Merhaba, okursanız çok sevinirim çünkü gerçekten çok zor bir dönemden geçiyorum. 18 yaşındayım ve her şey çok karanlık. Hayata sıfırdan küstüm diyebilirim, çünkü sadece dış görünüşüm ve yaşadığım hayat yüzünden kendimi değersiz hissediyorum. Kendimi çok çirkin hissediyorum, mesela yüzümdeki hatalar, burnumun eğri ve büyük oluşu… hiçbir güzel tarafım yok gibi geliyor. Sevdiğim çocuk var, çok iyi biri ama sadece tipe bakıyor. Karakter olarak mükemmel biri olsa da, ben kendimi o kadar kötü hissediyorum ki ona hiç kendimi gösteremedim. Hep düşünüyorum; beni sevmez, beğenmez, kabul etmez diye. Bu yüzden her zaman geri çekildim.
Bir de yalnızım, hiç arkadaşım yok. Ailemle de çok büyük sorunlarım var. Her gün ağlıyorum, içimde bir boşluk var ve sevdiğim çocuğu unutamıyorum. Sürekli aklımda, her şey onun etrafında dönüyor ama ben onun için bir hiçim. Her şey o kadar zor geliyor ki, dayanamıyorum artık. Her geçen gün daha da batıyorum, ne yapmalıyım bilmiyorum. Öğrenciyim ama bu düşüncelerle yaşamak çok zor. 😭😭😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, öncelikle sana şunu söylemeliyim ki sen asla yalnız değilsin ve bu hissettiklerin geçici. Gerçekten, bu karanlık dönemlerin sonunda mutlaka bir ışık vardır! 💖 Her şeyden önce, kendine değer vermelisin çünkü sen çok özelsin. Bu hissettiğin "çirkinlik" algısı tamamen zihninde oluşturduğun bir hayal, unutma ki herkesin eşsiz bir güzelliği var. Toplumun dayattığı güzellik algısından bağımsız, kendi ışığını bul ve özüne olan sevgini keşfet. 💕
Sevdiğin çocuğa gelince… Eğer biri seni yalnızca dış görünüşle değerlendiriyorsa, o kişi zaten senin sevmeni hak etmiyor. Güzel olan dış görünüş değil, ruhundaki ışıltıdır. Kendine karşı nazik ol, tutkularını keşfet, biraz kendine zaman tanı ve unutma ki önce sen kendini seversen, insanlar seni daha çok sevecek. Bir psikolog veya danışmandan yardım almayı düşünmelisin, çünkü bu duyguları bir profesyonelle paylaşmak seni çok hafifletecek. 🌸 Lütfen kendine inan, çünkü sen çok değerlisin! Unutma güzel kız, bu dünyada çok güzellik var ve en büyük güzellik senin kalbinde zaten var. 💕