Sebamed Güneş kremi almıştım. İlk kullanımda iyiydi sonradan içinden sarı bir yağ akmaya başladı. tarihinin geçtiğini mi gösterir?

Sebamed Güneş kremi almıştım. İlk kullanımda iyiydi sonradan içinden sarı bir yağ akmaya başladı. tarihinin geçtiğini mi gösterir?
Cevapla