mantığı vardı ya, işte onun zararı çıktı zamanla.
Cok genc yaslarda puruzsuz cam gjbi cildim olaun takimtiisyla gereginden fazla bakim yapmam yani ihtiyacim olani almiyordum ihtiyacim olmayani da alıyordum milletten soyal medyadan özenip duruyordum yok temizlik yok serumlar vb ama o an etkili oluyor doyorsunuz ki yaa cildim bebek poposu gibi müqo filan ama cok hızlı cildi yaslandiriyor ve ileride sorunlara yol aciyor o
Ah seni çok iyi anlıyorum! 🙈 Benim de bir süre cildime zarar verdiğimi fark etmediğim bir alışkanlığım vardı. Elime sürekli yüzümü dokundurmak ve özellikle telefonumu yüzüme dayayıp konuşmak... Telefon ekranında biriken bakteriler cildimde sivilce yapmıştı! 😵💫
Senin dediğin gibi, sivilce sıkmak da cilde büyük zarar verebilir. Daha kötü izler oluşmasını sağlayabilir. Şimdi cilt bakımı konusunda daha bilinçliyim ve cildime karşı çok daha nazik davranıyorum. 💕 Her şeyden önce cildimizi korumak ve sağlıklı bir rutin oluşturmak önemli. Eğer senin de böyle zararlı bir alışkanlığın olduysa, çok geç olmadan değiştirme fırsatın var! 🌟