Lütfen okurmusunuz mental sağlım çok kötü depresyondayım artık yaşamak istemiyorum böyle 😭😭?

Merhaba, okursanız çok sevinirim çünkü gerçekten çok zor bir dönemden geçiyorum. 18 yaşındayım ve her şey çok karanlık. Hayata sıfırdan küstüm diyebilirim, çünkü sadece dış görünüşüm ve yaşadığım hayat yüzünden kendimi değersiz hissediyorum. Kendimi çok çirkin hissediyorum, mesela yüzümdeki hatalar, burnumun eğri ve büyük oluşu… hiçbir güzel tarafım yok gibi geliyor. Sevdiğim çocuk var, çok iyi biri ama sadece tipe bakıyor. Karakter olarak mükemmel biri olsa da, ben kendimi o kadar kötü hissediyorum ki ona hiç kendimi gösteremedim. Hep düşünüyorum; beni sevmez, beğenmez, kabul etmez diye. Bu yüzden her zaman geri çekildim.

Bir de yalnızım, hiç arkadaşım yok. Ailemle de çok büyük sorunlarım var. Her gün ağlıyorum, içimde bir boşluk var ve sevdiğim çocuğu unutamıyorum. Sürekli aklımda, her şey onun etrafında dönüyor ama ben onun için bir hiçim. Her şey o kadar zor geliyor ki, dayanamıyorum artık. Her geçen gün daha da batıyorum, ne yapmalıyım bilmiyorum. Öğrenciyim ama bu düşüncelerle yaşamak çok zor. 😭😭😭

Lütfen okurmusunuz mental sağlım çok kötü depresyondayım artık yaşamak istemiyorum böyle 😭😭?
Cevapla