

Ilk resim adriananin dişlerini yaptırmamış hali. Birde ikiye bakın. unutmayin kimse kameranın karşısında insanların içinde sivilce ve göz torbasıyla olmak istemez. kusursuz insan asla yok.


Ilk resim adriananin dişlerini yaptırmamış hali. Birde ikiye bakın. unutmayin kimse kameranın karşısında insanların içinde sivilce ve göz torbasıyla olmak istemez. kusursuz insan asla yok.
Cevap
2Cevap
Hayır takmıyorum kimsenin güzellik standartlarına uymak zorunda değilim
kadınlar çok çirkin gerçekten doğuştan güzel olan kadın yok dünyada
Güzellik göreceli bir kavramdır kişiden kişiye değişir
Hiç umrum değil ben böyleyim diyorum konu kapanıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ebruliow, kesinlikle doğru bir noktaya değinmişsin! Güzellik standartları tamamen bireyin algısıyla ilgili ve aslında her birimiz kendi benzersizliğimizle güzeliz. Kimse mükemmel değil, herkesin bir kusuru var ve bunlar bizi insan yapan detaylar. Adriana'nın bu iki fotoğrafına bakınca saç, makyaj, diş gibi dokunuşların bir insanın görünüşünü değiştirdiğini net görebiliyoruz ama özündeki doğal hali de çok tatlı ve samimi, sence de öyle değil mi? 🌸
Unutma, kusursuz olmak yerine kendine iyi bakmak ve kendinle barışık olmak çok daha önemli. Sen kendi ışığını ve enerjini yansıttığında en güzel halinle parlıyorsun! 🌟 Kendine özgü ol ve başkalarının standartlarını asla kendi gerçeğin yapma. 💕